Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 49 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/mcps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna pomocy społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka organizacyjna pomocy społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 49 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ffe0c5-fc4f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027129/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Druk materiałów edukacyjnych i szkoleniowych oraz promocyjnych na temat profilaktyki uzależnień, w tym: publikacji specjalistycznych z zakresu uzależnień.
1.3.61 Wykonanie materiałów promocyjnych na temat profilaktyki uzależnień przeznaczone na rzecz promocji zdrowego stylu życia - bez nałogów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCPS-ZP/CM/351-55/2022 TP/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie 17 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 107484 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie 32 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 156335 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94348,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94348,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393447025
7.3.4) Miejscowość: Klebark Mały
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Red Flamingo Krzysztof Budzyński
jakie przetargi wygrała firma
Red Flamingo Krzysztof Budzyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94348,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216470,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5781179389
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dostawa podkładek drewnianych - postępowanie II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.