Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług napraw i remontów dźwigów znajdujących się w budynkach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław sp. z o.o. na obszarze osiedla Stabłowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług napraw i remontów dźwigów znajdujących się w budynkach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław sp. z o.o. na obszarze osiedla Stabłowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f930c26-6716-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
art. 305 pkt 2 )
Uzasadnienie faktyczne:
W postepowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 Ustawy PZP w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 11.10. 2021 r. nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 5.11.2021 r. został złożony wniosek aby przedmiotowe postępowanie Uchwałą Zarządu zostało unieważnione. Zgodnie z regulacją art. 305 pkt 2 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług napraw i remontów dźwigów znajdujących się w budynkach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław sp. z o.o. na obszarze osiedla Stabłowice we Wrocławiu
1. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na naprawie dźwigów wymienionych w wykazie stanowiącym Załącznik nr 1, w szczególności wykonaniu następujących działań, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego zgłoszonymi zgodnie z postanowieniami Wzoru umowy. Zamawiający informuje, że zakres czynności naprawczych czy remontowych będzie każdorazowo wynikał z bieżącej potrzeby Zamawiającego, zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem Zamawiającego polegającym między innymi na:
1) Skróceniu lin nośnych.
2) Skróceniu/wymianie linki ogranicznika prędkości.
3) Wymianie lin nośnych po zakończeniu okresu gwarancji na dźwig.
4) Regulacji chwytaczy kabiny/przeciwwagi.
5) Szlifowaniu prowadnic kabiny/przeciwwagi.
6) Wymianie prowadników kabiny/przeciwwagi.
7) Wymianie izolatora pod wciągarką.
8) Wymianie koła ciernego wciągarki/kół linowych kabiny/przeciwwagi.
9) Oględzin stanu łożyska wciągarki.
10) Wymianie elementów (tj. tarczy ciernej, cewek hamulcowych) elektro-hamulca wciągarki.
11) Wymianie płytki kontroli elektro-hamulca wciągarki.
12) Wymianie płytki komunikatów głosowych.
13) Wymianie modułu telefonicznego komunikacji dwukierunkowej ze służbami ratowniczymi.
14) Wymiana bramki GSM do realizacji połączeń głosowych ze służbami ratowniczymi.
15) Wymianie płytki łączności dwukierunkowej.
16) Wymiana styczników sterowania dźwigu.
17) Wymianie zderzaków kabiny/przeciwwagi.
18) Wymianie sterownika drzwi kabinowych.
19) Wymianie ślizgów paneli drzwiowych.
20) Wymianie rolek napędu drzwi kabinowych/przystankowych.
21) Wymianie przycisków/płytek przycisków w kasecie dyspozycji w kabinie/kasetach wezwań na przystankach.
22) Wymianie wyświetlaczy w kabinie/na przystankach.
23) Wymianie falownika sterowania dźwigu.
24) Wymianie lamp oświetleniowych w kabinie/szybie dźwigu.
25) Wymianie zasilacza UPS.
26) Wymianie fotokomórki/fotokurtyny.
27) Wymianie smarowniczek kabinowych/przeciwwagi.
28) Wymianie ogranicznika prędkości.
29) Wymianie/spawaniu skrzydeł drzwi.
30) Wymianie krzywek drzwi.
31) Wymianie wózków drzwi szybowych/kabinowych.
32) Wymianie wykładziny w kabinie.
33) Wymianie progów drzwi.
34) Wymianie sterownika drzwi.
35) Wymianie podzespołów szafy sterowej.
36) Przeprowadzeniu czynności do określenia Resursu urządzenia lub Przeglądu specjalnego po wygaśnięciu resursu.
37) Inne prace których wykonanie wpływa na prawidłową pracę dźwigu
4.5.3.) Główny kod CPV: 42414100-2 - Dźwigi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORONA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451340487
7.3.3) Ulica: Cieplownicza 54
7.3.4) Miejscowość: Krakow
7.3.5) Kod pocztowy: 31-574
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wraz z wymianą pasów nośnych w 5 dźwigach osobowych w budynkach: przy ul. Sławka 38, 38a w Katowicach, ul. Bohaterów Monte Cassino 2-2i w Katowicach
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
więcej: Dźwigi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.