eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad WisłąPrzebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 783627100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ae7af22-df91-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae7af22-df91-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027003/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241583

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka 129 w obrębie Glina. Długość odcinka 535 mb.,
-klasa drogi: D – dojazdowa,
-szerokość nawierzchni projektowanego docinka: zmienna 2,5-3,5 m
-pochylenie poprzeczne jezdni: 2% (dwustronny),
-na całym odcinku zakłada się wykonanie nawierzchni bitumicznej,
-zaprojektowano pobocza utwardzone o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego,
-odwodnienie jezdni za pomocą spadków poprzecznych,
- oznakowanie pionowe.

Zakres planowanych prac obejmuje w szczególności:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z inwentaryzacją.
2. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku,
3. Ręczne formowanie nasypów z gruntu,
4. Zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego,
5. Profilowanie i zagęszczanie podłoża,
6. Warstwa odsączająca z piasku,
7. Podbudowa z kruszyw łamanych gr 20 cm,
8. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną gr 3 cm,
9. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr 4 cm,
10. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm,
11. Oznakowanie pionowe – 4 szt.


W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, organizacja ruchu, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, przegotowanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SWZ, zawierająca:
- projekt wykonawczy,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) Przedmiary robót,
3) Wzór umowy.

Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po Zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 12.03.2024r. Zamawiający wszczął postepowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego. W dniu 28.03.2024r. dokonano otwarcia ofert. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy przed otwarciem ofert Zamawiający podał kotwę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynoszącą 280 305,00 zł brutto. W wyznaczonym terminie do zmawiającego wpłynęło 5 ofert. Oferta z najniższą ceną zawiera kwotę 405 306,53 zł brutto i przewyższa dostępne środku budżetowe przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć wskazanej wyżej kwoty środków do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności uznać należy, że zachodzi unieważnienia ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405306,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594299,25 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.