eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa strefy zamgławiaczy w Parku im. Witkacego w ramach zad. Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ul. Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im.Witkacego-SBO 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strefy zamgławiaczy w Parku im. Witkacego w ramach zad. Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ul. Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im.Witkacego-SBO 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strefy zamgławiaczy w Parku im. Witkacego w ramach zad. Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ul. Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im.Witkacego-SBO 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d296f98-ecdc-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa strefy kurtyn wodnych realizowana w ramach zadania pn. Bezpieczna droga do szkoły,czyli budowa chodnika przy ulicy Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im. Witkacego - SBO 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2024.ZP7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu - budowie strefy
zamgławiaczy w Parku im. Witkacego przy ul. 11 – Listopada w Słupsku w za-kresie określonym w dokumentacji
projektowej i w przedmiarze.
2. W ramach realizacji zadania na zagospodarowanym terenie należy m.in.:
a) wykonać przyłącze wody oraz przyłącze energetyczne,
b) wykonać utwardzenie terenu z kostki betonowej,
c) dostarczyć i zamontować elementy zamgławiaczy,
d) dostarczyć i zamontować tablice informacyjną.
1) Zasilanie elektryczne należy wykonać według następujących warunków:
a) do istniejącej szafy zasilającej food-tracki doprowadzić przewód 4x4 mm2 w rurze osłonowej typu AROT o średnicy 50
mm,
b) przewód wprowadzić do zabezpieczenia zalicznikowego rozdzielnicy,
c) w istniejącej rozdzielnicy włączyć się do instalacji zalicznikowej i zamontować zabezpieczenie różnicowo-prądowe oraz
zabezpieczenie C4A.
2) Zestaw montowanych zamgławiaczy powinien zawierać m.in.:a) wandaloodporne zamgławiacze (kolor z wzornika RAL 7035) o wysokości ok. 2,38 m–każdy wyposażony w 9 dysz,
zamgławiacze wykonane ze stali nierdzewnej AISI 304 (profil 160x80x3) malowanej proszkowo; stopa zamgławiacza:
230x230x10 mm – 7 szt.,
b) prefabrykowane betonowe fundamenty o wymiarach 30x30x80cm z kompletem bezpiecznych mocowań,
c) centralę sterującą IP65 – sterowanie tygodniowe i przekaźniki czasowe – praca na żądanie i in-terwałowa,
d) szafkę SKRF400/600/1 z płyta montażową ze stali AISI 304 dla centrali sterującej,
e) pompę średniociśnieniową podnoszącą ciśnienie wody do 9 bar,
f) filtr wstępny 10’’ z wkładem 10 μm,
g) płytę montażową dla filtra i pompy ze stali AISI 304,
h) studnię SKR1/7,
i) zestaw przewodu sterującego (7 kompletów),
j) średniociśnieniowy zestaw przyłączeniowy (7 kompletów).
Ilekroć w specyfikacji technicznej określono dokładnie wymiary urządzeń, przyjmuje się tolerancję ±5% w stosunku do oferowanego urządzenia.
3. Przedmiot Umowy został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy za pomocą Opisu Przedmiotu Zamówienia,
dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiaru robót, które stanowią załączniki do Umowy. Zgodnie z art. 101 ust. 4
ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokumentacji projektowej za pomocą norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
4. Realizacja robót budowlanych, w zakresie objętym dokumentacją oparta jest na obowiązującej Decyzji pozwolenia na
budowę nr 17/2023 z dn. 14.02.2023 r.
5. W przypadku rozbieżności między STWiORB, a dokumentacją projektową, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja
projektowa.
6. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu Umowy wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych,
dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie
tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami
technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
7. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w
odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego
procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art.
99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące
od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i
funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione
wymagania stawiane przez Zamawiającego.
(cd.dot. równoważności w SWZ)
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie
realizacji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, odpowiednio na okres
nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
10. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do utrzymania porządku na terenie budowy, a po
zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i
robót czystego i nadającego się do użytkowania.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewnił kadrę techniczną z
kwalifikacjami/uprawnieniami odpowiednimi do wykonania wszystkich elementów wchodzących w zakres przedmiotu
zamówienia.
12.Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia zawierała co najmniej 10%
pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183043,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183043,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183043,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UltraMist Filip Składanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140015378

7.3.4) Miejscowość: Baszkówka

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie przyłącza wody, wykonanie przyłącza energetycznego, wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183043,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.