Og³oszenie z dnia 2021-12-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00007595/01 - Wynik z dnia 2022-01-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Superwizja indywidualna dla rodzin zastêpczych zawodowych, niezawodowych i spokrewnionych realizowana w ramach projektu: „Centrum dla Rodzin 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Superwizja indywidualna dla rodzin zastêpczych zawodowych, niezawodowych i spokrewnionych realizowana w ramach projektu: „Centrum dla Rodzin 2”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7ebbb7ea-67ac-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00332547
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002418/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.13 Superwizja dla rodzin zastêpczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Centrum dla Rodzin 2
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.mops.myslowice.bip.info.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, preferowany format danych docx lub pdf i opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertê nale¿y przygotowaæ w oryginale.
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê w formie elektronicznej za pomoc± poczty elektronicznej, email sekretariat@mops-myslowice.pl DW: zp@mops-myslowice.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ mo¿e równie¿ sk³adaæ Wykonawca za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki za po¶rednictwem ePUAP.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach opisany w pkt. 1 SWZ
Inspektorem Danych Osobowych jest Agnieszka Kotwas, kontakt: agnieszka.kotwas@mops-myslowice.pl,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt. 5 SWZ,
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja w oparciu o art. 8 i 96 ust.3 Pzp
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do zakoñczenia realizacji projektu.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
20.2 Posiada Pani/Pan:
- na podst. art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podst. Art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
- na podst. Art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
20.3 Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b , d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.241-14/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 164400 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 80000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na przeprowadzeniu cyklu superwizji indywidulanych dla rodzin zastêpczych zawodowych, niezawodowych i spokrewnionych z terenu miasta Mys³owice celem zapewnienia im wsparcia w wype³nianiu funkcji w ramach projektu: „Centrum dla Rodzin 2” wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Spo³eczny) dla osi priorytetowej: IX. W³±czenie spo³eczne dla dzia³ania: 9.2 Dostêpne i efektywne us³ugi spo³eczne i zdrowotne dla poddzia³ania: 9.2.1. Rozwój us³ug spo³ecznych i zdrowotnych – ZIT.
Termin realizacji us³ugi: 01.02.2022r. - 30.11.2022r
Miejsce realizacji: na terenie miasta Mys³owice w miejscu zamieszkania rodzin zastêpczych
Przewidywana liczba uczestników: ok 40 rodzin zastêpczych
Zakres godzinowy: 80h miesiêcznie x 10 miesiêcy = 800h dydaktycznych. Przewiduje siê 2 h miesiêcznie superwizji dla danej rodziny.
Ilekroæ w niniejszym opisie przedmiotu zamówienie jest mowa o godzinach dydaktycznych nale¿y przez to rozumieæ jednostkê czasu: 1 godzina dydaktyczna = 45 minut
Cel superwizji: superwizja rodzin zastêpczych ma na celu m.in. weryfikacjê kompetencji wychowawczych oraz ich doskonalenie, przeciwdzia³anie wypaleniu oraz wzmocnienie emocjonalne rodziców zastêpczych.
Wymagania wobec kadry: Wykonawca zapewnia kadrê
• posiadaj±c± aktualne uprawnienia superwizora wydane przez uprawnione podmioty lub aplikanta superwizji PTP;
• posiadaj±c± wy¿sze wykszta³cenie psychologiczne lub pedagogiczne
• posiadaj±c± co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w prowadzeniu superwizji i przeprowadzi³a co najmniej 2 superwizje dla rodzin zastêpczych.
Wymagania dodatkowe:
• Po stronie Wykonawcy le¿y zabezpieczenie organizacji i przebiegu superwizji rodzin zastêpczych , w tym: dojazdu do miejsca zamieszkania rodzin zastêpczych;
• Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zatrudnieniem wykwalifikowanej kadry;
• Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu szczegó³owy comiesiêczny harmonogram superwizji rodzin zastêpczych dla uczestników projektu do akceptacji Zamawiaj±cego na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczêciem superwizji w danym miesi±cu. Dni i godziny spotkañ indywidualnych bêd± ustalane zgodnie z preferencjami i zapotrzebowaniem uczestników projektu.
• Wykonawca zobowi±zany jest wystawiæ uczestnikom superwizji rodzin zastêpczych za¶wiadczenia/certyfikaty o ukoñczeniu superwizji rodzin zastêpczych zawieraj±cych informacjê o wymiarze godzin, opatrzone wymaganymi logotypami (udostêpnionymi przez Zamawiaj±cego);
• Wykonawca zobowi±zany jest przeprowadziæ ewaluacjê superwizji rodzin zastêpczych – dokonaæ jej oceny za pomoc± ankiet ewaluacyjnych zatwierdzonych przez Zamawiaj±cego. Raport z ewaluacji sk³adaæ siê bêdzie z nastêpuj±cych czê¶ci:
1. Wstêp zawieraj±cy: opis przedmiotu badania i koncepcjê ewaluacji.
2. Wyniki badania umieszczone w rozdzia³ach: Organizacja superwizji, Realizacja superwizji, Opinie superwizorów dot. opisu sytuacji wystêpuj±cych w rodzinach, Opinie uczestników, Statystyka (dane statystyczne dotycz±ce uczestników superwizji tj. liczba uczestników, liczba rodzin które ukoñczy³y superwizje, ³±czna liczba godzin superwizji itp.)
3. Podsumowanie wyników zawieraj±ce najistotniejsze wnioski z badania.
• Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia list obecno¶ci dla uczestników superwizji osobno dla ka¿dego miesi±ca z uwzglêdnieniem daty i godzin przeprowadzenia superwizji, opatrzonych wymaganymi logotypami (udostêpnionymi przez Zamawiaj±cego);
• Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu faktury za 2 miesi±ce ¶wiadczenia superwizji wraz z listami obecno¶cu,
• Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu w terminie 10 dni kalendarzowych od zakoñczenia umowy: ostatni± fakturê, raport z ewaluacji, kopie certyfikatów (za¶wiadczenia o ukoñczeniu superwizji) oraz ankiety ewaluacyjne wype³nione przez uczestników superwizji;
• Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji z superwizji zgodnie z zasadami dokumentowania dzia³añ wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Spo³eczny oraz informowania Zamawiaj±cego o rezygnacji z uczestnictwa w superwizji Uczestników Projektu w trakcie jej trwania;
• Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia;
• Wykonawca ma zapewniæ Zamawiaj±cemu oraz instytucjom wspó³finansuj±cym projekt oraz innym instytucjom upowa¿nionym do kontroli pe³ny dostêp do dokumentacji dotycz±cej przedmiotu umowy;
• Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania w ca³ej prowadzonej dokumentacji emblematów UE w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego (udostêpnionych przez Zamawiaj±cego);
• Wykonawca przeprowadza superwizje z zachowaniem obowi±zuj±cego re¿imu sanitarnego tj. m. in. zaopatrzenie osób prowadz±cych i uczestników superwizji w maseczki, ¶rodki dezynfekuj±ce oraz zachowanie odpowiedniego dystansu.
Rozliczenie: rozliczenie bêdzie realizowane co 2 miesi±ce, po wykonaniu us³ugi oraz przedstawieniu list obecno¶ci i faktur rozliczaj±cych liczbê godzin przeprowadzonej superwizji w danych miesi±cach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty wa¿ne, oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
- cena brutto za 1 godzinê dydaktyczn± superwizji – 60pkt.
- do¶wiadczenie kadry – 40 pkt.
Zasady przyznawania odpowiedniej ilo¶ci punktów s± nastêpuj±ce:
- za cenê brutto C zostan± przyznane punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
C = cena minimalna x 60pkt x 100 %.,
cena badana
D=
Punkty za do¶wiadczenie kadry:
Za do¶wiadczenie superwizora w prowadzeniu superwizji dla rodzin zastêpczych nie wymienione do spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu Wykonawca otrzyma 10 pkt. za ka¿d± udokumentowan± superwizjê max do 40 pkt.
W przypadku wykazania wiêcej ni¿ 1 osoby jako superwizora, punkty za do¶wiadczenie bêd± wyliczone jako ¶rednia w stosunku do wszystkich osób wykazanych jako superwizor.
Najkorzystniejsza oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
• zdolno¶ci technicznej lub zawodowej kadra przewidziana do realizacji zadania:o posiada aktualne uprawnienia superwizora wydane przez uprawnione podmioty lub aplikanta superwizji PTP;
o posiada wy¿sze wykszta³cenie psychologiczne lub pedagogiczne,
o posiada co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w prowadzeniu superwizji i przeprowadzi³a co najmniej 2 superwizje dla rodzin zastêpczych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do oferty oprócz o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ do³±cza wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy (np. choroba superwizora) dopuszcza siê zmianê postanowieñ zawartej umowy co mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Dopuszcza siê zmiany w zakresie:1) kadry pod warunkiem, ¿e bêd± to osoby o do¶wiadczeniu, wykszta³ceniu i kwalifikacjach nie gorszych od do¶wiadczenia, wykszta³cenia i kwalifikacji kadry wykazanej w za³±czniku 2 do SWZ;
2) terminu realizacji umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-05 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-31
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Zabudowa instalacji wentylacyjnej w budynku ³a¼ni górniczej nr 4 znajduj±cej siê na terenie Zak³adu g³ównego w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice Weso³a
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Zakup i dostawa sprzêtu specjalistycznego i wyposa¿enia dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach.
- Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Dostawa ró¿nych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jako¶æ kszta³cenia (z podzia³em na 10 czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug: ¦wiadczenie us³ugi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTÊPCZEJ W POWIECIE GO£DAPSKIM"
- Pe³nienie funkcji: Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przysz³o¶æ zawodow± - edycja II".
- US£UGI SPO£ECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q dzia³aniu II"
- ORGANIZACJA ZAJÊÆ AKTYWIZUJ¡CYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓ£FINANSOWANEGO ZE ¦RODKÓW EFS PLUS
- ¦wiadczenie us³ugi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejêtno¶ci Spo³ecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli pañstw trzecich".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.