Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268156/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Daszyńskiego, Piłsudskiego i Kościuszki
w Zgorzelcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu III etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic Daszyńskiego, Piłsudskiego i Kościuszkiw Zgorzelcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu III etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b9fffa0-45fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004965/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Przebudowa ulic Daszyńskiego, Piłsudskiego i Kościuszki w Zgorzelcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu III etap.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu – III etap”. Roboty budowlane obejmują przebudowę ul. Daszyńskiego na odcinku od ronda Jakoba Bőhme do skrzyżowania z ul. Kościuszki i ul. Piłsudskiego, ul. Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do mostu granicznego oraz ul. Kościuszki od skrzyżowania z ul. Daszyńskiego do zjazdu do Przedszkola Publicznego Nr 2.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Robót drogowych, w tym roboty rozbiórkowe elementów dróg, chodników i zatok postojowych, roboty ziemne, nawierzchniowe, montaż oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
2) Robót budowlanych, w tym rozbiórkę/demontaż istniejących elementów małej architektury i oświetlenia,
3) Robót sanitarnych zewnętrznych, tj. budowę kanalizacji deszczowej dróg wraz z przyłączami, budowę odwodnienia powierzchniowego oraz likwidację kolizji z sieciami branżowymi w ulicach,
4) Robót elektrycznych, tj. oświetlenie ulic, zasilanie, przełożenie linii kablowych,
5) Robót teletechnicznych, tj. przebudowa i dostosowanie podziemnej sieci teletechnicznej,
6) Zagospodarowanie i wyposażenie terenu – mała architektura,
w tym wyposażenie terenu w ławki, kosze na odpady, stojaki na rowery, kraty żeliwne pod drzewami oraz montaż tablicy informacyjnej obustronnej w ramach projektu.
3. Skrzyżowanie ulic: Daszyńskiego, Kościuszki i Piłsudskiego zaprojektowano jako rondo z wyspą przejezdną. Ulicę Piłsudskiego zaprojektowano w postaci dwukierunkowej jezdni z uwzględnieniem pasu włączeń dla pojazdów wjeżdżających z zachodniej części ul. Daszyńskiego. Wydzielona została także dwukierunkowa ścieżka rowerowa oraz ciąg miejsc do parkowania równoległego po południowej stronie ulicy. W ramach przebudowy uwzględniono wykonanie nowego oświetlenia drogowego, które charakteryzuje się lampami usytuowanymi centralnie nad osią jezdni zawieszonymi na linkach.
Roboty budowlane wykonywane będą w ciągu drogi gminnej publicznej ul. Daszyńskiego, Piłsudskiego i Kościuszki w Zgorzelcu. Realizacja robót odbywać się będzie w granicach działek o numerach ewidencyjnych 38, 10, 6/3 11 Obr. VII AM-1, 1 Obr. VI AM-1. Teren posiada obowiązujący Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Obszaru Śródmieście w Zgorzelcu, przyjęty Uchwałą nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07 października 2009 r. Teren zlokalizowany jest w strefie obserwacji archeologicznej miasta Zgorzelec (sygn. AZP 78-9) oraz w strefie układu urbanistycznego, ujętych w wykazie zabytków.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w skład, której wchodzi:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt wykonawczy,
3) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia -także te nieobjęte przedmiarem robót, a wynikające z dołączonej dokumentacji).
4) Decyzja pozwolenia na budowę D3.2017 z dnia 04.01.2017 r.
5) Zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu nr 8/S/2016 z dnia 15.04.2016 r.
6) Opinia geotechniczna,
7) Pozostałe dokumenty i uzgodnienia.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego robót z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7777777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7777777,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7777777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM ZGORZELEC I Sp. z o.o. Sp. Kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6152043343
7.3.4) Miejscowość: Jędrzychowice 113
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABM ZGORZELEC I SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ABM ZGORZELEC I SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7777777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu"
- STABILIZACJA I ODTWORZENIE KONSTRUKCJI WIĘŹBY DACHOWEJ W PAŁACU W KUNOWIE
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.