Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227931/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00233685/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00245146/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przejścia podziemnego pod ul. Morską na przedłużeniu tunelu PKP Gdynia Główna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00, 58 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8847921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przejścia podziemnego pod ul. Morską na przedłużeniu tunelu PKP Gdynia Główna.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5836aa2-d619-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja przejścia podziemnego pod ul. Morską na przedłużeniu tunelu PKP Gdynia Główna - roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: „Modernizacja przejścia podziemnego pod ul. Morską na przedłużeniu tunelu PKP Gdynia Główna”.
2. W ramach inwestycji przewiduje się wymianę izolacji nad całą powierzchnią przejścia podziemnego, częściową naprawę płyt przejściowych oraz wybudowany zostanie dźwig osobowy zlokalizowany w części C przejścia podziemnego T3 od strony torów PKP.
Zakres prac w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji w celu zapewnienia drożności ul. Morskiej muszą być zrealizowane etapowo dotyczy to szczególnie prac związanych z remontem izolacji.
3. W ramach robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 należy wykonywać:
1) demontaż wyposażenia wewnątrz przejścia w tym demontaż straganów;
2) wprowadzeniu ograniczeń ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu w trakcie prowadzenia prac remontowych, łącznie z demontażem wyposażenia jednie (krawężniki bariery energochłonne, oświetlenie itp.);
3) rozebraniu i demontażu istniejącej nawierzchni asfaltowej jezdni, nawierzchni w obrębie chodników, rozebrani podbudowy drogowej znajdującej się bezpośrednio nad konstrukcją nośną przejścia (płyta monolityczna oraz płyta z elementów prefabrykowanych oraz w odległości nie przekraczającej 10m od przęsła;
4) rozebraniu uszkodzonych części betonowych przęsła;
5) demontażu uszkodzonej izolacji płyty nośnej;
6) naprawa uszkodzonych płyt przejściowych;
7) wymianę lub uzupełnienie i naprawę istniejącej izolacji powierzchniowej w zależności od stwierdzonego stanu technicznego;
8) wykonanie przebudowy kolizji energetycznej zgodnie z uzgodnieniem i umową zawartą pomiędzy ZDiZ w Gdyni a Energa Operator S.A. W ramach usunięcia kolizji wchodzą następujące prace:
– przebudowa kolizji polegającej na likwidacji kabla sN (1,5 kV) znajdującego się w strefie jezdni i przełożenie go zgodnie z warunkami i uzgodnieniem w obszar chodnika;
– zabezpieczenie kabli nn (0,4 kV) znajdującego się na chodniku rurami dwudzielnymi;
9) wykonaniu napraw i reprofilacji wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym murków nad schodami zejściowymi do przejścia od strony ul. Wolności;
10) wykonaniu podbudowy drogowej oraz ułożeniu nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni chodników stosowanie dowiązanej do istniejącego poziomu nawierzchni drogowej i chodników. Nawierzchnie chodników jezdni podlegają odtworzeniu;
11) wykonanie podbudowy drogowej oraz ułożeniu nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni chodników stosowanie dowiązanej do istniejącego poziomu nawierzchni drogowej i chodników;
12) montaż wyposażenia na jezdni ul. Morskiej i Śląskiej;
13) wykonanie rozbiórki konstrukcji wraz z odpowiednim zabezpieczaniem otworu na nowy szyb dźwigu osobowego;
14) wykonanie żelbetowego szybu na nowy dźwig osobowy o wymiarze kabiny 1,5 x 1,4m;
15) montaż mechanizmu dźwigu osobowego;
16) doprowadzenie do pozytywnego odbioru technicznego dźwigu osobowego przez Urząd Dozoru Technicznego,
17) przeprowadzenie stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazaniem Zamawiającemu:
a) dokumentacji rejestracyjną,
b) protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania,
c) specyfikacją elementów dźwigu i czynności technologicznych warz z określeniem cykli czasowych wg których występuję konieczność przeprowadzenia konserwacji w okresie udzielonej gwarancji,
18) uruchomienie, testowania i zaprogramowanie windy wg dyspozycji Zamawiającego,
19) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta i Urząd Dozoru Technicznego,
20) naprawa i montaż wyposażenia wewnątrz przejścia dla pieszych;
21) montaż oznaczeń dla osób niepełnosprawnych na nawierzchniach wewnątrz przejścia dla pieszych oraz przed wejściami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221243-7 - Roboty budowlane w zakresie tuneli dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5199265,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6599683,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5199265,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5199265,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.