Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655402605
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6451261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka komunalna z. o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68205a7-09af-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282891/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.01.I.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 519952,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 „Serwis i naprawa pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t” niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową naprawę samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t, nie objętych gwarancją producenta oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 2) w przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 14 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) Wykonawca zapewni, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 1) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 3 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert. 2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w godz. 7:00-15:00. 3) Szczegółowy wykaz pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. 4) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 200 rg; 5) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 130 km; 6) Szacunkowa liczba kilometrów związana z holowaniem pojazdów w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 30 km;4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 43329,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Serwis i naprawa pojazdów powyżej 3,5t, w tym: komunalnych, wolnobieżnych, ciągników, przyczep i kontenerów” obejmuje naprawy i serwis samochodów ciężarowych, specjalnych, w tym komunalnych, wolnobieżnych, ciągników rolniczych oraz przyczep, naprawy zabudowy i kapitalne remonty pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych oraz naprawę kontenerów z blachy, obejmującą w szczególności: spawanie, malowanie, konserwację, wycinanie i montaż nowych blach zgodnie z warunkami:1) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów i osprzętu, których wykaz zawiera załącznik nr 1b do SWZ, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu. 2) W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 1 powyżej Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 7 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 4) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 3 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert.
5) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty - w godz. 6:00- 20:00. 6) Szczegółowy wykaz pojazdów i osprzętu, których dotyczy niniejsza część zawiera załącznik nr 1b do niniejszej SWZ. 7) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 1 600 rg; 8) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 470 km;
9) Szacunkowa liczba kilometrów związana z holowaniem pojazdów w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 60 km;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 415962,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – „Serwis i naprawa opon i kół pojazdów” obejmuje serwis opon w pojazdach użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. Zakres serwisu opon obejmuje: 1) wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół; 2) napraw i serwisu opon i kół pojazdów przekazanych do warsztatu Wykonawcy, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) w przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 2 powyżej Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 2 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 4) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia awarii w zakresie opon i kół, na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw opon i kół, w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 4 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert. 6) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty - w godz. 6:00-20:00; 7) Wykonawca zapewni zastępcze koło, które założy do pojazdu Zamawiającego na czas naprawy uszkodzonego koła lub do czasu zakupu nowego koła; 8) Szczegółowy wykaz pojazdów w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1c do niniejszej SWZ; 9) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 250 rg; 10) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 4 powyżej wynosi 320 km;4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 60660,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części 1 nie złożono ani jednej oferty, do terminu składania ofert, tj. do dnia 05.08.2022 r., do godz. 10:00, w związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla Części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473373,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473373,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473373,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ SZUBA - WSPÓLNIK S.C. "MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR MAŁYNIAK - WSPÓLNIK S.C."MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971004357
7.3.3) Ulica: Konradowska, działka nr 1797/43
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568048,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64913,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64913,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64913,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ SZUBA - WSPÓLNIK S.C. "MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR MAŁYNIAK - WSPÓLNIK S.C."MAŁY SZU" USŁUGI REMONTOWO-TRANSPORTOWE PIOTR MAŁYNIAK, ANDRZEJ SZUBA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971004357
7.3.3) Ulica: Konradowska, działka nr 1797/43
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73990,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ŻW
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Świadczenie usługi Sternika/ Mechanika/ Mechatronika dla IM UMG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.