eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 48 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d908e495-e418-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul.Gwiaździstej 35 - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.13.2023.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6504065,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35 - II etap (obecnie Liceum Ogólnokształcącego nr XCIV im. generała Stanisława Maczka ) w zakresie wykonania w istniejącym budynku szkoły robót budowlano-montażowych na podstawie przekazanej dokumentacji projektowej dla II etapu oraz decyzji o pozwoleniu na budowę.
W I etapie wykonano rozbiórkę schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych od ulicy, remont elewacji (z wymianą okien i obróbek blacharskich) i dachu.
II etap inwestycji, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa modernizacja wszystkich pomieszczeń (z wyłączeniem sali gimnastycznej), m.in. wymiana posadzek z podłożem i izolacjami, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, przegród wewnętrznych, tynków wewnętrznych i okładzin ściennych, wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych w budynku.
Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku wraz z dostosowaniem go do aktualnych wymagań technicznych i potrzeb funkcjonalnych.
Budynek wolnostojący, bez podpiwniczenia z 3 kondygnacjami naziemnymi, na planie prostokąta, wysokość budynku 13,65 m, powierzchnia całkowita budynku 7 776 m2. Budynek podzielony dylatacją na 2 części w połowie długości.
Lokalizacja, funkcja, gabaryty i charakterystyczne parametry obiektu pozostają bez zmian. Nie przewiduje się zmian w głównym układzie funkcjonalnym szkoły, a jedynie drobne zmiany mające na celu polepszenie funkcjonalności pomieszczeń.
Ze względu na realizację modernizacji na czynnym obiekcie (w trakcie roku szkolnego) prace będą wykonywane etapami, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń (ścianek) oddzielających teren prac od czynnej części szkoły, każdorazowo uzgodnionych z użytkownikiem budynku. Tymczasowe zabezpieczenia i wyłączanie części budynku i instalacji z użytkowania nie mogą uniemożliwiać korzystania przez nauczycieli i uczniów, w tym niepełnosprawnych, z pomieszczeń szkolnych.
Zamawiający przewiduje w przyszłości III etap zamierzenia budowlanego, który obejmował będzie prace zewnętrzne zagospodarowania terenu (w tym drogi i chodniki), które nie stanowią przedmiotu obecnego postępowania.
2. Lokalizacja (adres inwestycji):
Warszawa - dzielnica Bielany, ul. Gwiaździsta 35, 01-651 Warszawa, działki ew. nr. 28/2 w obrębie 7-04-03.
W trakcie realizacji etapu I zmienił się użytkownik obiektu na Liceum Ogólnokształcącego nr XCIV im. generała Stanisława Maczka przy ul. Gwiaździstej 35 w Warszawie. Niemniej jednak tytuły w Dokumentacji projektowej oraz nazwa zamówienia pozostały, tj. jest Zespół Szkół nr 55 przy ul. Gwiaździstej 35, a nie Liceum Ogólnokształcącego nr XCIV przy ul. Gwiaździstej 35.
3. Zakres prac, w szczególności obejmuje:
3.1 Roboty budowlane m.in.:
a) wydzielenie w budynku trzech obudowanych i oddymianych klatek schodowych, wraz z zapewnieniem odpowiedniej odporności ppoż. obudowy drogi od wyjścia z klatki schodowej na zewnątrz obiektu;
b) prace rozbiórkowe istniejących ścianek działowych (oznaczonych w projekcie) wewnątrz budynku;
c) wykonanie nowych ścianek działowych G-K i giszetowych;
d) wykonanie zabudowy szklano-aluminiowej patia na 1 piętrze w celu adaptacji na aulę szkolną w formie zabudowy ścian, tak aby stworzyć pomieszczenie;
e) wykonanie nowych otworów w dachu pod instalacje wentylacji wraz z cokołami i obróbkami blacharskimi;
f) prace wykończeniowe wewnątrz budynku:
- remont posadzek wraz z podłożami i izolacjami;
- wykonanie tynków, okładzin ścian i sufitów;
- montaż sufitów podwieszanych;
- dostawa i montaż odbojnic ściennych;
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- dostawa i montaż ścianek aluminiowych wewnętrznych;
- modernizacja pomieszczeń sanitarnych, w tym dostosowanie dla osób niepełnosprawnych;
- renowacja balustrad wewnętrznych klatek schodowych;
- dostawa i montaż parapetów wewnętrznych w dawnym pomieszczeniu patio na I piętrze;
- dostawa i montaż zabudów meblarskich i wyposażenia z akcesoriami toaletowymi.
g) prace wykończeniowe zewnętrzne - naprawa studzienek przyokiennych piwnicznych w patio.
3.2 Instalacje sanitarne wewnętrzne:
a) prace rozbiórkowe i montażowe instalacji;
b) wodno-kanalizacyjne z armaturą;
c) instalacje centralnego ogrzewania z wymianą grzejników i przebudowa węzła cieplnego z automatyką i rozruchem;
d) instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewną. Istniejące elementy klimatyzacji pozostają bez zmian (demontaż i ponowny montaż);
e) instalacje gazowe;
f) zamontowanie zasuw burzowych na kanalizacji;
g) montaż wodnej instalacji przeciwpożarowej z armaturą i dostawa gaśnic;
3.3 Instalacje elektryczne i teletechniczne:
a) prace rozbiórkowe;
b) oświetlenia podstawowego, miejscowego, awaryjnego, oprawy;
c) instalacji gniazd wtyczkowych, w tym dla zasilania komputerów;
d) zasilania odbiorników wentylacji i węzła cieplnego oraz windy;
e) przebudowa tablic zasilających;
f) instalacji zasilania odbiorów teletechnicznych;
g) instalacji dodatkowej ochrony od porażeń;
h) instalacji sieci strukturalnej;
i) instalacji monitoringu CCTV, SSWIN, RTV;
j) instalacji sygnalizacji pożaru SSP.
3.4 Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w formie cyfrowej; wraz z uzgodnieniem rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych (jeżeli będzie konieczne).
3.5 Opracowanie Instrukcji obsługi i eksploatacji budynku.
3.6 Opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
4. Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Wymagane jest zapewnienie dostępu wraz z możliwością użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, zgodnie z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w szczególności poprzez usunięcie barier architektonicznych. Projekt dostosowuje istniejący budynek do potrzeb osób niepełnosprawnych min. poprzez zaprojektowanie na każdej kondygnacji toalety dla niepełnosprawnych przystosowanej do osób poruszających się na wózkach. Wejście do toalety zaprojektowano w sposób nie powodujący kolizji z komunikacją ogólną zapewniając bezpieczne pole manewru dla osób poruszających się na wózkach. Wyposażenie pomieszczenia toalety dostępnej min. w przycisk lub linkę wzywania pomocy. Wszystkie elementy wyposażenia toalety powinny być skontrastowane w stosunku do ścian, w celu ich łatwiejszego zlokalizowania przez osoby z niepełnosprawnością wzroku. Krawędzie pierwszego i ostatniego stopnia każdego biegu schodów zostaną oznakowane pasami w jednolitym, skontrastowanym z tłem kolorze. Posadzki zostaną wykonane jako jednolite i skontrastowane z kolorem ścian. Nie należy stosować powierzchni połyskliwych, które mogę powodować powstawanie zjawiska olśnienia.
Budynek wyposażony jest w istniejący dźwig osobowy zapewniający dostęp osobom niepełnosprawnym na wszystkie kondygnacje.
5. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Dokumentacja projektowa, opracowana przez EDC Marcin Kwaśnik, ul. Mińska 25c.34, 03-808 Warszawa, składająca się z:
a) Projektu wykonawczego:
- Architektura - Załącznik nr 9 do SWZ;
- Instalacje Sanitarne - Załącznik nr 10 do SWZ;
- Instalacje Elektryczne - Załącznik nr 11 do SWZ;
- Technologii węzła cieplnego - instalacje sanitarne - Załącznik nr 12 do SWZ;
- Węzła cieplnego - instalacje elektryczne - Załącznik nr 13 do SWZ;
b) Ekspertyza Techniczna Stanu Ochrony Przeciwpożarowej Budynku - Załącznik nr 14 do SWZ;
c) Projekt technologii gastronomicznej - Załącznik nr 15 do SWZ;
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 16 do SWZ;
e) Przedmiary robót (będące dokumentem pomocniczym przy wycenie oferty) - Załącznik nr 17 do SWZ;
3. Decyzja pozwolenia na budowę nr 82/2020 z dnia 20 sierpnia 2020 r. - Załącznik nr 18 do SWZ.
W przypadku ewentualnych niezgodności pomiędzy ww. dokumentami, wiodącym jest projekt wykonawczy.
Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
UWAGA !
Projekt Budowlany (z wyłączeniem ekspertyzy oraz projektu, o których stanowi pkt 5.7 ppkt 2 odpowiednio lit. b) i c) SWZ) zostanie przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, Projekt Budowlany, na podstawie którego wydano Pozwolenie nr 82/2020 nie zawiera żadnych informacji, które mogłyby mieć znaczenie dla sporządzającego ofertę. Załączona do SWZ, ww. dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót odniósł się do norm. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7619850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16053333,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7619850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): A&M Development Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Grylak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251713399

7.3.3) Ulica: Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 119

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7619850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.