Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272535/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00286517/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu pełniącego funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. „Budowa obiektu (...) przed Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury ZAMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Marcin 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-809
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 64 65 265 lub +48 607 609 019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ckzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu pełniącego funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. „Budowa obiektu (...) przed Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e92cc4-10dd-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115125/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu, z nadzorem inwestorskim przy przygotowaniu i realizacji „Budowy obiektu do prowadzenia działalności kulturalnej (…) przed Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA/VIII/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją przedsięwzięcia, w szczególności nadzór nad procesem inwestycyjnym w zakresie realizacji robót budowlanych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i rozliczanie zadania inwestycyjnego w trakcie realizacji robót budowlanych i po ich zakończeniu.
Do podstawowych obowiązków Inżyniera Kontraktu należy sprawowanie stałego nadzoru nad prawidłowością przebiegu zadania inwestycyjnego.
Opis przedmiotu zamówienia – zakres obowiązków - określony jest w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 1a – zakres robót budowlanych.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania dla zadania pn. ,,Budowa obiektu do prowadzenia działalności kulturalnej z towarzyszącą funkcją gastronomiczną wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu dziedzińca przed Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu’’ - DA/V/2023 - zawierającego zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/748138
Szczegółowy zakres robót opisany został za pomocą dokumentacji projektowej pn. „Budowa obiektu do prowadzenia działalności kulturalnej z towarzyszącą funkcją gastronomiczną wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu dziedzińca przed Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”, wykonanej przez: ALEKSANDER WADAS STUDIO, ul. Jagiellońska 54/145a, 03-463 Warszawa, na którą składają się: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary, wizualizacje poglądowe, makieta poglądowa, ekspertyzy techniczne (charakterystyka energetyczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną, projekt geotechniczny), pozwolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220047,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478347,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220047,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILVUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 783-17-43-865
7.3.3) Ulica: Rolna 27/7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-491
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Inspektor branży elektrycznej: GB Projekt Piotr Głowacki
2. Inspektor branży sanitarnej: AKPRO Biuro Inżynieryjno - Projektowe Konrad Kurowski
3. Inspektor Nadzoru prac arborystycznych: Zielony Serwis - Las Park Ogród Andrzej Misiorny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220047,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji . Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60.
- Sukcesywna dostawa pieczywa
- Zakup mieszanek betonowych
- Wykonywanie usług z zakresu medycyny pracy t.j. przeprowadzanie badań lekarskich pracowników UAM z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wydawanie orzeczeń lekarskich
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- ZP 65/24 Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora na czas obowiązywania umowy tj. 24 miesiące - 2 pakiety
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania: "Uporządkowanie zielonej przestrzeni miejskiej" - budżet obywatelski
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią".
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn. " Budowa rowu infiltracyjnego wraz ze ścieżką dydaktyczną z elementami małej architektury przy ul. Olszynowej w Dębicy"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej - zadania powodziowe dotyczące szkód w infrastrukturze komunalnej spowodowanych przez powódź - wrzesień 2024 r.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg
- Modernizacja, rozbudowa oraz doposażenie istniejących tras i szlaków odwołujących się do walorów przyrodniczych, historycznych, kulturowych i edukacyjnych gminy Strawczyn- dokumentacja projektowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.