eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości .



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e94a12c6-89d1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e94a12c6-89d1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.119.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300540,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 283 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 1
2. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 84777,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 325 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 2
2. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 97358,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 347 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 3
2. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 103949,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 248 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 4
2. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 74292,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 31 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Biuro Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych (4 obiekty kubaturowe i 27 obiektów Skarbu Państwa)
2. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 9286,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69618,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107907,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69618,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69618,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97358,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200058,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85362,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102434,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85362,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767

7.3.4) Miejscowość: gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85362 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106458,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61008,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767

7.3.4) Miejscowość: gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61008 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7626,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17120,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7626,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767

7.3.4) Miejscowość: gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7626 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.