Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie nr 3:
Doposażenie gabinetów w brakujący sprzęt medyczny tj. (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276985281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 23
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 6732021 wew. 245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzanka.aneta@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 3:Doposażenie gabinetów w brakujący sprzęt medyczny tj. (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e0c284-6319-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (Ogłoszenie nr 2021/BZP
00246831/01 z dnia 2021-10-26) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie
zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-01edf437-3609-11ec-a3fb- 0a24f8cd532c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18395,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3:
Doposażenie gabinetów w brakujący sprzęt medyczny tj.:
1) Ciśnieniomierz naramienny elektroniczny,
2) Nosze transportowe,
3) Wózek Inwalidzki,
4) Ciśnieniomierz stacjonarny,
5) Maska twarzowa do prowadzenia oddechu zastępczego,
6) Pulsoksymetr napalcowy,
7) Termometr bezdotykowy,
8) Torba lekarza + wyposażenie, duża,
9) Kula łokciowa z podwójną regulacją wysokości z podpórką odchylaną,
10) Stojak na kule,
11) Otoskop światłowodowy z bezobsługowym oświetleniem LED.
Ad. 1)
Ciśnieniomierz naramienny elektroniczny - szt. 10:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. automatyczny, cyfrowy z wyświetlaczem LCD;
4. funkcja wykrywania objawów arytmii;
5. pomiar ciśnienia krwi i tętna;
6. pompowanie mankietu;
7. min. dwa kanały pomiarowe dla dwóch osób;
8. pamięć wyników wraz z godziną i datą pomiaru;
9. ochrona przed nadmiernym napompowaniem mankietu;
10. automatyczna funkcja szybkiego spuszczania powietrza;
11. standardowy mankiet na ramię;
12. zakres pomiarowy ciśnienia: min. od 0 do 280mmHg.
Ad. 2)
Nosze transportowe - szt. 1:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. składane w krzesełko;
4. wyposażone w pasy stabilizujące;
5. wymiary po rozłożeniu: 188x50x20 cm (+/-10cm);
6. wymiary po złożeniu: 104x55x22 cm (+/-10cm);
7. udźwig: min. 159 kg;
8. waga noszy: do max. 14kg.
Ad. 3)
Wózek Inwalidzki - szt. 2:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. maksymalna waga użytkownika: min. 120 kg;
4. szerokość użytkowa siedziska: min. 50 cm;
5. głębokość użytkowa siedziska: min. 40 cm;
6. szerokość całkowita wózka: max. 67 cm;
7. długość całkowita z podnóżkiem: 101cm (+/- 10 cm);
8. szerokość wózka po złożeniu: 27cm (+/- 5 cm);
9. wysokość oparcia: 45cm (+/- 3 cm);
10. średnica kół tylnych: 60 cm (+/- 2cm);
11. średnica kół przednich: 19 cm (+/- 2cm);
12. koła pełne;
13. waga wózka: do max. 18,5 kg;
14. składana rama stalowa o konstrukcji krzyżakowej;
15. uchylne podłokietniki;
16. podnóżki odchylane i demontowane;
17. wyposażony w hamulce stalowe z regulacją docisku;
18. ergonomiczne uchwyty z hamulcami;
19. kolor ramy – srebrny metalik;
20. antybakteryjne siedzisko i oparcie.
Ad. 4)
Ciśnieniomierz stacjonarny - szt. 1:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. pamięć pomiaru co najmniej 2 użytkowników;
4. zakres pomiaru: ciśnienie min. 30-280 mmHg; tętno min. 40-199 uderzeń na minutę;
5. wyświetlacz LCD;
6. dokładność ciśnienia min. +/-5%;
7. zasilanie bateryjne i sieciowe;
8. automatyczny.
Ad. 5)
Maska twarzowa do prowadzenia oddechu zastępczego - szt. 26:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. Maska silikonowa, zapakowana w bezpieczny do przechowywania pojemnik.
4. Rozmiary:
Nr 0 - szt. 2;
Nr 1 - szt. 2;
Nr 2 - szt. 10;
Nr 3 - szt. 10;
Nr 4 - szt. 2.
Ad. 6)
Pulsoksymetr napalcowy - szt. 7:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. przeznaczony dla dorosłych i dzieci;
4. pomiar SpO2;
5. wyświetlacz;
6. klipsowy na palec;
7. funkcja automatycznego wyłączenia się.
Ad. 7)
Termometr bezdotykowy - szt. 8:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. elektroniczny;
4. bezkontaktowy;
5. zakres pomiaru temp. ciała: min. od 32oC do 43 oC;
6. podświetlany wyświetlacz.
Ad. 8)
Torba lekarza + wyposażenie, duża - szt. 3:
L.p. Parametr wymagany
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. pas nośny odpinany, regulowany z naramiennikiem;
4. uszy spinane rączką;
5. wnętrze torby wyposażone w przegrody i kieszenie;
6. boczne kieszenie;
7. min. 5 kieszonek w głównej komorze zamykanych na gumki;
8. na klapie min. 2 kieszenie zamykane na suwak;
9. min. 2 boczne kieszenie, w których znajdują się przegrody segregacyjne zamykane na zamek;
10. wyposażona w ruchome ampularium (min. 14 dużych i min. 22 małe ampułki);
11. dno torby usztywnione, zabezpieczone gumowymi stopkami;
12. oznakowanie krzyż św. Andrzeja i taśma odblaskowa biała;
13. pojemność: min. 30 litrów;
14. ciężar: do 1 kg;
15. kolory: czerwony.
Ad. 9)
Kula łokciowa z podwójną regulacją wysokości z podpórką odchylaną - szt. 2:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. min. podwójna regulacja wysokości;
4. podpórka odchylana;
5. miękki uchwyt;
6. min. dwa odblaski;
7. nasadka/stopka wzmocniona podkładką stalową;
8. anodowane aluminium;
9. waga do max. 0,60 kg;
10. masa użytkownika do min. 130 kg.
Ad. 10)
Stojak na kule - szt. 2:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. stojak powinien pomieścić 25 szt. lasek/kul;
4. wykonany ze stali, malowany epoksydowo.
Ad. 11)
Otoskop światłowodowy z bezobsługowym oświetleniem LED - szt. 6:
1. Fabrycznie nowy/e
2. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
3. transmisja jasnego (białego) światła;
4. min. 3-krotne powiększenie obiektywu obrotowego;
5. żarówka LED;
6. wytrzymałość diody LED (min. 50.000 godzin pracy);
7. oświetlenie pozwalające na nieprzerwaną pracę min. 10 godzin;
8. zasilanie bateryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19888,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19888,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19888,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ProMedical Arkadiusz Kułak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241572959
7.3.3) Ulica: Sopotnia Mała 59
7.3.4) Miejscowość: Jeleśnia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promedical Arkadiusz Kułak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promedical Arkadiusz Kułak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19888,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 3:
Doposażenie gabinetów w brakujący sprzęt medyczny tj.:
1) Ciśnieniomierz naramienny elektroniczny,
2) Nosze transportowe,
3) Wózek Inwalidzki,
4) Ciśnieniomierz stacjonarny,
5) Maska twarzowa do prowadzenia oddechu zastępczego,
6) Pulsoksymetr napalcowy,
7) Termometr bezdotykowy,
8) Torba lekarza + wyposażenie, duża,
9) Kula łokciowa z podwójną regulacją wysokości z podpórką odchylaną,
10) Stojak na kule,
11) Otoskop światłowodowy z bezobsługowym oświetleniem LED,
realizowane w ramach przedsięwzięcia pod nazwą: „Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.”
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DROBNY SPRZĘT DLA PRACOWNI HISTOPATOLOGII.
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
- Dostawa odczynników kalibratorów materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb BCO-SM w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) Nr projektu: FENX.06.01-IP.03-0001/23
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.