Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00204429/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00213073/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją regałów stacjonarnych i jezdnych do archiwum zakładowego w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ulicy Wolności 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-815a0faf-e8aa-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z instalacją regałów stacjonarnych i jezdnych do archiwum zakładowego w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ulicy Wolności 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-815a0faf-e8aa-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa mebli specjalistycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204429/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.103.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 152058,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134517,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją (montażem) regałów stacjonarnych i jezdnych do 5 pomieszczeń archiwum zakładowego w budynku przy
ul. Wolności 7, wymiary i ilości asortymentu zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Dostawa zostanie zrealizowana zgodnie z treścią i cenami zawartymi w Formularzu ofertowym Wykonawcy oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca dostarczy zamówione produkty na adres ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola.
4. Dostarczenie asortymentu odbędzie się w dni robocze, od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8:00 do 14:00, w tym rozładunek i dalsze wymagane czynności. Wykonawca telefonicznie lub drogą elektroniczną powiadomi Zamawiającego
o planowanym terminie dostawy minimum dwa dni robocze wcześniej. Dostawa zostanie wykonana po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego, zawierającym
w szczególności proponowaną godzinę dostawy.
5. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się dokonywać rozładunku asortymentu dostawy, wraz z wniesieniem do budynku Zamawiającego, wskazanego jako miejsce dostawy oraz dokonaniem montażu.
6. Wszelkie koszty związane z opakowaniem, transportem, wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń ponosi Wykonawca, w ramach przysługującego wynagrodzenia.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu Umowy w sposób profesjonalny, z należytą starannością i dbałością o interesy Zamawiającego.
8. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z zapewnieniem i zastosowaniem koniecznych materiałów, aparatury, narzędzi, wiedzy technicznej i branżowej. Wykonawca musi posiadać wszelkie środki i możliwości techniczne, materiałowe
i kadrowe do prawidłowej realizacji zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z przedstawicielem Zamawiającego, wyznaczonym do nadzorowania Umowy, w szczególności w zakresie rozwiązywania wszelkich bieżących sporów i problemów wynikających z prowadzonych prac, ustalania szczegółów organizacji pracy i dostępności pomieszczeń.
10. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego usunięcia z miejsca realizacji dostawy i/lub dostawy z montażem wszelkich pozostałości opakowań, zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych przez siebie prac, dokonania napraw w przypadku dokonania uszkodzeń w wyniku własnych działań oraz dokonania wszelkich czynności niezbędnych do pozostawienia miejsca dostawy w stanie, w jakim było ono przed przystąpieniem do pracy przez Wykonawcę.
11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach zamówienia wynosi minimum 2 lata (24 miesiące), zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu Ofertowym. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania Protokołu odbioru dla dostawy
Uwaga! Okres gwarancji na dostarczone produkty stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie wiązany okresem gwarancji zadeklarowanym w Formularzu oferty.
12. Szczegółowe zasady wykonywania dostaw zostały uwzględnione we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
13. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
14. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny Kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125031,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125031,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125031,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 670065638
7.3.3) Ulica: Ul. Czachowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125031,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa regałów jezdnych
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.