eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin-WieśModernizacja osady Leśnictwa Wieszki



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja osady Leśnictwa Wieszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szubin Wieś 52

1.5.2.) Miejscowość: Szubin-Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szubin@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szubin.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja osady Leśnictwa Wieszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e1110e6-ec41-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206833/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja osady L. Wieszki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340528,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika robót, polegających modernizacji osady Leśnictwa Wieszki położonej w miejscowości Wieszki 1, 89-100 Nakło nad Notecią, w tym budowie wiaty na drewno, budowie przydomowej oczyszczalni ścieków, przebudowie ogrodzenia, utwardzeniu dróg wewnętrznych i ciągów pieszych kostką betonowa, rozbiórce trzech obiektów budowlanych.




Ogólny zakres robót obejmuje:

I. Budowa wiaty na drewno

Zamówienie obejmuje budowę wiaty konstrukcji drewnianej szkieletowej, posadowionej na stopach fundamentowych. Konstrukcja dachu wykonana z prefabrykowanych wiązarów drewnianych, pokrycie dachowe z blachodachówki. Obróbki blacharskie i orynnowanie z blachy ocynkowanej powlekanej. Poszycie ścian wykonane z desek. Wszystkie elementy drewniane wiaty impregnowane oraz malowane środkiem konserwująco-koloryzującym. Posadzka wiaty wykonana z kostki betonowej gr. 6cm.
Projektowane parametry obiektu:
powierzchnia zabudowy 35,00m2
powierzchnia użytkowa 31,14m2
kubatura 123,00m3
wysokość wiaty 4,14m
długość wiaty 7,00m
szerokość wiaty 5,00m
kąt nachylenia dachu 250

II. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków

Zamówienie obejmuje budowę przydomowej oczyszczalni ścieków odprowadzającej ścieki sanitarne z budynku mieszkalnego. Oczyszczalnia oparta na osadniku gnilnym 3-komorowym o pojemności min. 2,3m3 oraz drenażu rozsączającym o łącznej długości 42m. Z uwagi na zaleganie poniżej drenażu warstwy gruntów gliniastych słaboprzepuszczalnych, zadanie obejmuje wymianę gruntów na pospółkę. Istniejąca zewnętrzna instalacja kanalizacyjna – rury oraz studnie betonowe przewidziane są do likwidacji.

III. Przebudowa ogrodzenia:
Planowany zakres robót obejmuje:
 demontaż istniejącego ogrodzenia z przęseł drewnianych na podmurówce betonowej wraz z bramami i furtkami,
 budowa ogrodzenia z prefabrykowanych paneli ogrodzeniowych stalowych z wypełnieniem 3D wraz z cokołem betonowym systemowym, łącznej wysokości 1,5m – długość 49,5m,
 budowa ogrodzenia z siatki metalowej plecionej powlekanej PCV na słupkach stalowych o łącznej długości 130m,
 wymiana bramy wjazdowej na bramę przesuwną z napędem elektrycznym, konstrukcja ramy stalowa, wypełnienie panel 3D,
 montaż bramy dwuskrzydłowej, otwieranej ręcznie, rama stalowa z wypełnieniem siatką z paneli zgrzewanych,
 montaż furtki z wypełnieniem panelem 3D

IV. Utwardzenie drogi wewnętrznej, chodników oraz opaski wokół budynków z kostki betonowej.
Zadanie obejmuje wykonanie utwardzeń drogi wewnętrznej, ciągów komunikacyjnych pieszych oraz opasek fundamentowych wokół budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych z kostki betonowej kolorowej gr. 6cm. Konstrukcję nawierzchni stanowi warstwa podsypkowa z piasku gr. 10cm, podbudowa z chudego betonu gr. 10cm oraz podsypka cementowo-piaskowa na której układana będzie kostka. Łączna projektowana powierzchnia utwardzona wynosi 290m2.

V. Rozbiórka obiektów budowlanych:
 budynek gospodarczy murowany z cegły, posadzka betonowa, stropodach kryty papą. Powierzchnia zabudowy 15,67m2, powierzchnia użytkowa 11,90m2, kubatura 31,81m3,
 magazyn paliw murowany, dach jednospadowy, kryty płytą warstwową, posadzka betonowa. Powierzchnia zabudowy 5,76m2, powierzchnia użytkowa 3,61m2, kubatura 13,20m2.
 wiata drewniana, konstrukcji szkieletowej na słupach i ramach drewnianych, dach konstrukcji drewnianej, jednospadowy, kryty płytami azbestowo-cementowymi. Brak poszycia ścian. Słupy posadowione na bloczkach betonowych niezwiązanych trwale z gruntem, posadzka na gruncie. Powierzchnia zabudowy 91,06m2, kubatura 210,0m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280768,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280768,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280768,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Broda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621191536

7.3.4) Miejscowość: Zielonowo

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280768,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-20 do 2024-09-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.