Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00269777/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w Oddz. Żłobka Miejskiego ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2539677
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlobek.katowice.pl; zamowienia@zlobek.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; http://www.bip.zlobek.katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w Oddz. Żłobka Miejskiego ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788a6c85-029a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045438/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane w Oddziale Żłobka Miejskiego w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269777/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.4.2022.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 441473,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ulicy Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca sporządzi projekt technologiczny wzmocnienia gruntu uwzględniający specyfikę użytej technologii i materiałów budowlanych. Wszelkie odstępstwa od przyjętej dokumentacji technicznej i ekspertyzy muszą zostać uzgodnione z projektantem. Szczegółowy opis dokumentacji technologicznej w Specyfikacji Technicznej str. 2 pkt 1.5.1.
Zamówienie realizowane będzie w ramach 1 (jednego) zadania. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, bowiem przedmiot zamówienia objęty jest jedną dokumentacją projektową oraz wnioskiem o pozwolenie na budowę i podział taki:
▪ utrudniłby realizację robót budowlanych, z uwagi na konieczność koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, mógłby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia,
▪ potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia tj. np. zwiększeniem kosztów realizacji czy wydłużenie czasu wykonania prac
▪ podział skutkowałoby zwiększeniem kosztów realizacji poprzez zlecenie wykonania różnych zakresów prac różnym wykonawcom.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ czy Specyfikacji technicznej wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262210-6 - Fundamentowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396436,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396436,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396436,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Real-Mg” Marek Giżewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540020488
7.3.3) Ulica: ul. Mroźna 4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-318
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396436,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa podzespołów komputerowych - dysków, zasilaczy awaryjnych, pamięci RAM
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych typu drukarka, kserokopiarka, faks - dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek organizacyjnych w Katowicach
- OPRACOWANIE PROJEKTÓW STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- Remont 4szt. wentylatorów typu WWG 1000B/2x80/2N/P oraz WWG 1000B/2x55/2N/P dla KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic.
- Usługa cateringowa dla uczestników konferencji "6th Polish Conference on Artificial Inteligence" 7.04. - 9.04.2025r.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa fragmentu III piętra budynku nr. 1 Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
- Budowa kompleksu pomieszczeń bezpiecznych
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Woli Kalinowskiej, gmina Sułoszowa etap II - wymiana pokrycia dachowego na budynkach oczyszczalni
- Przebudowa pomieszczeń kuchni w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz społecznej w Ogrodzieńcu
- Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.