eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaSukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19

1.4.2.) Miejscowość: Łomża

1.4.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331759

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00327762

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów

Przed zmianą:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w SWZ wymagania, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.:
...
4) próbek asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ). Wymagania dotyczące próbek zostały określone dla poszczególnych części w ww. formularzu – dotyczy wyłącznie części, na które Wykonawca składa ofertę.
2. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby.
3. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wyżej wskazanych próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części, której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe. Wykonawca powinien umieścić próbki w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy, oznaczeniem i nazwą postepowania, numerem części, której te próbki dotyczą oraz dopiskiem „Nie otwierać przez dniem 24 maja 2024 roku godzina 11:15”. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numeru katalogowego.
5. Komisja przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach, tj. 1-10 spełniają wszystkie wymagania określone w SWZ, porównując otrzymane próbki i dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, z treścią Załącznika nr 2 do SWZ. Niezgodność przedmiotowych środków dowodowych z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
6. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do Sekretariatu (pokój 01) najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XXII. Wykonawca składa próbki wraz z ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Po zmianie:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w SWZ wymagania, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.:
...
4) próbek asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ). Wymagania dotyczące próbek zostały określone dla poszczególnych części w ww. formularzu – dotyczy wyłącznie części, na które Wykonawca składa ofertę.
2. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby.
3. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wyżej wskazanych próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części, której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe. Wykonawca powinien umieścić próbki w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy, oznaczeniem i nazwą postepowania, numerem części, której te próbki dotyczą oraz dopiskiem „Nie otwierać przez dniem 29 maja 2024 roku godzina 11:15”. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numeru katalogowego.
5. Komisja przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach, tj. 1-10 spełniają wszystkie wymagania określone w SWZ, porównując otrzymane próbki i dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, z treścią Załącznika nr 2 do SWZ. Niezgodność przedmiotowych środków dowodowych z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
6. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do Sekretariatu (pokój 01) najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XXII. Wykonawca składa próbki wraz z ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w SWZ wymagania, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) oświadczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia / oświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczącego wszystkich zaoferowanych przez Wykonawcę wyrobów medycznych, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) katalogów, folderów itp. materiałów producenta lub dystrybutora dotyczących oferowanego produktu, potwierdzających wymagania Zamawiającego opisane w SWZ, zawierających numer katalogowy oferowanego wyrobu – dotyczy wszystkich części, na które Wykonawca składa ofertę i wyszczególnionych w nich wszystkich pozycji,
3) odnośnie części 1 – dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) w pozycji (Lp.) 1,
4) próbek asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ). Wymagania dotyczące próbek zostały określone dla poszczególnych części w ww. formularzu – dotyczy wyłącznie części, na które Wykonawca składa ofertę.
2. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby.
3. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wyżej wskazanych próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części, której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe. Wykonawca powinien umieścić próbki w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy, oznaczeniem i nazwą postepowania, numerem części, której te próbki dotyczą oraz dopiskiem „Nie otwierać przez dniem 24 maja 2024 roku godzina 11:15”. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numeru katalogowego.
5. Komisja przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach, tj. 1-10 spełniają wszystkie wymagania określone w SWZ, porównując otrzymane próbki i dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, z treścią Załącznika nr 2 do SWZ. Niezgodność przedmiotowych środków dowodowych z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
6. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do Sekretariatu (pokój 01) najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XXII. Wykonawca składa próbki wraz z ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Po zmianie:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w SWZ wymagania, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) oświadczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia / oświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczącego wszystkich zaoferowanych przez Wykonawcę wyrobów medycznych, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
2) katalogów, folderów itp. materiałów producenta lub dystrybutora dotyczących oferowanego produktu, potwierdzających wymagania Zamawiającego opisane w SWZ, zawierających numer katalogowy oferowanego wyrobu – dotyczy wszystkich części, na które Wykonawca składa ofertę i wyszczególnionych w nich wszystkich pozycji,
3) odnośnie części 1 – dokumentów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) w pozycji (Lp.) 1,
4) próbek asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ). Wymagania dotyczące próbek zostały określone dla poszczególnych części w ww. formularzu – dotyczy wyłącznie części, na które Wykonawca składa ofertę.
2. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby.
3. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wyżej wskazanych próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części, której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe. Wykonawca powinien umieścić próbki w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy, oznaczeniem i nazwą postepowania, numerem części, której te próbki dotyczą oraz dopiskiem „Nie otwierać przez dniem 29 maja 2024 roku godzina 11:15”. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numeru katalogowego.
5. Komisja przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach, tj. 1-10 spełniają wszystkie wymagania określone w SWZ, porównując otrzymane próbki i dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, z treścią Załącznika nr 2 do SWZ. Niezgodność przedmiotowych środków dowodowych z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
6. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do Sekretariatu (pokój 01) najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XXII. Wykonawca składa próbki wraz z ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-24 11:00

Po zmianie:
2024-05-29 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-24 11:15

Po zmianie:
2024-05-29 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-21

Po zmianie:
2024-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.