Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281938/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WIW.DA.272.3.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9133931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WIW.DA.272.3.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac64f45b-f747-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274310/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie windy zewnętrznej - budynek A (zaprojektuj – wybuduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 378048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w programie funkcjonalno- użytkowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.
3. Gwarancja
3.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres: sześćdziesięciu [60] miesięcy, a na dostarczone i zamontowane wyposażenie i urządzenia: trzydzieści sześć [36] miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu Odbioru końcowego.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednakże nie później, niż do 20.12.2024r.
Zamawiający wskazuję datę końcową realizacji przedmiotu zamówienia (20.12.2024r.) z uwagi na fakt, iż środki finansowe, które mają zostać Zamawiającemu przyznane na sfinansowanie zamówienia, muszą zostać wydane do końca roku 2024.
4.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak: nie krótszy niż 150 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
Rozdział I pkt. 19 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 3) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, zostały złożone dwie oferty:
1. INTERO SERWIS Sp. z o.o., ul. Daniłowskiego 6/76, 01-833 Warszawa, z ceną oferty 687 000,00 zł brutto oraz oferowanym terminem realizacji przedmiotu zamówienia do 150 dni kalendarzowych.
2. Firma Dźwigowo-Elektryczna ELZUD Joachim Kupczyk, ul. Wiatraki 4, 46-090 Popielów, z ceną oferty 590 133,52 zł brutto oraz oferowanym terminem realizacji przedmiotu zamówienia do 150 dni kalendarzowych. Tym samym Firma Dźwigowo-Elektryczna ELZUD Joachim Kupczyk, przedstawiła najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 465 000,00 zł brutto. Zamawiający podjął decyzję o niezwiększanie finansowania zamówienia oraz podjął decyzję o unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590133,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w Żędowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.