Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279484/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2022r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 638 6639
1.5.8.) Numer faksu: (84) 638 6639
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2022r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c92057-4c2f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.82 RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279484/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.24.2021.z.c.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 257154,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40719,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr.1 - Obwód Drogowy w Biłgoraju ul Krzeszowska 711) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na :
Czynności wykonywane codziennie :
a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lam biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów)
b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru
c) odkurzanie , czyszczenie, mycie powierzchni podłóg
d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów )
e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła
f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych
g) dbanie o czystość przy wejściu do budynku
h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia
i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek , bieżące uzupełnianie pojemników na ręczniki i mydło w płynie
Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :
a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – w zależności od potrzeb)
Czynności wykonywane raz w miesiącu :
a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych
b) usuwanie zabrudzeń ścian
Czynności wykonywane co trzy miesiące :
a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami
b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug
c) czyszczenie i pranie dywanów na mokro
2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi :
a) biura - 62,17 m²
b)sanitariaty - 2,43 m²
c)okna - 11,33 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 15890,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr.2 - Obwód Drogowy w Józefowie ul . Batalionów Chłopskich 291) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na :
Czynności wykonywane codziennie :
a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lam biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów)
b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru
c) odkurzanie , czyszczenie, mycie powierzchni podłóg
d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów )
e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła
f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych
g) dbanie o czystość przy wejściu do budynku
h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia
i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek, bieżące uzupełnianie pojemników na ręczniki i mydło w płynie
Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :
a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – w zależności od potrzeb)
Czynności wykonywane raz w miesiącu :
a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych
b) usuwanie zabrudzeń ścian
Czynności wykonywane co trzy miesiące :
a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami
b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug
c) czyszczenie i pranie dywanów na mokro
2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi :
a) biura - 39,05 m²
b) świetlica - 40,89 m2
c) pomieszczenia socjalne - 13,31 m2
d)sanitariaty - 9,78 m²
e)korytarz - 12,76 m²
f) okna - 17,92 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 6952,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr.3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu oraz Obwód Drogowy w Zamościu ul. Stefana Batorego 21) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na :
Czynności wykonywane codziennie :
a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lamp biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów)
b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru
c) odkurzanie , czyszczenie, mycie powierzchni podłóg
d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów )
e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła
f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych
g) dbanie o czystość przy wejściu do budynku
h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia
i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek , bieżące uzupełnianie pojemników na ręczniki i mydło w płynie
Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu :
a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – w zależności od potrzeb)
Czynności wykonywane raz w miesiącu :
a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych
b) czyszczenie i pranie dywanów na mokro
Czynności wykonywane co trzy miesiące :
a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami
b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug
c) czyszczenie i pranie dywanów na mokro
I) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich wynosi :
a) biura - 117,53 m²
b) pomieszczenia socjalne - 12,56 m2
c)sanitariaty - 6,22 m²
d)korytarz - 19,98 m²
e) okna - 34,06 m²
II) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Obwodu Drogowego wynosi :
a) biura - 10,4 m²
b) szatnia - 12,2 m2
c) pomieszczenia socjalne - 15,1 m2
d)sanitariaty - 8,9 m²
e)korytarz - 11,6 m²
f) archiwum - 9,45 m2
g) okna - 7,44 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 17876,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMS Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641793965
7.3.3) Ulica: ul. Okrzei 46/45
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMS Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641793965
7.3.3) Ulica: ul. Okrzei 46/45
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług pocztowych dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu.
- Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podziałem na 3 części
- Dostawa energii elektrycznej dla MWL
- Zakup licencji, aktualizacji i subskrypcji oprogramowania informatyki śledczej
- "Sporządzenie mapy"
- ZZP.260.1.25.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- ,,Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku"
- "Sprzątanie pomieszczeń w budynkach III Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego w Lesznie, w 2025 roku"
- Przywracanie warunków bezpieczeństwa drogowego po zdarzeniach drogowych w pasach dróg na terenie miasta Włocławek w 2025 r
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 64 WE WROCŁAWIU
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Jaśle oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników w okresie 12 miesięcy od 2 stycznia 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.