eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa licencji dostępowych dla Centrum Projektów Europejskich.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa licencji dostępowych dla Centrum Projektów Europejskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7eac7eab-4d0d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa licencji dostępowych dla Centrum Projektów Europejskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eac7eab-4d0d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego PT 2014-2020, Programu Operacyjnego PT POWER 2014-2020, Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, PWTj Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, PWT Polska-Rosja 2014-2020, Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020, Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292143/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.46.2021.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 25902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji dostępowych dla użytkowników, która zapewni jednemu użytkownikowi dostęp z dowolnego urządzenia do odpowiedniej wersji oprogramowania serwerowego lub jego wersji wcześniejszych, Licencja pozwala wykorzystać wiele urządzeń do dostępu do licencjonowanego serwera przez jednego użytkownika. Zamawiający wykorzystuje obecnie Windows Server 2019 w środowisku domenowym (Active Directory). Zamawiający musi posiadać dostęp do bazy wiedzy producenta oprogramowania, do narzędzi do rozwiązywania problemów i innych zasobów dostarczanych przez producenta. Zamawiający wymaga dostawy oprogramowania na warunkach przewidzianych przez producenta oprogramowania, dla jednostek realizujących zadania publiczne.
Dostawa licencji, zgodnie z przedmiotem Umowy, nastąpi w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wsparcie świadczone będzie na warunkach wskazanych w umowie oraz przez producenta. W przypadku różnić pomiędzy wsparciem oferowanym przez producenta, a określonym w umowie zastosowanie mają postanowienia umowy. Licencje muszą spełniać następujące wymagania:
Licencja użytkownika dla organów administracji publicznej
Licencje dla użytkownika typu CAL (per User) uprawniająca do korzystania z usług takich jak drukowanie sieciowe, przechowywanie plików w systemie Windows Server 2019 (ActiveDirectory).
Zamawiający wymaga dostarczenia: bezterminowych licencji na użytkowanie zamawianego oprogramowania dla Produktów, przy zamawianiu którego konieczne jest udzielenie licencji; zbiorczych i indywidualnych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania dla celów inwentaryzacyjnych i audytowych; Licencje powinny być dostarczone elektronicznie na konto zakupowe Centrum Projektów Europejskich w systemie businessaccount.microsoft.com

4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu WA.263.46.2021.MW, w dniu 9 grudnia 2021 r. została złożona jedna oferta przez wykonawcę COMPRO JOLANTA OLSZEWSKA, ul. Tadeusza Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice. Treść oferty wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z OPZ: „Licencje powinny być dostarczone elektronicznie na konto zakupowe Centrum Projektów Europejskich w systemie businessaccount.microsoft.com”. Wykonawca zaproponował dostawę za pośrednictwem VLSC (Volume Licensing Service Center), nie wskazał też oferty jako oferty równoważnej w tym zakresie. Zgodnie z art. 255 pkt 2 PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Zgodnie natomiast z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;”.
W związku z powyższym zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 PZP w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp z powodu odrzucenia oferty, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28882,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28882,86 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.