Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2023/BZP 00140518/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00140564/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych, tłuszczów, olejów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 10/22
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 64 40 400
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 64 40 499
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych artykułów spożywczych, tłuszczów, olejów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eaac90b-fc3d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00101623/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy różnych artykułów spożywczych, tłuszczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 569866,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284933,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŻNE ARTYKUŁY ZBOŻOWELp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Chrupki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-88036:1998; 100 kg; 2. Mąka pszenna typu 500: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; barwa - biała z odcieniem żółtym; smak i zapach - swoisty; bez obecności szkodników zbożowo -mącznych i innych pozostałości; PN-A-74022 3 200 kg; 3. Mąka ziemniaczana: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla skrobi ziemniaczanej; postać i barwa - biały proszek; PN-A-74710; 12 kg; 4. Makaron (typu świderki): opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; o swoistym dla danego rodzaju i formy wyglądzie, sporadycznie niewielkie zniekształcenia, dopuszczalne nieliczne pstrociny; PN-A-74131:1999; 7 500 kg; 5. Kasza jęczmienna: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty
dostawy; kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, o cienkiej łusce, przeznaczonego do celów konsumpcyjnych; PN-887A-7403 3 500 kg; 6. Kasza manna: opak. 0,5 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla kaszy manny; bez obecności szkodników i innych pozostałości; PN-88/A-74203; 1 800 kg 7. Ryż biały: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-74220 5 100 kg; 8. Wafle
ryżowe bezglutenowe: gramatura opakowania do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez udziału mąk zawierających gluten; PN-A-88114:1999; 80 kg; 9. Bułka tarta: opak. do 25 kg; termin przydatności – nie mniej
niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach, wygląd i smak typowy dla bułki tartej; bez obecności szkodników i innych pozostałości; PN-A-74101; 500 kg; 10. Płatki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników PN-82/A-74037; 10 kg; 11. Płatki owsiane (błyskawiczne):
opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników PN-82/A-74037; 10 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613380-5 - Płatki owsiane
15614000-5 - Ryż przetworzony
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15623000-1 - Skrobie
15851100-9 - Makaron niegotowany
15811100-7 - Chleb
4.5.5.) Wartość części: 66940,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BULIONYLp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Rosół jarzynowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-75980:1997; 1 600 kg; 2. Rosół drobiowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-97052; 1 600 kg; 3. Żurek w proszku: opak. do10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94050; 380 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15891400-4 - Zupy
15891500-5 - Buliony
15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze
4.5.5.) Wartość części: 9346,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CUKIERLp. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1. Cukier biały kryształ: opak. max. do 25 kg; termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; PN-A-74850; 750 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.5.5.) Wartość części: 2655,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZYPRAWYLp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Biszkopty: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-88115:1998; 120 kg; 2. Budyń waniliowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94051; 120 kg; 3. Budyń malinowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej
niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94051; 60 kg; 4. Czosnek suszony granulowany: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86967; 25 kg; 5. Galaretka niskosłodzona: opak. do 1 kg; smak – różne smaki; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-94/A-75104; 40 kg; 6. Herbata granulowana: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-ISO 3720; 600 kg; 7. Kawa zbożowa: opak. 1 kg - 25 kg ; z prażonego żyta i cykorii, w pierwszym gatunku; termin przydatności do
spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94013; 1 200 kg; 8. Kisiel: opak. do 1 kg; różne smaki; termin przydatności do spożycia - nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94051; 130 kg; 9. Kwasek cytrynowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-81/A-79734; 10 kg; 10. Liść laurowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-R-87022; 50 kg; 11. Majeranek: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia –nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86958; 25 kg; 12. Papryka suszona ostra mielona: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86955; 70 kg; 13. Pieprz czarny mielony: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A- 86965; 120 kg; 14. Sól kuchenna jodowana warzona: opak. do 1 kg; drobno mielona; termin przydatności do spożycia – nie
mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-C-84081; 2 100 kg; 15. Ziele angielskie: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; BN-67/8132-14; 50 kg; 16. Przyprawa do zup w płynie – typu maggi: opak. 1l - 5l; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-94052; 1 800 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15833100-7 - Desery
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
4.5.5.) Wartość części: 20244,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DODATKI DO POTRAWLp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Majonez: opakowanie – wiaderka do 5 kg lub słoiki, (nie worki!); termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86950:1995; 1 500 kg; 2. Musztarda: opakowanie – wiaderka do 5 kg lub słoiki, (nie worki!); termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86964; 100 kg; 3. Ocet spirytusowy 10%: opakowanie do 5 l; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-72/A-79733; 600 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15871250-1 - Musztarda
15871273-8 - Majonez
4.5.5.) Wartość części: 6254,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY SOJOWELp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Kotlety sojowe: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-ISO 5506:2002; 800 kg; 2. Granulat sojowy: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-ISO 5506:2002; 200 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY STRĄCZKOWELp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Fasola JAŚ średni: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-75/R-65031; 4 700 kg; 2. Groch łuskany: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-74220:1997 2 200 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331133-8 - Groch dzielony
4.5.5.) Wartość części: 19887,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZETWORY WARZYWNELp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Groszek konserwowy: opakowanie jednostkowe do 5 kg; ziarna groszku całe, luzem w zalewie konserwującej, ziarna całe, nieuszkodzone, konsystencja miękka, smak i zapach charakterystyczny dla groszku, bez obcych zapachów i smaków; termin przydatności do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-76/A-77803, 120 kg; 2. Koncentrat pomidorowy 30%: opak. od 0,9 kg do 5 kg; termin przydatności do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-75/A-77601, 3
000 kg; 3. Kukurydza konserwowa: opak. od 1 kg do 5 kg; ziarna młodej kukurydzy luzem w zalewie konserwującej, ziarna całe nieuszkodzone, zalewa barwy żółtawej i żółta, opalizująca lub mętna z osadem tkanki roślinnej na dnie opakowania, konsystencja miękka – wyrównana, smak i zapach – charakterystyczny dla kukurydzy bez obcych smaków i zapachów; termin przydatności do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-77807, 700 kg; 4. Leczo pieczarkowe: opak. do 5 kg; produkt spożywczy otrzymany ze świeżych warzyw i grubo pokrojonych pieczarek z dodatkiem soli kuchennej, utrwalony przez pasteryzację; konsystencja – półpłynna do gęstej, z widocznymi kawałkami warzyw i pieczarek; termin przydatności
do spożycia min. 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-86951: 2006, 1 100 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331135-2 - Grzyby przetworzone
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15331462-3 - Groch puszkowany
15331470-2 - Kukurydza słodka
4.5.5.) Wartość części: 17516,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZETWORY OWOCOWELp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Miód naturalny: opakowanie jednostkowe 25g; termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-88/ A77626, 5 kg; 2. Dżem truskawkowy: w opakowaniu jednostkowym do 15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-A-75100, 5 200 kg; 3. Dżem brzoskwiniowy: w opakowaniu jednostkowym do 15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-93/A-75103 ,1 200 kg; 4. Marmolada wieloowocowa: w opakowaniu jednostkowym do 15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; PN-93/A-75103:1993, 3 700 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332230-5 - Marmolady
15332296-5 - Dżem truskawkowy
15831600-8 - Miód
4.5.5.) Wartość części: 25788,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TŁUSZCZE, OLEJELp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Masło: w kostkach 0,2 kg, zawartość tłuszczu zwierzęcego nie mniej niż 82%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – nie krótszy niż 21 dni; opakowania bez uszkodzeń; PN - A - 86155, 5 kg; 2. Margaryna do smarowania pieczywa: margaryna w kostkach 0,25 kg; zawartość tłuszczu nie mniej niż 40%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 30 dni; opakowania bez uszkodzeń; PN - A - 86901, 14 000 kg; 3. Olej roślinny jadalny: opak. – butelki od 1 l do 5 l; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 60 dni; opakowania bez uszkodzeń; PN - A - 86908, 1 700 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15431100-9 - Margaryna
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 97750,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WODA MINERALNALp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Naturalna woda mineralna gazowana (nasycona CO2): termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce, PN-Z-11001-4:1999, PN-Z-11001-5:1999, 11 002,5 l; 2. Naturalna woda mineralna niegazowana: termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce, PN-Z-11001-4:1999, PN-Z-11001-5:1999, 4000,5 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 9751,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92838,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109950,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92838,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92838,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10401,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10401,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10401,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na 3 część zamówienia – dostawy cukru, oferty złożyło trzech Wykonawców. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – F.H. GRACJA Jolanta Zdunek uchylił się od zawarcia umowy. W związku z powyższym działając na podstawie art. 255 pkt 7) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownej oceny i badania ofert, ponieważ wykonawca poinformował Zamawiającego o uchyleniu się od zawarcia umowy już po upływie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3807,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27245,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41471,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27245,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27245,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10221,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14326,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10221,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F. H. "GRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10221,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16070,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36522,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52933,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. "GRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OL-Trade Spółka Cywilna - pełnomocnik Michał Olek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na 11 część zamówienia – dostawy wody mineralnej, złożono jedną ofertę, która z racji jej nie podpisania przez wykonawcę została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako że była nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
W tej sytuacji Zamawiający był zmuszony unieważnić przedmiotowe postępowania w zakresie części 11 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publiczny - wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia drogowego na terenie Grudziądza w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
- Zakup trzech pojazdów mechanicznych na potrzeby brygady remontowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp z o.o. w Grudziądzu
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce - Lisnowo
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu - postępowanie ponowne
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.