Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513723/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00519246/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00527153/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e94a12c6-89d1-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e94a12c6-89d1-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.119.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300540,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 283 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 12. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 84777,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 325 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 22. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 97358,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 347 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 32. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 103949,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 248 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszar Administracyjny 42. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 74292,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 31 obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Biuro Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych (4 obiekty kubaturowe i 27 obiektów Skarbu Państwa)2. Wykonanie przeglądów rocznych obiektów budowlanych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości położonych na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4 oraz budynków będących w administrowaniu Biura Obsługi Skarbu Państwa i Obiektów Kubaturowych.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz §4 - §6 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) obiektów zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości położonych na terenie Obszarów Administracyjnych nr 1,2,3 i 4 oraz budynków kubaturowych i Skarbu Państwa.
4. Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
5. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
- stanu technicznego elementów budynku,
- rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
- zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
- metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
- zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do wzoru umowy.
6. Protokoły dla budynków określonych w wykazach adresowych, należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanych na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl.
7. Dodatkowo należy sporządzić zestawienie zbiorcze z protokołów dla budynków według załączonych wykazów adresowych w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (format excel, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Wzór zestawienia zbiorczego z protokołów obiektów stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy.
8. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
9. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego.
10. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać w terminie do 3 dni po ich wykonaniu. Powyższy protokół będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.
11. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 9286,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69618,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107907,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69618,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69618,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97358,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200058,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85362,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102434,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85362,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767
7.3.4) Miejscowość: gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85362 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61008,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106458,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61008,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767
7.3.4) Miejscowość: gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61008 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7626,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17120,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7626,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY „ZBIREK” EWA WAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190316767
7.3.4) Miejscowość: gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY I REMONTOWO KONSERWACYJNY "ZBIREK" EWA WAGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7626 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Wykonanie przeglądów rocznych, pięcioletnich będących jednocześnie rocznymi obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości.
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Warmińsko - Mazurskiego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
więcej: Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.