Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265801/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY
DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NIESTERYLNEGO
ORAZ NARZĘDZI ORTOPEDYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWYDROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NIESTERYLNEGO
ORAZ NARZĘDZI ORTOPEDYCZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6851abf1-0e96-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096956/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Niesterylne drobne wyroby medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZSL/FZ-39/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71403,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Czujniki poziomu uśpienia kompatybilne z modułem BISx współpracujące z monitorem Infinity Delta XL4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Układ oddechowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25920 EUR
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Papier do KTG4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 526 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Termometr dla noworodków4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1350 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Stabilizatory do kończyn górnych4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 26050 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Stabilizatory do nadgarstka4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 4208 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Narzędzia ortopedyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 2052 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17010 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDTRONIC POLAND SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.4) Miejscowość: WARSZAW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-27 do 2025-07-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.4) Miejscowość: PRZYSZOWICE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-27 do 2025-07-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1706,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1706,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1706,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICOM SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480000516
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1706,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-26 do 2025-07-26Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy - etap 1
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Schumana.
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2210D Jakuszów-Rzeszotary"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zakup materiałów do operacji ortopedycznych - implanty, kotwice
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
- PRODUKTY LECZNICZE.
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.