Ogłoszenie z dnia 2022-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288583/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wola Bystrzycka na działkach o nr ewidencyjnych 875, 6/8, 6/11, 6/14, 7/8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wojcieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2aa26e19-1268-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wola Bystrzycka na działkach o nr ewidencyjnych 875, 6/8, 6/11, 6/14, 7/8.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa26e19-1268-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032917/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Wola Bystrzycka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288583/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ING.271.8.2022.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199351,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji (przebudowie) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wola Bystrzycka. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych:
- działki nr 875, 6/8, 6/11, 6/14, 7/8, obręb 0017 – Wola Bystrzycka;
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
- w zakresie kosztów kwalifikowalnych wykonanie następujących robót:
1. Wykonanie podbudowy;
- Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 20 cm. w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie koryta w gruncie kat. II-VI pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
- Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych dolomitowych 0/63 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm;
- Wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych dolomitowych 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm;
2. Wykonanie robót nawierzchniowych;
- skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 11S KR 1-2 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna);
- w zakresie kosztów niekwalifikowalnych, wykonanie następujących robót:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
- rozplantowanie ziemi z odkładu leżącej wzdłuż krawędzi drogi wraz z zagęszczeniem mechanicznym – kształtowanie poboczy ziemnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 5, określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.). W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały oferty, których cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 17 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00 zostały złożone 3 oferty.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 245.201,85 zł.
Złożona w niniejszym postępowaniu oferta z najniższą ceną, to oferta nr 1 z ceną 314.316,78 zł.
Pozostałe oferty zawierały następujące ceny:
- Oferta nr 2 – 391.481,88 zł.
- Oferta nr 3 – 351.104,93 zł.
W związku z powyższym, oferta z najniższą ceną przewyższa znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314316,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391481,88 PLN
INNE PRZETARGI WOJCIESZKÓW
więcej: przetargi WOJCIESZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.