Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00269020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej ze szczególnym uwzględnieniem promocji produktów regionalnych jako czynnika zwiększającego potencjał gospodarczy regionu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej ze szczególnym uwzględnieniem promocji produktów regionalnych jako czynnika zwiększającego potencjał gospodarczy regionu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57546d32-082b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024097/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.55 Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej ze szczególnym uwzględnieniem promocji produktów regionalnych jako czynnika zwiększającego potencjał gospodarczy regionu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.48.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 524390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej ze szczególnym uwzględnieniem promocji produktów regionalnych jako czynnika zwiększającego potencjał gospodarczy regionu w ramach projektu pn. „Kujawy+Pomorze – promocja potencjału gospodarczego regionu – edycja II” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) oraz z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ).
2. W kampanii powinny znaleźć się również odniesienia do tradycji i zwyczajów regionalnych, jako elementu integracyjnego wspólnoty samorządowej, który to element wpływa na ogólnorozumiany rozwój województwa, w tym gospodarczy.
3. W ramach kampanii powinny pojawić się: minimum pięć spotów wideo, działania promocyjne w prasie regionalnej i internecie oraz co najmniej jedno wydarzenie z elementem artystycznym, połączone również z degustacją produktów regionalnych. Dodatkowym elementem kampanii powinno być przygotowanie materiałów promocyjnych przeznaczonych do wykorzystania ich podczas wydarzeń targowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304277,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej Sp. z o.o. w Przysieku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792636573
7.3.3) Ulica: Parkowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zławieś Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-134
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
➢ Działania medialne, internetowe oraz prasowe stanowiące 41% zamówienia
Polska Press Sp.zo.o.
Ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
Oddział Bydgoszcz
Ul. Zamoyskiego 2
85-063 Bydgoszcz
➢ Przygotowanie i dystrybucja koszy prezentowych z produktami regionalnymi stanowi 14% zamówienia
Nestarto Sp. Cywilna Dawid Stramowski , Iwona Wencka Stramowska
Nakielska 1A
89-121 Ślesin
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNY OŚRODEK ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNY OŚRODEK ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Radzymin
- Świadczenie specjalistycznej usługi sortowania tworzyw sztucznych i papieru na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu
- Edukacja ekonomiczna dla dzieci 5-10 lat
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO W TORUNIU
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
- DZP.261.21.2025 - świadczenie kompleksowych usług informacyjnych i promocyjnych w mediach społecznościowych dla FRSE
- Przygotowanie i obsługa emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w Internecie
- Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich.
- Zaplanowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii reklamowej AirSHOW Radom 2025
- Usługa przeprowadzenia kampanii społecznej adresowanej do pracodawców w zakresie niefinansowych korzyści zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.