Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250960/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00272562/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach
w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94b64048-039b-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Starostwa Powiatowego w Kielcachw systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b64048-039b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052660/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2011647,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zamówienia pn.: Instalacja fotowoltaiczna dla budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach w systemie zaprojektuj i wybuduj. Planowane przedsięwzięcie jest realizowane dla potrzeb wybudowania instalacji do wytwarzania energii elektrycznej w celu zmniejszenia zapotrzebowania na energię elektryczną z sieci dla budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach.
2. Zakres zamówienia będzie realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, będącego szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, postanowieniami SWZ i postanowieniami wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ wraz z uzyskaniem dokumentu, uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia prac budowlanych na jego podstawie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
3. Realizacja inwestycji będzie miała miejsce w obrębie działki nr ewidencyjny 1492/16 obręb 0024 na parkingu zlokalizowanym w południowej części działki przy ul. Wrzosowej 44 w Kielcach.
4. Przedmiot i zakres zamówienia:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie konstrukcji wsporczych nad miejscami parkingowymi wraz z montażem kompletnej instalacji fotowoltaicznej, w tym co najmniej:
- opracowanie dokumentacji projektowej, zawierającej projekty budowlane oraz techniczne i wykonawcze w podziale na branże,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- przedmiary i kosztorysy wszystkich branż (wartość kosztorysów musi być zgodna ze złożoną ofertą),
- harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację zamówienia (musi być zgodny ze złożoną ofertą oraz wartości poszczególnych pozycji harmonogramu muszą być zgodne z kosztorysami),
- uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń (w tym pozwolenia na budowę), certyfikatów na materiały i urządzenia, wynikających z dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót.
2) Wykonanie konstrukcji wsporczych nad miejscami parkingowymi wraz z montażem kompletnej instalacji fotowoltaicznej, obejmujące swoim zakresem co najmniej:
- wykonanie konstrukcji wsporczych nad częścią istniejącego parkingu w formie „carportów” o konstrukcji aluminiowej, zgodnie z koncepcją zagospodarowania terenu,
- montaż nad miejscami parkingowymi na przygotowanych konstrukcjach wsporczych kompletnej instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 351 kWp zbudowanej z maks. 780 paneli fotowoltaicznych o mocy min. 450 Wp,
- doprowadzenie kompletnej infrastruktury technicznej pod montaż min. 2 stacji ładowania pojazdów elektrycznych dla min. 2 samochodów każda – proponowaną lokalizację stacji ładowania przedstawiono w części graficznej opracowania,
- wykonanie instalacji odgromowej, zabezpieczającej instalację fotowoltaiczną oraz konstrukcje wsporcze przed skutkami wyładowań atmosferycznych,
- uruchomienie i konfiguracja nowopowstałej instalacji do produkcji energii elektrycznej na potrzeby budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach,
- pozostałe roboty związane z naprawą uszkodzonych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac nawierzchni brukowych wraz z odtworzeniem istniejących trawników i nasadzeń,
- nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych.
3) Sprawowanie nieodpłatnej obsługi serwisowej w okresie gwarancji.
UWAGI!
- Przedmiotowe zamówienie obejmuje cały zakres prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przeprowadzenia rozruchu technologicznego kompletnych instalacji fotowoltaicznych wraz z przekazaniem ich do eksploatacji. Zamówienie obejmuje uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. Wykonane instalacje fotowoltaiczne powinny charakteryzować się wysokim poziomem technicznym i technologicznym oraz bezawaryjnością pracy. Objęte projektem instalacje fotowoltaiczne będą zlokalizowane na stanowiących przedmiot zamówienia konstrukcjach wsporczych nad miejscami parkingowymi należącymi do Zamawiającego.
- W trakcie realizacji zadania Zamawiający będzie miał prawo żądania przebadania wybiórczo nie więcej niż 3% ilości dostarczanych przez Wykonawcę paneli fotowoltaicznych w celu potwierdzenia zgodności ich parametrów technicznych z kartą katalogową. Badania będą wykonane w niezależnym i akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Jeżeli chociażby jeden z modułów poddanych badaniom i testom nie uzyska wyników pozytywnych określonych przez niezależne laboratorium, Zamawiający uzna, że produkty nie spełniają wymagań jakościowych stawianych przez Zamawiającego w PFU i będzie wymagał dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich nowych produktów, spełniających wymagania. W partii produktów stanowiących zamianę wadliwych, Wykonawca musi przewidzieć 5 dodatkowych modułów fotowoltaicznych do dokonania badań na własny koszt. W okresie obowiązywania gwarancji Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania na koszt Wykonawcy badania zainstalowanych modułów fotowoltaicznych w niezależnym akredytowanym laboratorium. Partia testowa będzie wybrana losowo, w ilości nie większej niż 5 sztuk, a wyniki przeprowadzonych badań muszą potwierdzić jakość oraz deklarowane parametry techniczne dostarczonych modułów. W przypadku, gdy wyniki badań nie potwierdzą uzyskiwania wymaganych parametrów, Wykonawca zostanie obciążony kosztami badania pozostałych modułów oraz zostanie jednocześnie zobowiązany do przedstawienia działań naprawczych (np. wymiany na nowe określonej ilości modułów).
Minimalne parametry paneli fotowoltaicznych zostały wskazane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
- Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie inwertera bez wbudowanego wyświetlacza. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować rozwiązanie, umożliwiające użytkownikowi obiektu monitorowanie ilości wyprodukowanej przez instalacje fotowoltaiczną energii oraz jej parametrów z poziomu aplikacji w smartphonie bądź w przeglądarce internetowej.
5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę wszystkich osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
a) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.),
b) wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu zakresu zamówienia, określonego w § 1 ust. 2 wzoru Umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę robotników budowlanych, wykonujących czynności związane z robotami elektrycznymi oraz ogólnobudowlanymi, z wyjątkiem osoby Kierownika budowy oraz osoby Projektanta. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umów o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.),
6. Zamawiający, stosownie do art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień oraz zapobieganiu barier i ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia
19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240). Wykonawca po wyborze, a przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie, w którym zobowiąże się do realizacji powyższego wymogu, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ.
7. Zamawiający zaleca, ale nie warunkuje złożenia ważnej oferty od przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z osobami wyznaczonymi w rozdz. XII lit. a) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2557170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2581770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2557170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERVIGO SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171717789
7.3.3) Ulica: Inwestorów 23
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kompletny montaż AC i DC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2557170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą materiałów elektrycznych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Budżetu Obywatelskiego dla inwestycji pn.: "Rewitalizacja Brodwaya - deptaka na Osiedlu Świętokrzyskim"
- Sukcesywne dostawy klipsów naczyniowych i hemostatycznych oraz jednorazowego systemu płukania śródoperacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- "Zaprojektowanie, wykonanie strony internetowej dla Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z podległymi oddziałami muzeum"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.