Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262812/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenach popegeerowskich w gminie Kruszwica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9074271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenach popegeerowskich w gminie Kruszwica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0430835-ec20-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenach popegeerowskich w gminie Kruszwica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1331273,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Zamawiający zastrzega możliwość rozpoczęcia robót w miejscowości Brześć nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r.
Przedmiotem zamówienia jest:
-wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Brześć,
-wykonanie przebudowy dróg na terenie miejscowości Polanowice etap I, III.
Zadanie jest realizowane z udziałem środków Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład.
Wysokość dofinansowania wg Promesy inwestycyjnej przyznanej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wynosi 2.000.000,00 zł.
I. Przedmiot zamówienia: Brześć:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Brześć. Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi gminnej (drogi wewnętrznej) od połączenia z drogą powiatową nr 2590C relacji Kicko – Brześć – Kaspral – Piotrków Kujawski na odcinku około 110 m (roboty związane z budową nawierzchni), natomiast kanalizacja deszczowa została zaprojektowana do włączenia do rowu melioracyjnego na działce nr 59 obręb Brześć.
Działki objęte opracowaniem: 25/1, 51, 43/10, 43/2 oraz 59 Brześć Obręb 0005, jednostka ewidencyjna 040706_5 Kruszwica.
Opracowanie przewiduje:
– wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych,
– wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
– budowę elementów odwodnienia – kanalizacja deszczowa według opracowania branży
sanitarnej,
– wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów dojść do posesji,
wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
– wykonanie nasadzeń zastępczych,
– wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem zmian w stałej
organizacji ruchu drogowego,
– odtworzenie nawierzchni jezdni po budowie kanalizacji deszczowej – odcinek pomiędzy
końcem zakresu robót branży drogowej a włączeniem kanalizacji deszczowej do
odbiornika,
– wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą,
Droga gminna objęta opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej utwardzonej szlaką i gruzem o szerokości od około 3 do 6m. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren. Przy drodze objętej opracowaniem zlokalizowana jest zabudowa jednorodzinna oraz wielorodzinna, świetlica wiejska oraz punkt handlowy. W obrębie pasa drogowego zlokalizowana jest sieć teletechniczna, energetyczna, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz wodociągowa. Grunty występujące w dokumentowanym podłożu zaliczono do mineralnych rodzimych, nieskalistych spoistych oraz niespoistych. Podczas badań wykonano dwa odwierty do 3 m poniżej poziomu nawierzchni jezdni. Nawierzchnia jezdni została wykonana z mieszaniny szlaki, gruzu oraz piasku drobnego, warstwa o grubości około 20-30 cm. Bezpośrednio pod nawierzchnią występują warstwy piasku drobnego (do głębokości około 0.9 m poniżej poziomu terenu) oraz warstwy glin w stanie twardoplastycznym (otwór nr 1).W otworze badawczym nr 2 stwierdzono występowanie piasku drobnego w stanie średnio zagęszczonym do głębokości około 2.5m oraz gliny w stanie plastycznym (2.5 m poniżej poziomu terenu).Zaobserwowano poziom wody gruntowej na głębokości około 2.5 m poniżej poziomu terenu. Zgodnie z §4 pkt.4 Rozporządzenia MTBiGM z dnia 25 kwietnia 2012 r (Dz. U. z 2012 poz. 463) projektowane obiekty zalicza się do I kategorii geotechnicznej w prostych warunkach gruntowych – roboty drogowe. Przyjęto grupę nośności podłoża gruntowego G4 dla całej inwestycji.
Parametry projektowanej drogi:
– klasa drogi D,
– prędkość projektowa – 30 km/h,
– kategoria ruchu – KR1,
– droga jednojezdniowa jednopasowa z mijanką,
– szerokość jezdni na mijance 5,5 m – w obrębie połączenia z drogą powiatową,
– szerokość jezdni poza mijanką – 4 m,
– pochylenie jezdni 2 % jednostronne,
– pobocza z tłucznia o szerokości 0,75 m, pochylenie poprzeczne 8%,
– odwodnienie – za pomocą projektowanej kanalizacji deszczowej,
– opaska łącząca jezdnię z parkingiem na działce nr 43/10 – nawierzchnia bitumiczna,
– dojścia do posesji – nawierzchnia z kostki betonowej.
Uwaga
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu ustalenia rzeczywistego położenia urządzeń infrastruktury podziemnej.
Roboty ziemne prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach z właścicielami urządzeń oraz obowiązującymi przepisami.
Odwodnienie
Odwodnienie jezdni będzie się odbywało poprzez spływ wód opadowych oraz roztopowych do zaprojektowanych trzech wpustów kanalizacji deszczowej, a następnie zostaną odprowadzone za pomocą kanalizacji deszczowej śr. 315 mm wykonanej z rur PCV do odbiornika wód opadowych i roztopowych – rowu melioracyjnego zlokalizowanego na działce nr 59.
2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:
a) Projekt budowlano - wykonawczy „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brześć";
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brześć”;
c) Projekt stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brześć ";
d) Przedmiar robót „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brześć”.
e) Operat wodnoprawny „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brześć”.
f) Zestawienie badań podłoża gruntowego „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brześć”.
II. Przedmiot zamówienia: Polanowice.
Etap I Projekt zakłada wykonanie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 4,0 m. Jezdnia drogi zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm. W celu zapewnienia korzystniejszych warunków odprowadzenia wód opadowych zastosowano jednostronne pochylenie poprzeczne jezdni. Projektuje się przebudowę istniejących oraz wykonanie nowych zjazdów do sąsiednich nieruchomości o nawierzchni z kostki betonowej. Na styku jezdni oraz zjazdu zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22 cm, natomiast z pozostałych stron, zjazd będzie ograniczony opornikami betonowymi o wymiarach 12x25 cm. Dla działek, które są ogrodzone, szerokość jezdni zjazdu należy dostosować do szerokości istniejącej bramy, przy zachowaniu zgodności z wymogami rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124, z późn. zm.). Powierzchnię nawierzchni zjazdów należy w całości utwardzić do granicy pasa drogowego lub do bramy wjazdowej.
Na końcach obszaru objętego opracowaniem wykonywane nawierzchnie należy dowiązać do istniejącego układu geometrycznego oraz zapewnić płynne przejście wysokościowe pomiędzy wykonywanymi i istniejącymi nawierzchniami. Projekt zakłada regulację wysokościową wszystkich istniejących urządzeń naziemnych (tj. studni, zasuw oraz zaworów sieci uzbrojenia podziemnego) zlokalizowanych w obrębie budowanego układu drogowego, które należy dostosować do rzędnych projektowanej nawierzchni. Przed przystąpieniem do robót trasę sieci podziemnych należy oznaczyć. W rejonach czynnych sieci uzbrojenia podziemnego obowiązuje bezwzględny zakaz używania sprzętu mechanicznego. W pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego roboty wykonywać ręcznie, wykonując przekopy kontrolne, zgodnie z uzgodnieniami, przestrzegając zaleceń gestorów oraz pod ich nadzorem.
W stanie istniejącym droga na dz. 68 stanowi drogę wewnętrzną w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2021, poz. 1376). Droga jest jednojezdniowa o zróżnicowanych spadkach podłużnych i poprzecznych. Jezdnia posiada liczne nierówności i koleiny, które powodują tworzenie się zastoisk wody opadowej. Spływ wód opadowych odbywa się na tereny przyległe. Początek drogi wewnętrznej stanowi włączenie w drogę powiatową nr 2450C relacji Stodoły – Kraszyce – Polanowice. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową, lokalnie utwardzone kruszywem i płytami betonowymi. Natężenie ruchu jest niewielkie z racji pełnionej funkcji. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie stanowi głównie zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, garaże oraz budynki gospodarcze.
Przebudowa drogi na terenie miejscowości Polanowice poprawi warunki ruchu drogowego na przyległym obszarze oraz zwiększy bezpieczeństwo pieszych.
Parametry projektowanej drogi:
− Klasa drogi: -
− Kategoria drogi: KR-1
− Szerokość jezdni: 4,0 m
− Spadek poprzeczny jezdni: 2% jednostronny
− Spadek podłużny: zmienny
− Nawierzchnia jezdni: kostka betonowa
Etap III Projekt zakłada wykonanie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 4,0 m. Jezdnia drogi zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm. W celu zapewnienia korzystniejszych warunków odprowadzenia wód opadowych zastosowano jednostronne pochylenie poprzeczne jezdni.
Projektuje się przebudowę istniejących oraz wykonanie nowych zjazdów do sąsiednich nieruchomości o nawierzchni z kostki betonowej. Na styku jezdni oraz zjazdu zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22 cm, natomiast z pozostałych stron, zjazd będzie ograniczony opornikami betonowymi o wymiarach 12x25 cm. Dla działek, które są ogrodzone, szerokość jezdni zjazdu należy dostosować do szerokości istniejącej bramy, przy zachowaniu zgodności z wymogami rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124, z późn. zm.). Powierzchnię nawierzchni zjazdów należy w całości utwardzić do granicy pasa drogowego lub do bramy wjazdowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1868792,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANS-POM” Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 44
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.