Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00301112/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych przewożącego do 9-ciu osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Hospicjum "Światło"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340890513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 534 331 433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stowarzyszeniehospicjumswiatlo@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stowarzyszenie-hospicjum-swiatlo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8db70803-14d7-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie Hospicjum "Światło"
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
współudział w opiece nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi, chorymi przewlekle, chorymi onkologicznie oraz chorymi u kresu życia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych przewożącego do 9-ciu osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db70803-14d7-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301112/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204878,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego, nieużywanego, kompletnego, wolnego od jakichkolwiek wad i usterek oraz nieobciążonego prawami na rzecz osób trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku, samochodu osobowego typu „mikrobus” do 9 (dziewięć) osób, specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
1. Fabrycznie nowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim (rok produkcji 2022), przewożący do 9 osób.
2. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (świadectwa należy dostarczyć wraz z samochodem), wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022) jak również warunki przewidziane w przepisach prawa Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów osobowych.
3. Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu, tj. :
a) faktura sprzedaży,
b) karta pojazdu,
c) przegląd – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji samochód spełnia wszelkie normy w zakresie przystosowania do przewozu osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchy drogowym.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespoły/elementy dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca w dniu odbioru przedstawi odpowiednie certyfikaty.
4. Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie był wcześniej rejestrowany.
5. Pojazd będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie parametrów technicznych oraz wyposażenia szczegółowo określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ).
6. Dla pojazdu będącego przedmiotem zamówienia podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy pojazd o lepszych, wyższych parametrach spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczno-eksploatacyjne i jakość dostarczonego pojazdu, zespołów i podzespołów muszą odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
7. Wymagania dotyczące gwarancji :
Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia to :
a) gwarancja mechaniczna na samochód (tj. na wszystkie wskazane w fabrycznym dokumencie gwarancji zespoły i podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne oraz mechanikę) – minimum 24 miesiące,
b) gwarancja na wady lakiernicze - minimum 24 miesiące,
c) gwarancja na nieprzerdzewienie karoserii pojazdu – minimum 96 miesiące,
d) gwarancja na wykonaną zabudowę - minimum 24 – miesiące.
8. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę.
9. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji, w przypadku wystąpienia wad i usterek, zobowiązany będzie niezwłocznie przystąpić do ich usunięcia, nie później niż w terminie 10 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia.
11. Wszystkie koszty związane z usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.
12. Na czas naprawy gwarancyjnej samochodu w okresie gwarancyjnym trwającej dłużej niż 3 dni, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca lub autoryzowany serwis przez niego wskazany zobowiązany będzie do dostarczenia pojazdu zastępczego o parametrach nie gorszych od naprawianego.
13. Dla zaoferowanego pojazdu Wykonawca musi zagwarantować dostęp do w pełni autoryzowanej stacji serwisowej, znajdującej się w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego.
14. Zamawiający zobowiązuje się do użytkowania samochodu oraz stosowania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
15. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady, niezależenie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204878,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204878,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204878,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMUKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388061593
7.3.3) Ulica: GEODETÓW 1
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204878,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM W OPERACJACH LOTNICZYCH, ODSTRASZANIE PTACTWA I ZWIERZYNY NA TERENIE LOTNISKA WOJSKOWEGO W LATKOWIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turobin
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa nowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi krzeseł ergonomicznych na potrzeby 4 jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń w ramach projektu: "Zdrowi i aktywni 2"
- Usługa udostępniania sali sekcyjnej wraz z wyposażeniem i obsługą technika sekcyjnego oraz miejsc do przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem 2 sztuk samochodów osobowych z segmentu D na okres 24 miesięcy
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, specjalnie przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich - obszar D
- Dostawa samochodu operacyjnego dla KW PSP w Rzeszowie
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Dostawa pojazdów nieoznakowanych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu II
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.