Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00287603/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania bielizny szpitalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef3df936-1a3c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania bielizny szpitalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef3df936-1a3c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117201/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pranie bielizny szpitalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (zasady świadczenia usługi):
1) W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne wraz z dezynfekcją bielizny szpitalnej, operacyjnej, pokrowców na materace, kocy, poduszek, oraz odzieży roboczej, operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy); prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego (po oddzielnym zapakowaniu go przez Zamawiającego) wraz z transportem.
2) Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku jeden raz dziennie, z wyłączeniem dni świątecznych, wolnych od pracy.
W przypadku powyżej 2 dni wolnych od pracy Strony uzgodnią dodatkowy dzień odbioru brudnej bielizny i dodatkowy termin przywozu czystej bielizny.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał na swój koszt atestowane worki wodorozpuszczalne do pakowania, transportu oraz prania brudnej, skażonej bielizny i odzieży szpitalnej oraz atestowane worki zewnętrzne do pakowania i transportu brudnej, skażonej bielizny i odzieży szpitalnej, w ilościach zgodnych z zapotrzebowaniem Zamawiającego
4) Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania oraz kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania.
5)Bielizna czysta będzie dostarczana w godzinach od 8.00 – do 11.00 środkiem transportu
Wykonawcy bezpośrednio do magazynu czystej bielizny Zamawiającego.
6) Bielizna brudna będzie odbierana w godzinach od 11.00 - do 13.00 środkiem transportu Wykonawcy.
7) Wyprana bielizna winna być:
- Sucha, czysta, nie może posiadać zacieków, plam, nie może pylić, wyprasowana
- Osobno prana i pakowana pościel personelu, pościel szpitala, pościel operacyjna
- Osobno prana i pakowana bielizna noworodkowa, dziecięca, bielizna z prosektorium
- Nie może być zanieczyszczona bakteriologicznie
- Bielizna skażona w oznakowanych workach (czerwonych) musi być poddana dezynfekcji w środkach o szerokim spektrum działania.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na piśmie procedury (technologii) prania bielizny szpitalnej z wykazem środków piorących i dezynfekcyjnych jakie będą stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał w usłudze prania środków piorąco-dezynfekujących przeznaczonych do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą.
9) Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną.
10) Osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór: fartuch ochronny i rękawice ochronne.
11) Bielizna czysta przywożona z pralni Wykonawcy musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w worki foliowe po 10 sztuk lub w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Odzież robocza na wieszakach także w workach foliowych.
12) Zamawiający wymaga płukania odzieży fasonowej przy użyciu płynu antystatycznego.
13) Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym w kolorze odpowiadającym kolorowi tkaniny, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych /użytych materiałów/.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.3) Ulica: Bojanowska 2B
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373526,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Nowej i Kasztanowej
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.