eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MordyWykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby planu ogólnego dla miasta i gminy Mordy



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby planu ogólnego dla miasta i gminy Mordy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402

1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.mordy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby planu ogólnego dla miasta i gminy Mordy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b34b51e1-e531-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154471,54 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52845,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby planu ogólnego dla miasta i gminy Mordy.
2. Wymagany zakres opracowania przedmiotu zamówienia:
1) Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe winno spełniać wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjofraficznych (Dz. U. z 2002 r., Nr 155, poz. 1298), art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
2) Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe powinno obejmować:
a) rozpoznanie i charakterystykę stanu oraz funkcjonowania środowiska, w szczególności:
- strukturę budowy środowiska przyrodniczego,
- charakterystykę procesów zachodzących w środowisku przyrodniczym,
- charakterystykę poszczególnych komponentów środowiska przyrodniczego,
- uwarunkowania przyrodnicze i krajobrazowe,
- uwarunkowania planistyczne i środowiskowe wynikające z innych dokumentów dotyczących kształtowania przestrzennego miasta i gminy;
b) diagnozę stanu i funkcjonowania środowiska (w tym odporność, stan ochrony, zachowanie walorów krajobrazowych, zgodność użytkowania, charakter zmian i zagrożeń);
c) wstępną prognozę dalszych zmian;
d) przyrodnicze predyspozycje do kształtowania struktury przestrzennej;
e) ocenę przydatności środowiska;
f) określenie uwarunkowań ekofizjograficznych (w tym przydatność poszczególnych terenów dla rozwoju funkcji użytkowych, wskazanie terenów podporządkowanych potrzebom środowiska, określenie ograniczeń wynikających z ochrony środowiska lub zagrożeń środowiska).
3. Wymagana forma wykonania opracowania:
1) Opracowanie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
a) w wersji drukowanej w 3 (trzech) egzemplarzach. Tekst, mapy w skali 1:10000 bądź rysunki graficzne muszą być złożone i spięte do teczki formatu A4;
b) w wersji cyfrowej przekazane drogą mailową lub na płycie cd (płyta z treścią tekstu i mapami w formacie .pdf oraz z możliwością edycji treści w formacie „doc”, mapy i rysunki w formacie plików .shp, Qgis - układ PL-2000 spełniających wymagania art. 16 ust. 1a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015542650

7.3.3) Ulica: Nadarzyńska 54

7.3.4) Miejscowość: Otrębusy

7.3.5) Kod pocztowy: 05-805

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.