eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski(ZP.DGK.3.2024) Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(ZP.DGK.3.2024) Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092989380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.soleckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.soleckujawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Spółka komunalna, realizująca zadania gminy w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę, zbiorowego odprowadzania ścieków oraz gospodarki odpadami komunalnymi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(ZP.DGK.3.2024) Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25fd3d47-173a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085351/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 (ZP.DGK.3.2024) Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.DGK.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest hurtowy zakup worków LDPE do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim.
Zamówienie podstawowe – worki LDPE ze sciągaczem, realizowane w okresie od podpisania umowy do 31.12.2024 roku:
- worki żółte – 118 000 szt.,
- worki niebieskie – 54 000 szt.,
- worki zielone – 34 000 szt.,
- worki brązowe – 160 000 szt.,
- worki czarne – 3 000 szt.
Zamówienie opcyjnie – worki LDPE ze ściągaczem, realizowane w okresie od 1.01.2025 roku do 31.05.2025 roku:
- worki żółte – 67 000 szt.,
- worki niebieskie – 36 000 szt.,
- worki zielone – 22 000 szt.,
- worki brązowe – 110 000 szt.,
- worki czarne – 2 000 szt.

Łączna maksymalna liczba worków (zamówienie podstawowe i opcyjne):
- worki żółte – 185 000 szt.,
- worki niebieskie – 90 000 szt.,
- worki zielone – 56 000 szt.,
- worki brązowe – 270 000 szt.,
- worki czarne – 5 000 szt.

RAZEM – 606 000 szt. (369 000 szt. w zamówieniu podstawowym i 237 000 szt. w zamówieniu opcyjnym).

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie opcyjnie – worki LDPE ze ściągaczem, realizowane w okresie od 1.01.2025 roku do 31.05.2025 roku:
- worki żółte – 67 000 szt.,
- worki niebieskie – 36 000 szt.,
- worki zielone – 22 000 szt.,
- worki brązowe – 110 000 szt.,
- worki czarne – 2 000 szt.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia stanowiącego opcję, w ilości wskazanej w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie opcyjnie będzie realizowane w oparciu o przepisy art. 441 PZP. W przypadku udzielenia takiego zamówienia zastosowanie będą miały ceny jednostkowe przedstawione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego jest uzależnione od rozstrzygnięć postępowania objętego PZP, którego przedmiotem jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Solec Kujawski od 2025 roku. W przypadku zawarcia przez Zamawiającego z Gminą Solec Kujawski umowy na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych od 1.01.2025 roku, Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa opcji.

Ujęcie prawa opcji w niniejszym zamówieniu nie zmienia ogólnego charakteru umowy, która będzie wiązać Zamawiającego z Wykonawcą, przedmiot opcji jest zbieżny z przedmiotem zamówienia podstawowego, zwiększa jedynie wielkość zamówienia, która pozwoli zachować ciągłość świadczonych usług przez Zamawiającego w przypadku realizacji zadań zleconych przez Gminę Solec Kujawski, związanych z gospodarką odpadami na terenie gminy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Potwierdzeniem będzie posiadanie odpowiedniego kodu PKD w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, potwierdzającego prowadzenie działalności zbieżnej z przedmiotem zamówienia.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 dostawę o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości (tj. świadczenie, którego zakres to dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów w łącznej ilości odpowiadającej lub przekraczającej ilości w niniejszym zamówieniu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  2000,00 ZŁ (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA  nr rachunku 58 1240 3507 1111 0000 3057 6681   z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: ZAMAWIAJĄCY.
7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_soleckujawski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.