Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00205344/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wspomagania rozwoju w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem”
Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932091780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 9a
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zssolawa.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zssolawa.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wspomagania rozwoju w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem”Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85fc38b6-eacc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00204038/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi wspomagania rozwoju w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205344/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 543382,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie/część nr 1 – Usługi konsultacji lekarskich:Kod CPV: 85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne
Odbiorcami usługi są dzieci niepełnosprawne lub zagrożone niepełnosprawnością w wieku 0 – 7 lat, w szczególności dzieci w wieku 0 – 3 lata.
PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: 200 godzin (h).
OKRES REALIZACJI USŁUGI:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie,
ul. Iwaszkiewicza 9A
55 – 200 Oława
Budynek Powiatowego Centrum Edukacyjno – Rewalidacyjnego w Oławie.
lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
ŚWIADCZENIE USŁUG:
Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację potwierdzającą wykonanie usługi i przedłożenia jej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia danego miesiąca realizacji usługi.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o udokumentowany, prawidłowo zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie/część nr 2 – Fizjoterapia:Kod CPV: 85142100-7 Usługi fizjoterapii
Odbiorcami usługi są dzieci niepełnosprawne lub zagrożone niepełnosprawnością w wieku 0 – 7 lat, w szczególności dzieci w wieku 0 – 3 lata.
PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: 800 godzin (h).
OKRES REALIZACJI USŁUGI:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie,
ul. Iwaszkiewicza 9A
55 – 200 Oława.
Budynek Powiatowego Centrum Edukacyjno – Rewalidacyjnego w Oławie.
lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
ŚWIADCZENIE USŁUG:
Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację potwierdzającą wykonanie usługi (dziennik zajęć, lista obecności, opinia wydana na wniosek rodzica/opiekuna prawnego dotycząca prowadzonej terapii uczestnika) i przedłożenia jej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia danego miesiąca realizacji usługi.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o udokumentowany, prawidłowo zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 56000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie/część nr 3 – Integracja Sensoryczna:Kod CPV: 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Odbiorcami usługi są dzieci niepełnosprawne lub zagrożone niepełnosprawnością w wieku 0 – 7 lat, w szczególności dzieci w wieku 0 – 3 lata.
PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: 1.000 godzin (h).
OKRES REALIZACJI USŁUGI:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie,
ul. Iwaszkiewicza 9A
55 – 200 Oława.
Budynek Powiatowego Centrum Edukacyjno – Rewalidacyjnego w Oławie.
lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
ŚWIADCZENIE USŁUG:
Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację potwierdzającą wykonanie usługi (dziennik zajęć, lista obecności, opinia wydana na wniosek rodzica/opiekuna prawnego dotycząca prowadzonej terapii uczestnika) i przedłożenia jej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia danego miesiąca realizacji usługi.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o udokumentowany, prawidłowo zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie/część nr 4 – Logopeda:Kod CPV: 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
Odbiorcami usługi są dzieci niepełnosprawne lub zagrożone niepełnosprawnością w wieku 0 – 7 lat, w szczególności dzieci w wieku 0 – 3 lata.
PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: 1.000 godzin (h).
OKRES REALIZACJI USŁUGI:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie,
ul. Iwaszkiewicza 9A
55 – 200 Oława.
Budynek Powiatowego Centrum Edukacyjno – Rewalidacyjnego w Oławie.
lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
ŚWIADCZENIE USŁUG:
Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację potwierdzającą wykonanie usługi (dziennik zajęć, lista obecności, opinia wydana na wniosek rodzica/opiekuna prawnego dotycząca prowadzonej terapii uczestnika) i przedłożenia jej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia danego miesiąca realizacji usługi.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o udokumentowany, prawidłowo zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie/część nr 5 – Zajęcia z psychologiemKod CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Odbiorcami usługi są dzieci niepełnosprawne lub zagrożone niepełnosprawnością w wieku 0 – 7 lat, w szczególności dzieci w wieku 0 – 3 lata.
PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: 250 godzin (h).
OKRES REALIZACJI USŁUGI:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie,
ul. Iwaszkiewicza 9A
55 – 200 Oława.
Budynek Powiatowego Centrum Edukacyjno – Rewalidacyjnego w Oławie.
lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
ŚWIADCZENIE USŁUG:
Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację potwierdzającą wykonanie usługi (dziennik zajęć, lista obecności, opinia wydana na wniosek rodzica/opiekuna prawnego dotycząca prowadzonej terapii uczestnika) i przedłożenia jej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia danego miesiąca realizacji usługi.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o udokumentowany, prawidłowo zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie/część nr 6 – Zajęcia z pedagogiemKod CPV: 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Odbiorcami usługi są dzieci niepełnosprawne lub zagrożone niepełnosprawnością w wieku 0 – 7 lat, w szczególności dzieci w wieku 0 – 3 lata.
PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: 250 godzin (h).
OKRES REALIZACJI USŁUGI:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie,
ul. Iwaszkiewicza 9A
55 – 200 Oława.
Budynek Powiatowego Centrum Edukacyjno – Rewalidacyjnego w Oławie.
lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
ŚWIADCZENIE USŁUG:
Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację potwierdzającą wykonanie usługi (dziennik zajęć, lista obecności, opinia wydana na wniosek rodzica/opiekuna prawnego dotycząca prowadzonej terapii uczestnika) i przedłożenia jej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia danego miesiąca realizacji usługi.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o udokumentowany, prawidłowo zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie/część nr 7 – AAC komunikacja alternatywna i wspomagająca:Kod CPV: 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
Odbiorcami usługi są dzieci niepełnosprawne lub zagrożone niepełnosprawnością w wieku 0 – 7 lat, w szczególności dzieci w wieku 0 – 3 lata.
PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: 200 godzin (h).
OKRES REALIZACJI USŁUGI:
od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie,
ul. Iwaszkiewicza 9A
55 – 200 Oława.
Budynek Powiatowego Centrum Edukacyjno – Rewalidacyjnego w Oławie.
lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
ŚWIADCZENIE USŁUG:
Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację potwierdzającą wykonanie usługi (dziennik zajęć, lista obecności, opinia wydana na wniosek rodzica/opiekuna prawnego dotycząca prowadzonej terapii uczestnika) i przedłożenia jej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia danego miesiąca realizacji usługi.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o udokumentowany, prawidłowo zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o zawartą umowę z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla danej części, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią załącznik nr 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania/części niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSZ KRZYSZTOF SPECJALISTYCZNY GABINET REHABILITACJI MEDYCZNEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9121726002
7.3.3) Ulica: Zaciszna nr 17
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania/części niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania/części niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania/części niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania/części niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA BEZPIECZNA PRZYSTAŃ PLUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9121929484
7.3.3) Ulica: SPACEROWA nr 24
7.3.4) Miejscowość: MARCINKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSZ KRZYSZTOF SPECJALISTYCZNY GABINET REHABILITACJI MEDYCZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
JAROSZ KRZYSZTOF SPECJALISTYCZNY GABINET REHABILITACJI MEDYCZNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku od ul. Żeromskiego do skrzyżowania ul. Rybackiej i Siedleckiej w Oławie
- Przebudowa sieci wodociągowej w Bystrzycy
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia"
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Oleśnicy Małej w gminie Oława
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży w podziale na 6 części
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży w podziale na 6 części
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko"
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.