eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług cateringowych w drugiej połowie 2024 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w drugiej połowie 2024 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH" W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363295480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 54

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-430

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zespolzlobkow.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolzlobkow.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Opieka nad dziećmi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych w drugiej połowie 2024 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6246e1e-16bd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041085/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych w żłobkach i klubach dziecięcych w drugiej połowie 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6246e1e-16bd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a
wykonawcami (w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje) odbywa się przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl,
2) korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie
uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
biuro@zespolzlobkow.szczecin.pl (nie dotyczy składania ofert),
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) ofertę i oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy";
3) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania,
4) sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”),
5) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia
2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,
6) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej,
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik) lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
„Formularza do komunikacji”),
7) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”,
8) komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. „Formularze do komunikacji” umożliwiają
również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9) Z uwagi na limit znaków wymagania zostały zawarte w Rozdz. II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZŻM/4/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. w zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w
czterech poniższych placówkach, tj.: Klubie Dziecięcym nr 1 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 14/2 w Szczecinie,
Klubie Dziecięcym nr 2 przy ul. Władysława Łokietka 33/1 w Szczecinie, Klubie Dziecięcym nr 3 przy ul. Mazurskiej 31/5 w
Szczecinie, Klubie Dziecięcym nr 4 przy al. Wojska Polskiego 46/U5-U7 w Szczecinie,
2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:
- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 7875 jednodniowych
zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w
zakresie podstawowym zamówienia),
- zamówienie objęte prawem opcji A: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z
zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 2625 jednodniowych zestawów wyżywienia
(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym
zamówienia);
- zamówienie objęte prawem opcji B: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z
zapisami Umowy): w ramach opcji B wykonawca będzie świadczył usługi cateringowe dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia dodatkowo w Klubie Dziecięcym przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 od dnia uruchomienia opcji B przez Zamawiającego do dnia 31.12.2024 r. Przewidywany termin uruchomienia opcji B: 01 września 2024 r.,
wykonawca przygotuje i dostarczy maksymalnie 2407 jednodniowych zestawów wyżywienia do Klubu Dziecięcego przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 (maksymalna łączna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcji B zamówienia),
jednodniowe zestawy wyżywienia w ramach opcji B będą dostarczane maksymalnie dla 29 dzieci.
3. szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach zakresu opcji A zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji A zgodnie z postanowieniami umowy): Wykonawca dodatkowo przygotuje i dostarczy maksymalnie 2625 jednodniowych zestawów wyżywienia w placówkach, o których mowa w umowie. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcji A zamówienia jest ilością maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.
2. W ramach zakresu opcji B zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji B zgodnie z postanowieniami umowy):
- Wykonawca będzie dodatkowo świadczył usługi cateringowe dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Klubie Dziecięcym przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 (przewidywany termin uruchomienia opcji B ustala się na 01 września 2024 r.),
-ilości jednodniowych zestawów wyżywienia: Wykonawca przygotuje i dostarczy maksymalnie 2407 jednodniowych zestawów wyżywienia do Klubu Dziecięcego przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 (maksymalna łączna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcji B zamówienia),
-jednodniowe zestawy wyżywienia w ramach opcji B będą przygotowywane i dostarczane dla maksymalnie 29 dzieci w Klubie Dziecięcym przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344.
3. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji A zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w umowie (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji B zastrzega możliwość rozszerzenia zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług poprzez dodanie dodatkowej placówki ponad katalog wskazany w § 1 ust. 2 pkt 1-4 umowy, w której będzie świadczył usługi cateringowe, tj. Klubu Dziecięcego przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 oraz zwiększenia ilości jednodniowych zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w umowie (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
5. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji A oraz opcji B nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
6. Ze względu na limit znaków, prawo opcji zostało szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku
nr 4 przy ul. Bronisława Sobola 2a Szczecinie;
2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:
- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 7020 jednodniowych
zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w
zakresie podstawowym zamówienia),
- zamówienie objęte prawem opcji: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z
zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 2340 jednodniowych zestawów wyżywienia
(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym
zamówienia);
3. szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Wykonawca w ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego
zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy): dostarczy dodatkowo maksymalnie 2340 jednodniowych
zestawów wyżywienia. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcjonalnym zamówienia jest ilością
maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych
zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w pkt 1 powyżej (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z
zastrzeżonego prawa opcji (określonego w pkt 1 powyżej) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami
finansowymi.
3. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym
finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres
opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
4. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie
obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy (mailem lub pocztą tradycyjną).
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków Umowy i nie
wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /
częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez
Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania prawa opcji)
może zostać złożone najpóźniej do upływu okresu obowiązywania Umowy. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo
opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie
może już z niego skorzystać.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z
niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami
określonymi w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, przy zastrzeżeniu wyraźnych
postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia
(w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu
umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot Umowy,
przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego
prawa opcji zgodnie z zapisami umowy w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana. Z chwilą złożenia
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w
wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. w zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku
nr 9 Oddział przy ul. Łącznej 22 w Szczecinie;
2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:
- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 3392 jednodniowych
zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w
zakresie podstawowym zamówienia),
- zamówienie objęte prawem opcji: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z
zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 848 jednodniowych zestawów wyżywienia
(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym
zamówienia);
3. szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5c do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Wykonawca w ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego
zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy): dostarczy dodatkowo maksymalnie 848 jednodniowych
zestawów wyżywienia. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcjonalnym zamówienia jest ilością
maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych
zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w
pkt 1 powyżej (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z
zastrzeżonego prawa opcji (określonego w pkt 1 powyżej) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami
finansowymi.
3. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym
finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres
opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
4. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie
obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy (mailem lub pocztą tradycyjną).
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków Umowy i nie
wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /
częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez
Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania prawa opcji)
może zostać złożone najpóźniej do upływu okresu obowiązywania Umowy. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo
opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie
może już z niego skorzystać.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z
niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami
określonymi w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, przy zastrzeżeniu wyraźnych
postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia
(w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu
umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot Umowy,
przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego
prawa opcji zgodnie z zapisami umowy w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana. Z chwilą złożenia
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w
wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. w zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku
nr 10 przy ul. Janusza Kusocińskiego 2 w Szczecinie.
2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:
- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 6996 jednodniowych
zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w
zakresie podstawowym zamówienia),
- zamówienie objęte prawem opcji: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z
zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 2332 jednodniowych zestawów wyżywienia
(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym
zamówienia);
c) szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5d do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Wykonawca w ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego
zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy): dostarczy dodatkowo maksymalnie 2332 jednodniowych
zestawów wyżywienia. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcjonalnym zamówienia jest ilością
maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych
zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w
pkt 1 powyżej (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z
zastrzeżonego prawa opcji (określonego w pkt 1 powyżej) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami
finansowymi.
3. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym
finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres
opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
4. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie
obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy (mailem lub pocztą tradycyjną).
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków Umowy i nie
wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /
częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez
Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania prawa opcji)
może zostać złożone najpóźniej do upływu okresu obowiązywania Umowy. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo
opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie
może już z niego skorzystać.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z
niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami
określonymi w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie
zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, przy zastrzeżeniu wyraźnych
postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia
(w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu
umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot Umowy,
przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego
prawa opcji zgodnie z zapisami umowy w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana. Z chwilą złożenia
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w
wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte
wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie usługi
cateringowe.
Za jedną usługę cateringową Zamawiający uzna usługę cateringową (na którą składało się co najmniej jedno śniadanie i
dwudaniowy obiad) świadczoną dla żłobka lub przedszkola przez okres minimum 6 miesięcy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy są zobowiązani dołączyć
do oferty oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 9 lit b) SWZ, według wzoru oświadczenia, który znajduje
się na formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA:
Warunek jest taki sam w każdej części zamówienia. Niezależnie od tego, na ile części zamówienia wykonawca złoży swoją
ofertę, na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu wystarczające będzie wykazanie minimum dwóch
usług cateringowych spełniających powyższe wymagania.
2. Poleganie na zdolnościach i sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
1) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
3) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub
zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy;
5) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający
żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu;
6) UWAGA: wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego
zasoby
2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazujące, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy – według wzoru oświadczenia składanego na formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia;
2.Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust.
1 pzp na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale
XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do
wykazania równoważności).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww.
dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale
XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do
wykazania równoważności).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww.
dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.
dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca
wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,
podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu
(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt
2),
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z
wykonawców.
5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z
wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru
oświadczenia składanego na formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu
udostępniającego zasoby.
7) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru
stanowiącego odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ);
8) oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6
do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do
treści oferty Wykonawcy, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia,
2) zmianie terminu wykonania usługi.
2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy zagraniczni:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenia
zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy,
zw. dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub
im zagrażających, zw. dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania spieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.