Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-27
Olsztyn: Zakup wyposażenia medycznego i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do dwóch pracowni dydaktyczno-stomatologicznych wraz z zapleczem socjalnym oraz zakup wyposażenia sali gimnastycznej w celu umożliwienia przeprowadzenie w niej egzaminów zawodowych
z podziałem na 2 części:
Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych
Część 2 - Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego z licencjonowanym oprogramowaniem do nauki zawodu
Numer ogłoszenia: 200331 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna , ul. Mariańska 3A, 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 527 44 62, faks 0-89 527 44 62 wew. 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia medycznego i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do dwóch pracowni dydaktyczno-stomatologicznych wraz z zapleczem socjalnym oraz zakup wyposażenia sali gimnastycznej w celu umożliwienia przeprowadzenie w niej egzaminów zawodowych z podziałem na 2 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Część 2 - Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego z licencjonowanym oprogramowaniem do nauki zawodu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych: Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: a) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego b) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.2 - Dostawa pozostałego wyposażenia Wszystkie oferowane urządzenia dopuszczone są do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadają polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 1.2.1 -oświadczenie. Część 2 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: Opis przedmiotu zamówienia, Tabela asortymentowo-cenowa załącznik nr 2.1.1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6, 33.19.11.10-9, 33.12.60.00-9, 33.19.00.00-8, 33.11.00.00-4, 33.14.18.00-8, 33.13.15.10-5, 33.13.10.00-7, 33.13.13.00-0, 33.12.80.00-3, 33.13.11.00-8, 33.13.70.00-9, 33.13.11.41-7, 33.13.30.00-1, 33.13.11.61-3, 33.13.11.24-2, 33.13.11.23-5, 33.19.10.00-5, 33.16.22.00-5, 33.13.11.32-1, 33.16.90.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie na: a) część 1 - Dostawę i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych - należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz dostaw - załącznik nr 5 do siwz oraz załączyć do wykazu dokumenty w formie protokołu odbioru lub referencji, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, b) w części 2 -- Dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego z licencjonowanym oprogramowaniem do nauki zawodu, spełnienie tego warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe i zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę(y) wskazaną(e) w aktualnym odpisie z właściwego rejestru, o którym mowa w III.4.2 (prosimy o aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)konieczności zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, c) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, d) zmiany danych teleadresowych, zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego e) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, f) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkole Policealnej w Olsztynie, ul. Mariańska 3A, pokój 24 lub Kancelaria Szkoły, pokój 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkole Policealnej w Olsztynie, ul. Mariańska 3A, Kancelaria Szkoły, pokój 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dla projektu pn. Zakup wyposażenia oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby uruchomienia nowego kierunku kształcenia - asystentki stomatologicznej, jako dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy, Uchwała nr 25-498-10-III o dofinansowanie projektu zarejestrowanego pod numerem WMD-RPWM.03.01-28-017-10 realizującego cel osi priorytetowej nr 3 Infrastruktura społeczna Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2007 - 2013- spełniającego cel Działania 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 2 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych: Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: a) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego b) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.2 - Dostawa pozostałego wyposażenia Wszystkie oferowane urządzenia dopuszczone są do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadają polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 1.2.1 -oświadczenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6, 33.19.11.10-9, 33.12.60.00-9, 33.19.00.00-8, 33.11.00.00-4, 33.14.18.00-8, 33.13.15.10-5, 33.13.10.00-7, 33.13.13.00-0, 33.13.00.00-0, 33.12.80.00-3, 33.13.11.00-8, 33.13.70.00-9, 33.13.11.41-7, 33.13.30.00-1, 33.13.11.61-3, 33.13.11.24-2, 33.13.11.23-5, 33.19.10.00-5, 33.16.22.00-5, 33.13.11.32-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 2 części: Część - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: 2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)a) Opis przedmiotu zamówienia Tabela asortymentowo-cenowa ? załącznik nr 3.1.1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 48.93.10.00-3, 30.23.20.00-4, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.