Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305907/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby
Przedszkola Publicznego im. Juliana Tuwima w Kowali-Stępocinie na rok 2022
ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE IM.JULIANA TUWIMA W KOWALI-STĘPOCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670215670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@przedszkolekowala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przedszkolekowala.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzebyPrzedszkola Publicznego im. Juliana Tuwima w Kowali-Stępocinie na rok 2022
ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca1a1f94-1d42-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00130334/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Publicznego im. Juliana Tuwima w Kowali-Stępocinie na rok 2022 ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305907/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP.073.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: zakup i dostawa ryb mrożonych, warzyw i owoców mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
1) Podane w załączniku nr 10 do SWZ ilości są orientacyjnym zapotrzebowania może różnić się od ilości zamawianej przez
Zamawiającego po podpisaniu umowy.
2) Towar musi być dostarczony i rozładowany we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
3) Dostawa odbywać się będzie 1 raz w tygodniu lub według potrzeb Zamawiającego.
4) Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga aby towar zamówiony
(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) i pakowany w folię.
5) Etykiety na mrożonkach tylko w języku polskim.
6) Owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez
trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny
smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z
wyjątkiem mieszanek), owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak
zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii
chorobotwórczych.
7) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. Dz. U. z dnia 01 sierpnia 2016 r. poz. 1154
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 18788,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: zakup i dostawa mięsa, drobiu i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniknr 10 do SWZ. Podane w załączniku nr 10 do SWZ ilości są orientacyjnym zapotrzebowania może różnić się od ilości
zamawianej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
1. Zmiana asortymentu zamówionego towaru możliwa jest tylko po uzgodnieniu z Zamawiającym.
2. Dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie codziennie lub według potrzeb Zamawiającego.
3. Towar musi być dostarczony następnego dnia do godziny 8:00 od daty złożenia telefonicznego zamówienia.
4. Zawartość nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia
26 lipca 2016 r. Dz. U. z dnia 01 sierpnia 2016 r. poz. 1154).
5. Towar musi być dostarczony i rozładowany we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe dla świeżego mięsa i produktów mięsnych:
MIĘSO WIEPRZOWE:
Klasa I – mięso chude i nieścięgniste o wyrazistym czerwonym kolorze. Mięso świeże bez oznak wcześniejszego mrożenia I
klasy (barwa – bladoróżowa do czerwonej, powierzchnia – sucha, matowa, zapach – charakterystyczny, przekrój- lekko
wilgotny – sok mięsny przezroczysty, konsystencja – jędrna, elastyczna, (po naciśnięciu palcem szybko się wyrównuje) .
DRÓB:Dostarczane tuszki oraz elementy muszą spełniać kryteria dla elementów zaliczanych do klasy handlowej „A” określone w
rozporządzeniu Komisji (WE) nr 543/2008, tj.: posiadać dobrą budowę, tkanka mięśniowa musi buyć pełna, piersi dobrze
rozwinięte, szerokie długie i umięśnione, nogi umięśnione. Grzbiet i nogi powinny pokryte być cienką równomierną warstwą
tłuszczu. Na tuszkach kurczaka i elementach z kurczaka nie dopuszczalne są pozostałości piór. Świeże mięso drobiowe nie
może wykazywać żadnych oznak wcześniejszego mrożenia. Tuszki drobiowe i elementy drobiowe muszą być dostarczane
nienaruszone, czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych substancji obcych, zabrudzeń lub krwi, bez obcego zapachu, bez
wystających złamanych kości, bez poważnych stłuczeń, bez widocznych plam krwistych, z wyjątkiem małych i
niezauważalnych. Mięśnie piersiowe kurczaka, indyka pozbawione skóry, kości i ścięgien, dopuszcza się niewielkie
rozerwania oraz nacięcia mięśni powstałe podczas oddzielania skóry i kośćca, zapach i barwa naturalna. Niedopuszczalne
są zapachy, mogące świadczyć o zachodzących procesach rozkładu mięsa przez mikroorganizmy.
WOŁOWINA:
Mięso chude o wyrazistym czerwonym kolorze. Mięso świeże bez oznak wcześniejszego mrożenia, posiada dobrą budowę,
tkanka mięśniowa musi być pełna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15112000-6 - Drób
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 28542,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 1 zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert w zakresie części 1 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 266 ust. 1 lit c ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 zamówienia, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
Działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Dostawy drobiu i jego podrobów do COSSW w Kulach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.