Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00268222/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa montażu, demontażu, transportu, serwisowania oraz magazynowania nośników promocyjnych Województwa Śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327744072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=2024%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa montażu, demontażu, transportu, serwisowania oraz magazynowania nośników promocyjnych Województwa Śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b75b881-f0c9-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087045/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.106 Montaż, demontaż, transport, magazynowanie nośników reklamowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZN.272.2.3.2024.ID
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 471259,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa montażu, demontażu, transportu, serwisowania oraz magazynowania nośników promocyjnych Województwa Śląskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ/Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
4. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
IV. Informacja na temat części zamówienia i możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotowe postępowanie stanowi jedną z kilku pozycji w ramach kategorii zakupowej Zamawiającego, z czego pozostałe pozycje stanowią przedmiot odrębnego postępowania.
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Oferta częściowa stanowić będzie ofertę o treści niezgodnej z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Składowe usługi są ściśle ze sobą powiązane, podział spowodowałby nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63120000-6 - Usługi składowania i magazynowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638461,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638461,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638461,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCV B2B Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9540011905
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638461,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-18SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, w okresie do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy jednak nie dłużej niż do 18 grudnia 2024 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Przebudowa skrzyżowania ul. Barcelońskiej - Grottgera w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.