Ogłoszenie z dnia 2023-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych
(kod odpadu 20 03 07) z PSZOK w Kętach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: KOMAX
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b0735e0-10db-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych(kod odpadu 20 03 07) z PSZOK w Kętach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0735e0-10db-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK/05/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu 20 03 07) z PSZOK w Kętach.
2. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w Załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.).
3. Szacunkowa ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie do 450 Mg (z zastrzeżeniem możliwości przekazania mniejszej ilości w okresie obowiązywania umowy lecz nie mniejszej niż 85% Mg).
4. Termin realizacji zamówienia do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości odpadu w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Dostarczona ilość odpadu w okresie trwania umowy nie będzie mniejsza niż 85% Mg wskazanej w SWZ.
6. Odpady przeznaczone do dalszego zagospodarowania pochodzą z PSZOK zlokalizowanego w Kętach, ul. Mickiewicza 8 oraz z PSZOK zlokalizowanego w Kętach, ul. Kęckie Góry Północne bn.
7. Odpady zebrane w PSZOK będą pochodzić od właścicieli nieruchomości Gminy Kęty.
8. Odpady powinny być transportowane w całości bez procesu zgniatania, wanną transportową o jednorazowym załadunku min. 10 Mg.
9. Załadunek odpadów odbywać się będzie sprzętem i na koszt Zamawiającego.
10. Odpady będą ważone na legalizowanej wadze wykonawcy.
11. Kwit wagowy z legalizowanej wagi będzie dostarczony wraz z fakturą na każdy transport do Wykonawcy i załączony do faktury rozliczeniowej za każdy miesiąc kalendarzowy z dołu.
12. Przekazanie odpadów do zagospodarowania będzie odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku w dni robocze.
13. Wykonawca każdorazowo będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów na wystawionych przez Zamawiającego Kartach Przekazania Odpadów w systemie BDO.
14. Zamawiający zobowiązuje się, że:
a) w sposób stały i zorganizowany będzie umożliwiał Wykonawcy odbiór odpadów,
b) będzie płacił wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu przejęcia odpadów na zasadach określonych w Umowie.
15. Wykonawca:
a) zobowiązuje się, że w sposób stały i zorganizowany będzie odbierał od Zamawiającego odpady przestrzegając przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach(tj. Dz.U. z 2022r. poz. 699 ze zm.) –dalej ustawa o odpadach,
b) przejmuje w pełni obowiązki wynikające z przejęcia odpadów zastrzeżone m.in. w ustawie o odpadach oraz innych aktach prawnych,
c) przejmuje odpowiedzialność za działania związane z odpadami zgodnie m.in. Ustawą o odpadach oraz innymi aktami prawnymi od momentu przejęcia odpadów od Zamawiającego, w tym zwłaszcza Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia wszelkich ewentualnych szkód powstałych od tego momentu. Będzie dokonywał odzysku lub przetwarzania odpadów odebranych od Zamawiającego, poprzez odpowiednie przetworzenie tych odpadów za pośrednictwem własnych instalacji i urządzeń i przekazania odpadów do ostatecznego odzysku lub zagospodarowania.
16. Przejęcie odpadów następuje po odebraniu odpadów przez Wykonawcę.
17. Odpady przekazane do zagospodarowania będą transportowane przez Wykonawcę na jego koszt.
18. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy:
1) Obowiązkiem Wykonawcy będzie poddanie odpadu procesowi przetworzenia i zagospodarowania odpadu; w przypadku posiadania przez Wykonawcę jedynie decyzji na zbieranie odpadu, przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży umowę na przetworzenie odpadu z podmiotem posiadającym stosowne wymagane prawem decyzje administracyjne w tym zakresie.
2) Wykonawca w ustawowym terminie przekaże pismem informacje o przeprowadzonym procesie i sposobie zagospodarowania frakcji pozyskanych z odpadu.
3) Wykonawca zapewni poziom recyklingu uzyskany z przeprowadzonego procesu zagospodarowania odpadu, przy czym nie może on być niższy niż 30%.
4) Wykonawca potwierdzi każdorazowo w systemie BDO ilości odebranego odpadu.
5) Wykonawca w okresie trwania umowy nie będzie powstrzymywał się od odbioru odpadów bez względu na okoliczności.
6) Odpady będą ważone na wadze dostawcy i wykonawcy w celu kontroli wag, po ustaleniu i uzgodnieniu ostatecznej wagi będą uwidaczniane w systemie BDO.
7) Wykonawca na koniec każdego miesiąca kalendarzowego prześle mailem informacje zbiorczą o ilościach i terminach dostawy wraz z określeniem samochodu wg nr rejestracyjnego pojazdu, wraz z kwitami wagowymi Wykonawcy.
19. Wykonawca dokona demontażu odpadów wielkogabarytowych z wydzieleniem odpadów przeznaczonych i przekazanych do odzysku lub/i recyklingu lub innego sposobu zagospodarowania w procesie odzysku.
20. Wykonawca nie będzie dokonywał unieszkodliwienia odpadów w sposób zabroniony ustawą o odpadach.
21. Wszelkie działania niezgodne z ustawą o odpadach będą obciążały prawnie i finansowo Wykonawcę.
22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli osobistej prowadzonego procesu zagospodarowania odpadu.
23. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338742,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338742,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338742,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOPELL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381675748
7.3.3) Ulica: Januszowice 120
7.3.4) Miejscowość: Słomniki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-090
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zagospodarowanie odpadów, ARW Baltic Sp. z o.o. z/s w Sosnowcu 41-217 ul. Stacyjna 7a,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338742,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ECOPELL Sp. z o.o.
Januszowice 120
32-090 Słomniki
Cena ofertowa brutto: 338 742,00 zł brutto
Cena ofertowa netto: 313 650,00 zł netto
INNE PRZETARGI Z KĘT
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MIRÓW W 2025 ROKU
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.