Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269474/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00280254/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338757800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-256c112b-1019-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-256c112b-1019-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057458/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 obsługa bankowa Powiatu Suskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 529800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego – obsługa około 125 rachunków bankowych obejmująca wszystkie opłaty za prowadzenie rachunku i operacje bankowe na rachunku.
2.2 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
1) Obsługa rachunków bankowych Zamawiającego (rachunki podstawowe, pomocnicze, walutowe, płacowe i skonsolidowane),
2) Wypłaty i wpłaty gotówkowe w placówkach Wykonawcy,
3) Zapewnienie Zamawiającemu imiennych kart płatniczych,
4) Zapewnienie Zamawiającemu pracy w elektronicznym systemie bankowości,
5) Obsługa Zamawiającego w oddziałach/filiach i placówkach wskazanych przez Wykonawcę,
6) Dostarczenie i zainstalowanie we współpracy z Zamawiającym oraz konserwowanie w okresie trwania umowy odpowiedniej ilości dodatkowych urządzeń takich, jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne dla bezpiecznej pracy systemu przy korzystaniu z usług aktywnych,
7) Udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym,
8) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
2.3 Wymagania dodatkowe przedmiotu usługi:
1) realizacja umowy przez okres jej obowiązywania na niezmienionych warunkach;
2) możliwość umieszczania wolnych środków na lokatach krótkoterminowych;
3) miesięczna kapitalizacja odsetek;
4) ze względu na konieczność dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w banku obsługującym Zamawiającego, koniecznym jest aby Bank posiadał oddział, filię lub punkt kasowy (obsługiwany przez bank lub jednostkę zewnętrzną np. pocztę polską) w miejscowości Sucha Beskidzka.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości kont bankowych (zwiększenia lub zmniejszenia) w zależności od potrzeb.
6) Powyższe zestawienie ilościowe (obsługa 125 rachunków) nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem cen jednostkowych podanych w ofercie.
pozostałe informacje w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Suchej Beskidzkiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5520000440
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Przebudowa mostu nr 244/260 w leśnictwie Roztoki"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - z podziałem na trzy części
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Dostawę artykułów spożywczych - jajka, mrożonki, artykuły dla
- Dostawa pieczywa
- Zakup pojazdu spełniającego wymogi ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych na potrzeby prowadzenia kontroli
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH GMINY MYSZKÓW
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.