Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288168/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00296820/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego, specjalistycznego i drogowego z podziałem na 3 zadania dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.prabuty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=2841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego, specjalistycznego i drogowego z podziałem na 3 zadania dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 24 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad0e5b1a-1256-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288168/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 915119,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – transport sanitarny . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji usługi regulują Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, Projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 884873,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – transport specjalistyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji usługi regulują Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, Projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 18685,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – transport drogowy .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji usługi regulują Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, Projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 11560,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 867339,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2340441 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 867339,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ER-BUS” Władysław Zwierzchowski, Raniewo 1A, 82-550 Prabuty,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP5811172447
7.3.3) Ulica: Raniewo 1A
7.3.4) Miejscowość: Prabuty
7.3.5) Kod pocztowy: 82-550
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie…………kierowca………...zleci Podwykonawcy…..(nazwa Podwykonawcy/ów):
„ZYBI” Usługi Transportowe Zbigniew Buraczyński, 82-550 Prabuty, ul. Kraszewskiego 2/10, NIP5811026556
Transport Ciężarowy Usługi Transportowe Andrzej Adamkiewicz, 82-550 Prabuty, ul. Jagiełły 24/23, NIP5811085292
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ER-BUS" WŁADYSŁAW ZWIERZCHOWSKI 82-550 PRABUTY RANIEWO 1 A
jakie przetargi wygrała firma
"ER-BUS" WŁADYSŁAW ZWIERZCHOWSKI 82-550 PRABUTY RANIEWO 1 A
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 867339,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, gdy nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W postępowaniu w zakresie ww. pakietów nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Prabuty
- Wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- dostawa i dzierżawa analizatora BenchMark ULTRA, oraz dostawa przeciwciał i odczynników
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. "Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa.
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- usługi transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.