eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaSukcesywna dostawa wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością



Ogłoszenie z dnia 2022-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612854031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9bf037-2c13-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictem platformazakupowa.pl, dalej: „platforma”. Link do prowadzonego postępowania znajduje się na stronie:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania, formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
4. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki (na dole strony) oraz uznaje go za wiążący.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, oświadczeń oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zakładce prowadzonego postępowania.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub poprzez pocztę elektroniczną). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.
8.Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@szpitalsredzki.pl (za wyjątkiem przekazania oferty z załącznikami).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Żwirki i Wigury10, kod pocztowy 63-000 Środa Wielkopolska tel. 61 285 40 31. Inspektorem ochrony danych w Szpitalu Średzkim Serca Jezusowego Sp. z o. o. jest Pani Monika Goińska-Roszyk; e-mail: kancelaria@goinskaroszyk.pl
• Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/15/22 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniem ministra właściwego do spraw gospodarki w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz obowiązującymi przepisami archiwalnymi.
• Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
• W niektórych sytuacjach administrator ma prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to konieczne) aby móc wykonywać usługi. Odbiorców wymienionych powyżej obowiązuje klauzula poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Ponadto odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty publiczne, które wykonują zadania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz bank przez który spółka będzie Państwu przekazywać środki finansowe (w przypadku podpisania z Państwem umowy).
• Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi.
• Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Mają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących**;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych***;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO****;
Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
• Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
• W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/15/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 17

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa róż ego rodzaju wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego. Wykaz asortymentu określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drenów. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rurek intubacyjnych, ustno-gardłowych. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów do automatycznej strzykawki, będącej w posiadaniu Zamawiającego. Opis asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa czujników do pomiaru ciśnienia. Opis asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów doinfuzyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów związanych z hemodializą i hemofiltracją. Wykaz asortymentu określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa strzykawek. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca. Opis asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ>

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa prześcieradła. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający oświadcza, że zakresem podstawowym, gwarantowanym zamówienia objęte są dostawy o wartości 60 % ceny ofertowej, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Pozostałe dostawy o wartości 40 % ceny ofertowej podanej w formularzu ofertowym objęte są prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiający skorzysta z opcji w sytuacji wykorzystania zakresu podstawowego, gwarantowanego przed upływem terminu na jaki zostanie zawarta umowa z Wykonawcą, w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. O skorzystaniu z opcji Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę składając zamówienie zgodnie z warunkami składania zamówień, określonymi w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która uzyska największą ilość punktów w kryterium cena będzie ofertą najkorzystniejszą. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie określa się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie określa się.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla części nr 8:
-oświadczenie producenta wstrzykiwacza kontrastu lub autoryzowanego serwisu NEMOTO w Polsce o kompatybilności zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych ze wstrzykiwaczem,
-oświadczenie Wykonawcy o gotowości pokrycia kosztów usług serwisowych wraz z wpisem do paszportu technicznego w przypadku wystąpienia uszkodzenia na skutek stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dla części nr 8:
-oświadczenie producenta wstrzykiwacza kontrastu lub autoryzowanego serwisu NEMOTO w Polsce o kompatybilności zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych ze wstrzykiwaczem,
-oświadczenie Wykonawcy o gotowości pokrycia kosztów usług serwisowych wraz z wpisem do paszportu technicznego w przypadku wystąpienia uszkodzenia na skutek stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W sytuacji powzięcia wątpliwości Zamawiającego, co do cech posiadanych przez określony asortyment, Wykonawca wezwany zostanie do przedłożenia dokumentów: opisu technicznego, katalogu, dokumentu potwierdzającego wybrane cechy produktu, certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla produktu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy z Wykonawców.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza się odpowiednio do wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy
lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany w zawartej umowie będą mogły być dokonywane na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
2) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego;
3) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za realizację zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, w zakresie stawki podatku od towarów i usług na przedmiot dostaw;
4) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy poprzez jego wydłużenie, w przypadku niezrealizowania pełnej dostawy asortymentu (zakresu gwarantowanego oraz objętego prawem opcji), w pierwotnym terminie obowiązywania umowy;
5) dopuszczalna jest zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji, lub jego zmodyfikowanie bądź udoskonalenie, wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; okoliczności o których mowa w powyżej Wykonawca musi pisemnie udokumentować.
6) dopuszczalna jest zmiana dotycząca cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, a także zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę lub producenta przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, gdy wymagać tego będzie uzasadniona potrzeba prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej).
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1, okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania do dokonania takich zmian, ani nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Niezależnie od zapisów ust. 1, ceny jednostkowe za asortyment, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.