eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuszczDowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń-czerwiec 2022 r



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych
w okresie styczeń-czerwiec 2022 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366060955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo_xl@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuwtluszcz.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

cuwtluszcz.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych
w okresie styczeń-czerwiec 2022 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df6238a-4c48-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń-czerwiec 2022 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280944/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145854 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do:
a) Zespołu Szkół w Kozłach uczniów zamieszkałych w:
- Jaźwie 1 uczeń
- Pólko 1 uczeń
- Zalesie 1 uczeń
- Postoliska 2 uczniów
- Tłuszcz 5 uczniów
- Moczydło 2 uczniów

Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Kozłach będzie odbywał się w 2 grupach:
- do godz. 8.00 przywóz I grupy
- około godz. 12.00 przywóz II grupy, z jednoczesnym odbiorem I grupy
- około godz. 15.30 - 17.00 odbiór II grupy.

b) Szkoły Podstawowej im.Królowej Jadwigi w Tłuszczu uczniów zamieszkałych :
- Tłuszcz 1 uczeń (uczeń porusza się na wózku inwalidzkim)
c) Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku uczniów zamieszkałych:
- Jasienica 1 uczeń
- Wilczeniec 2 uczniów
- Tłuszcz 2 uczniów
d) Szkoły Podstawowej Specjalnej w Radzyminie ul.Komunalna 8 uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz 1 uczeń
e) Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie ul.Miła 22 uczniów zamieszkałych:
- Szymanówek 1 uczeń
f) Szkoła Podstawowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wyszkowie ul.Zakolejowa 15a uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz 2 uczniów (internat, transport 2 razy w tygodniu).
2. Okres realizacji: od 03 stycznia 2022r. do 24 czerwca 2022r. w dni nauki szkolnej.
3. Szacunkowa liczba dni dowożenia wynosi 108.
4. Szacunkowa liczba kilometrów dowozu i przywozu uczniów wynosi 365 km dziennie.
5. Dowożenie ma być zorganizowane w sposób umożliwiający uczniom rozpoczęcie zajęć
w szkole, zgodnie i punktualnie z planem lekcji.
6. Dowożeniem objętych będzie 22 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych zgodnie
z wykazem zawierającym dane: adres zamieszkania ucznia, telefon kontaktowy do rodzica/opiekuna i adres placówki do której uczęszcza dziecko, który Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest
1) zapewnić opiekunów przewożonym dzieciom, według następujących zasad:
a) opiekun będzie odbierał dzieci od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie przekazywał dzieci pod opiekę nauczyciela,
b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczyciela i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);
c) opiekun sprawuje nadzór nad uczniami w trakcie jazdy oraz zapewnia pomoc w czasie wsiadania oraz wysiadania z pojazdu
d) opiekun posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
2) przestrzegać i stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w tym przetwarzać posiadane dane osobowe jedynie w celu związanym z wykonywaniem umowy o dowóz oraz zabezpieczyć je w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych;
3) posiadać licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jak też przestrzegać zasad ruchu drogowego;
4) działać w sposób racjonalny, tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych terminach dowozu, zapewniając jednocześnie możliwie najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian osobowych w tym do zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub adresów placówek.
O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę podając wymagane dane.
6) przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole/ośrodku na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny z uwzględnieniem następujących warunków:
a) uczniów należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy;
b) odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu na zajęcia należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Wykonawca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów;
c) czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy;
d) Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu umowy tygodniowy plan lekcji dowożonych dzieci oraz dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne. Szczegółowe godziny odbioru poszczególnych dzieci ustali Wykonawca z rodzicami/opiekunami dzieci
i dyrektorami placówek, do których uczęszczają dzieci;
e) nie dopuszcza się łączenia przewozu dzieci z terenu Gminy z przewozem dzieci innych gmin bez uzgodnienia z Zamawiającym i jego pisemnej zgody na taką modyfikację sposobu wykonania zamówienia – nawet jeżeli trasa i czas przejazdu z Gminy do szkoły lub ośrodka stanowiących koniec trasy nie uległyby w związku z tym wydłużeniu.
f) ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

7) Wykonawca gwarantuje, że usługi będą świadczone przy użyciu pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozów osób niepełnosprawnych, ze sprawną klimatyzacją:
a) wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci są odpowiednio oznakowane;
b) wszystkie samochody ze stosownym dowodem rejestracyjnym, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW – do wglądu przed podpisaniem umowy;
c) pojazdy nie mogą być starsze niż 9 lat
d) Wykonawca zapewni przynajmniej jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków.
8) Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy.
9) Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu.
10) Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy na danej trasie przewozu dzieci tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach.
11) Każda zmiana wprowadzona do organizacji dowozu wymaga niezwłocznego powiadomienia (nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wprowadzenia zmiany) Zamawiającego na piśmie i dołączenia wymaganych dokumentów.
12) Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz Kierowcy i Opiekunowie Wykonawcy posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy.
13) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Jest zobowiązany do naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń mających miejsce w trakcie wykonywania usługi z winy Wykonawcy. Wykonawca w pełnym okresie realizacji umowy będzie posiadał aktualną polisę/umowę OC w zakresie prowadzonej działalności, której kopię przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy i w przypadku konieczności dokonania stosownego przedłużenia terminu jej ważności zobowiązuje się do dokonania przedłużenia ważności polisy na czas obowiązywania umowy.
14) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia - dowozu dzieci, Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu (dowód rejestracyjny potwierdzający aktualny stan techniczny pojazdu) a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów również dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nimi oraz dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC i NW.
15) Do 15 stycznia 2022 r. Wykonawca przekaże do Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu szczegółowy harmonogram dowozu dzieci.
16) W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez uzasadnione przyczyny strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu.
17) W przypadku, o którym mowa w pkt 16 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z organizatorem transportu zastępczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157522,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157522,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157522,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK AUTO KWIAT Piotr Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241219431

7.3.3) Ulica: Warszawska 4

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157522,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.