Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272118/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00283721/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00286222/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e57c75a2-0986-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010637/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272118/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnogród, tj.: Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim, Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym,
Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie. 2. Sposób przygotowania posiłków oraz ich transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno – sanitarnych. Powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności: w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Muszą ponadto być zgodne z opracowaniem „Normy żywienia dla populacji Polski i ich zastosowanie” wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny. 3. W celu prawidłowej realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Dyrektorami placówek wymienionych w pkt 1, ewentualnie z wyznaczonymi osobami (pracownikami) tychże jednostek. 4. Szacunkową ilość oraz rodzaj przygotowywanych posiłków dla dzieci z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie określono w pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 5. Szacunkową ilość oraz rodzaj przygotowywanych posiłków dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Tarnogród określono w pkt 5 Opisu
przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 6. Szacunkową ilość oraz rodzaj przygotowywanych posiłków dla dzieci korzystających z opieki wakacyjnej w Szkole Filialnej w Luchowie Górnym określono w pkt 6 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania do jednostek oświatowych objętych przedmiotem zamówienia, najpóźniej do ostatniego dnia nauki szkolnej w danym tygodniu, jadłospisu na kolejny tydzień nauki szkolnej. 8. Żywienie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, ferii i dni ustawowo wolnych od nauki oraz innych przerw w nauce np. wycieczki szkolnej. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki na następujące godziny: 1) Przedszkole Miejskie w Tarnogrodzie: a) śniadanie – godz. 8.00, b) obiad – godz. 11.00 – 12.00, c) podwieczorek – godz. 14.00; 2) Szkoły Podstawowe z terenu gminy Tarnogród – obiad w godz. 10.00 – 13.00; 3) Szkoła Filialna w Luchowie Górnym w okresie od dnia 01.08.2022r. do dnia 26.08.2022r.: a) śniadanie – godz. 8.00, b) obiad – godz. 11.00 – 12.00, c) podwieczorek – godz. 14.00 10. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb uczniów zgodnie z informacją uzyskaną od pracownika placówki oświatowej. 11. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Dyrektorami jednostek oświatowych wymienionych w pkt 1 miesięczny harmonogram dostarczania posiłków. W trakcie trwania miesiąca harmonogram ten będzie na bieżąco aktualizowany o odpisy uczniów, którzy rezygnują w danym dniu z posiłku oraz ewentualne zwiększenia ilości posiłków dla uczniów. Informacja o zapotrzebowaniu dotyczącym ilości posiłków na dany dzień będzie przekazywana do Wykonawcy do godziny 14.00 dnia poprzedniego. Podstawą do ustalenia miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokument naliczenia usługi przygotowania i dostarczenia posiłków sporządzony w oparciu o harmonogram zaktualizowany o ewentualne odpisy lub
zwiększenia ilości posiłków dla uczniów którzy skorzystają z nich w poszczególne dni danego miesiąca. Dokument naliczenia podlega akceptacji Dyrektora danej jednostki oświatowej wymienionej w pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 12. W trakcie realizacji umowy Zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych w formularzu cenowym (zał. nr 4 do swz)
cen jednostkowych przygotowywanych posiłków. 15. W przypadku chęci skorzystania z posiłków przez uczniów nieobjętych niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tym uczniom posiłek w cenie jednostkowej nie wyższej niż cena zaoferowana w formularzu cenowym. 16. W celu realizacji zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia kuchni wraz z wyposażeniem, zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie przy ul. 1 Maja 7. Udostępnienie lokalu wraz z wyposażeniem nastąpi na podstawie odrębnej umowy użyczenia lokalu zawartą pomiędzy Szkołą Podstawową w Tarnogrodzie a Wykonawcą. Wzór umowy użyczenia lokalu stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków w pomieszczeniach udostępnionej kuchni. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409538,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416875,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409538,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Gastronomiczna Dorota Skrzypek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180203143
7.3.3) Ulica: Radawska 19
7.3.4) Miejscowość: Wiązownica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-522
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKRZYPEK DOROTA FIRMA GASTRONOMICZNA
jakie przetargi wygrała firma
SKRZYPEK DOROTA FIRMA GASTRONOMICZNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409538,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i wydawanie posiłków codziennie dla dzieci z Przedszkola oraz przygotowywanie śniadań i obiadów dwudaniowych z napojem dla dzieci, które zgłoszą się ze Szkoły.
- Usługa przygotowywania i wydawania ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Olsztynie
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów Gulfood 2025 w terminie 17-21 lutego 2025 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie.
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu
- Usługa cateringowa w niepublicznej placówce edukacyjnej "WESOŁY I KREATYWNY PRZEDSZKOLAK", zlokalizowanej przy ul. Słowackiego 54 w Strzyżowie, w okresie od 02.01.2025 r. do 30.09.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.