Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349463/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00447842/01 - Wynik z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa logistyczna odpłatnej konferencji dla klientów UDT o/Kraków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa logistyczna odpłatnej konferencji dla klientów UDT o/Kraków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e09fd02b-21f4-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00306219/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Obsługa logistyczna odpłatnej konferencji dla klientów UDT O/Kraków (planowana realizacja III 2023 r.), O/Wrocław (planowana realizacja V 2023 r. ) oraz O/Gliwice (planowana realizacja XI 2023 r.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.udt.gov.pl/przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.udt.gov.pl/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, zgodnie z art.61 ust.1 PZP, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zamawiający korzysta tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają Wykonawcom dostępu do postępowania. Przekazywanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy: https://platforma.eb2b.com.pl zapewniającej zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie. Korzystanie z platformy oraz zarejestrowanie i utrzymanie konta na platformie przez Wykonawcę jest bezpłatne. Korzystanie z platformy nie wymaga zarejestrowania konta. Zamawiający zaleca założenie Konta Użytkownika na platformie na kilka dni przed złożeniem oferty. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z platformy określa Regulamin (dostępny pod adresem internetowym https://udt.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, rejestrując się/logując, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do platformy, a w przypadku składania oferty bez zalogowania jej potwierdzenia przesłania. Instrukcja dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się w zakładce Regulacje i procedury https://udt.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, 1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1mb/s, 2 komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji pamięć RAM min. 8GB, procesor Intel IV 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3 zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0. 4 włączona obsługa JavaScript, 5 zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych 1 szyfrowanie za pomocą protokołu TLS; 2 formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8; 3 wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy; 4 pliki oferty wczytane przez wykonawcę na platformę i zapisane, widoczne są w platformie jako zaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; 5 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie Data przesłania. Zamawiający zaleca wczytywanie na platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 500MB, w przypadku podpisu zaufanego wielkość dokumentów nie może przekraczać 10MB. Pomoc jest dostępna poniedziałek-piątek w godz.8-16, tel. +48224281928, e-mail admin@eb2b.com.pl Korespondencja elektroniczna (inna niż oferty i załączniki do oferty) przekazywana jest wyłącznie na adres przetargi@udt.gov.pl. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia związane z postępowaniem udostępniane są na stronie postepowania. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa jako Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353;
b) Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl);
c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie i realizacje zamówienia publicznego.
d) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „PZP”;
e) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
g) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, z zastrzeżeniem wymagania wskazanego w art. 75 PZP;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 PZP
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Państwa, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
h) Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-DC-32/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Obsługa logistyczna odpłatnej konferencji dla klientów Urzędu Dozoru Technicznego
organizowanej Oddział Szczecin oraz Oddział Gdańsk, w tym:
1) wynajem sali konferencyjnej/szkoleniowej wraz z nagłośnieniem i obsługą techniczną;
2) zapewnienie usług noclegowych wraz z usługą parkingową;
3) kompleksowa obsługa gastronomiczna wraz z usługami dodatkowymi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowej rezygnacji z realizacji przedmiotu zamówienia na 20 dni przed
organizacją konferencji
4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-08 do 2023-03-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty w ramach każdego z ustalonych kryteriów zostaną bezpośrednio przypisane do każdej z ofert.
2.W obliczeniu punktów Zamawiający nie uwzględnia ofert odrzuconych oraz ofert złożonych po terminie.
3. Punkty przyznane ofercie w ramach kryterium oceny ofert będą stanowić końcową ocenę oferty.
Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku wg zasad matematycznych.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą
liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie doby hotelowej – godzina wykwaterowania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin bezkosztowej rezygnacji z realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie:
co najmniej jedna usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej
przedmiot zamówienia, tj. obsługa minimum jednej konferencji/szkolenia dla co najmniej
100 osób, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł w oferowanym obiekcie
Przez obsługę konferencji/szkoleń – Zamawiający rozumie zapewnienie dla
uczestników noclegu, wyżywienia oraz sali konferencyjnej /szkoleniowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę (usługi okresowe lub ciągłe) wartość
jej realizacji, na dzień składania ofert musi wynosić nie mniej niż 100 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od Wykonawcy „doświadczenia” w oferowanym obiekcie, tj.
Wykonawca musi wykazać minimum jedną konferencję/szkolenie (na warunkach określonych
powyżej), które zrealizował w oferowanym Zamawiającemu obiekcie.
Uwaga:
Podana przez Wykonawcę wartość brutto i ilość osób musi być wartością zrealizowanej
usługi w ramach jednej umowy/kontraktu. Zamawiający nie dopuszcza sumowania różnych
usług w celu spełnienia warunku. Jeżeli w ramach jednej umowy/kontraktu, Wykonawca
wykonał więcej niż jedną konferencję/szkolenie, to podana przez Wykonawcę wartość brutto
i ilość osób musi dotyczyć jednej konferencji/szkolenia (tej, która potwierdza spełnienie
warunku).
Zamawiający nie dopuszcza sumowania różnych usług (wykonywanych dla różnych
podmiotów) w celu spełnienia warunku.
W przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, przynajmniej jeden musi
się wykazać wykonaniem, usługi polegającej na realizacji konferencji/szkoleń obejmującego
usługi noclegowe oraz gastronomiczne.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
wskażą w ofercie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości usług wielu umów, jeśli były wynikiem tego
samego zapytania ofertowego lub przetargu jednego odbiorcy.
Wykaz usług stanowi załącznik do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych:
a) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda
następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert);
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych
wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu
Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, które należy złożyć wraz z ofertą:1. Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór zał. do SWZ.
2. Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - wzór zał. do SWZ.
3. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) - wzór zał. do SWZ.
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zał. do SWZ;
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. do SWZ;
6. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).
7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
8. Oświadczenia i / lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca składając ofertę zastrzega takie informacje)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy została określona w § 15 projektowanych postanowień umowy
(załącznik do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://udt.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Klauzula społeczna: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w menu uwarunkowania zdrowotne oraz aspekty kulturowe i religijne (na przykład dania: koszerne, jarskie, wegańskie, nie zawierające glutenu, nie zawierające cukru), które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego w zleceniu szczegółowym2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą
przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 i 2 ustawy, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15
kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835) .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów Internationale Grune Woche odbywających się w terminie 17 - 26 stycznia 2025 r. w Berlinie w Niemczech
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.