eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskBudowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-24-61-866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamknięta 18

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-955

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 737 91 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@portgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.portgdansk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-692fd172-ec0f-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573492/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.52 Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/BZP-U.510.31/2024/MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331122,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku – etap I.
2. Zakres rzeczowy zamówienia.
Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku - etap I na terenie działek nr 190 oraz 306/6 obręb 060 obejmuje realizację robót budowlanych polegających w szczególności na:
1) likwidacji wybiegu dla psów
2) budowie ogrodzenia placu zabaw
3) wykonaniu nawierzchni z płytek betonowych w strefach wejściowych – około 28,5 m2
4) wykonaniu nawierzchni syntetycznej – około 225 m2
5) dostawie i montażu urządzenia typu piramida wspinaczkowa (urządzenie nr 10)
6) dostawie i montażu urządzenia typu zestaw wspinaczkowy (urządzenie nr 11)
7) dostawie i montażu urządzenia typu statek (urządzenie nr 12)
8) dostawie i montażu urządzenia typu huśtawka „ważka” (urządzenie nr 13)
9) dostawie i montażu urządzenia typu huśtawka „bocianie gniazdo” (urządzenie nr 14)
10) dostawie i montażu 1szt. ławki oraz 1 szt. kosza na odpady
11) dostawie i montażu tablic – 4 szt. (3 szt. tablice edukacyjne/informacyjne, 1 szt. tablica regulaminowa GZDiZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445012,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555010,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445012,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mille Sun Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862367899

7.3.3) Ulica: Pl. Kaszubski 8 lok. 311

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-350

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445012,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.