Ogłoszenie z dnia 2023-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231522/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00233886/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu „Akademia sukcesu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c26ae46-fa31-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu „Akademia sukcesu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c26ae46-fa31-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088676/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu „Akademia sukcesu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Akademia sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/AS/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 System treningowy do symulacji procesów magazynowych, sterujący procesami kompletacji, sortowania i towarowania 1 zestaw
2 Zestaw wyposażenia sali dydaktycznej symulującej warunki magazynu 1 zestaw
3 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Light / Pick-by-Light 1 zestaw
4 Tablica demonstracyjna elementów systemu Pick to Light / Pick-by-Light 1 sztuka
5 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Frame / Pick-by-Frame 1 zestaw
6 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego za pomocą ruchomego źródła światła typu Pick to Point / Pick-by-Point 1 zestaw
7 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey 1 zestaw
8 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Scan / Pick-by-Scan 1 zestaw
9 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone 1 zestaw
10 Tablica demonstracyjna elementów systemu typu Pick to ePaper / Pick-by-ePaper 1 sztuka
11 Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Vision / Pick-by-Hololens 1 zestaw
12 System towarowania eKanban wykorzystujący technologię RFID 1 zestaw
13 Oprogramowanie sterujące – serwer komunikacyjny 1 licencja
14 Oprogramowanie treningowe 1 licencja
15 Oprogramowanie administracyjne do systemu Pick to Light / Pick-by-Light 1 licencja
16 Licencja kliencka systemu Pick to Light / Pick-by-Light obejmująca wszystkie moduły w tym zamówieniu 1 licencja
17 Oprogramowanie administracyjne do systemu Pick to Frame / Pick-by-Frame 1 licencja
18 Licencja kliencka systemu Pick to Frame / Pick-by-Frame obejmująca wszystkie moduły w zamówieniu 1 licencja
19 Oprogramowanie administracyjne systemu Pick to Point / Pick-by-Point 1 licencja
20 Licencja kliencka systemu Pick to Point / Pick-by-Point 1 licencja
21 Licencja kliencka systemu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey obejmująca wszystkie urządzenia remote w zamówieniu 1 licencja
22 Licencja kliencka systemu Pick to Scan / Pick-by-Scan obejmująca wszystkie skanery w zamówieniu 1 licencja
23 Licencja kliencka systemu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone obejmująca wszystkie urządzenia mobilne w zamówieniu 1 licencja
24 Licencja kliencka systemu Pick-by-Vision / Pick-by-Hololens obejmująca wszystkie okulary w zamówieniu 1 licencja
25 Licencja kliencka systemu towarowania eKanban wykorzystującego technologię RFID 1 licencja
26 Instalacja systemu treningowego do symulacji procesów magazynowych (montaż urządzeń i wyposażenia, konfiguracja urządzeń, uruchomienie systemu), szkolenie użytkowników, przygotowanie dokumentacji użytkowej 1 usługa
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31213300-5 - Szafy kablowe
32351200-0 - Ekrany
42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
30121420-3 - Nadajniki cyfrowe
38520000-6 - Skanery
30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych
44143000-4 - Palety
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
39141100-3 - Regały
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211927,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211927,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211927,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCA Logistic Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542984373,
7.3.3) Ulica: ul. Mikołajczyka 16,
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-271
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCA LOGISTIC SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUCA LOGISTIC SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211927,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup motocykli przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z usuwaniem i wywozem odpadów (w tym wielkogabarytowych) z części wspólnych budynków.
- Budowa placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych w Parku Chojny - Zatorze.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja)".
- Dostawa urządzeń: serwera wraz z systemem operacyjnym oraz macierzy dyskowej i 4 szt. kabli patchcord LC-LC 2m
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
więcej: Nadajniki cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.