Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263567/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór serwisowy nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania do obsługi procesów WFOŚiGW w Warszawie przez okres 24 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór serwisowy nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania do obsługi procesów WFOŚiGW w Warszawie przez okres 24 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c164d45c-415c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017517/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Nadzór serwisowy nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania do obsługi procesów WFOŚiGW w Warszawie przez okres 24 miesięcy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263567/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 592600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi działalności Zamawiającego obejmującej moduły: Umowy i Wnioski, Wnioski na Zarząd, Generator raportów (Sprawozdawczość finansowa z działalności), Finanse-Księgowość, Generator JPK oraz integracja z Ministerstwem Finansów oraz z Urzędem Skarbowym, Płace i Kadry, Środki Trwałe, Obieg poczty i dokumentacji Kancelaria – workflow; e-podpis (aplet Java), Portal Beneficjenta.
Modyfikacja oprogramowania oraz wydruków wynikająca ze zmian przepisów prawa polskiego, UE wraz z wytycznymi do tych przepisów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania oraz regulacji wewnętrznych Zamawiającego, wraz
z instalacją. Dokumentami określającymi regulacje wewnętrzne są: Kryteria wyboru przedsięwzięć finansowanych ze środków WFOŚiGW w Warszawie, Lista przedsięwzięć priorytetowych, Zasady udzielania dofinansowania, Ogólne warunki zawierania umów. Dokumenty te zmieniane są przeciętnie 1-2 razy w roku.
Wykonywanie wszelkich innych modyfikacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego na zlecenie Zamawiającego, w ramach limitu 1000 roboczogodzin obowiązującego w trakcie trwania umowy. Zakres takiego zlecenia będzie każdorazowo uzgadniany i pisemnie potwierdzany przez Zamawiającego po uprzednim uzyskaniu od Wykonawcy wyliczenia liczby roboczogodzin na dane zlecenie. Potwierdzeniem wykonania takiego zlecenia będzie przedłożenie przez Wykonawcę kart czasu pracy. Zamawiający oczekuje miesięcznego raportu z wykonanych i zaakceptowanych zleceń.
Wszystkie czynności serwisowe realizowane będą lokalnie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie (za pośrednictwem szyfrowanego łącza VPN). W przypadku świadczenia usługi serwisu zdalnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w szczególnych przypadkach, do wezwania Wykonawcy do stawienia się w siedzibie Zamawiającego, celem usunięcia błędu w aplikacji czy omówienia modyfikacji.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ oraz w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 729144,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 729144,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prolan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270731250
7.3.3) Ulica: Sowińskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
serwis baz danych, sieci komputerowych, konfiguracja oprogramowania, Altitude Łukasz Rimpler
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 729144,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urządzenia FortiMail 400F
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.