Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249517/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby planu ogólnego dla miasta i gminy Mordy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mordy
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402
1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.mordy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby planu ogólnego dla miasta i gminy Mordy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b34b51e1-e531-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154471,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby planu ogólnego dla miasta i gminy Mordy.
2. Wymagany zakres opracowania przedmiotu zamówienia:
1) Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe winno spełniać wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjofraficznych (Dz. U. z 2002 r., Nr 155, poz. 1298), art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.).
2) Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe powinno obejmować:
a) rozpoznanie i charakterystykę stanu oraz funkcjonowania środowiska, w szczególności:
- strukturę budowy środowiska przyrodniczego,
- charakterystykę procesów zachodzących w środowisku przyrodniczym,
- charakterystykę poszczególnych komponentów środowiska przyrodniczego,
- uwarunkowania przyrodnicze i krajobrazowe,
- uwarunkowania planistyczne i środowiskowe wynikające z innych dokumentów dotyczących kształtowania przestrzennego miasta i gminy;
b) diagnozę stanu i funkcjonowania środowiska (w tym odporność, stan ochrony, zachowanie walorów krajobrazowych, zgodność użytkowania, charakter zmian i zagrożeń);
c) wstępną prognozę dalszych zmian;
d) przyrodnicze predyspozycje do kształtowania struktury przestrzennej;
e) ocenę przydatności środowiska;
f) określenie uwarunkowań ekofizjograficznych (w tym przydatność poszczególnych terenów dla rozwoju funkcji użytkowych, wskazanie terenów podporządkowanych potrzebom środowiska, określenie ograniczeń wynikających z ochrony środowiska lub zagrożeń środowiska).
3. Wymagana forma wykonania opracowania:
1) Opracowanie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
a) w wersji drukowanej w 3 (trzech) egzemplarzach. Tekst, mapy w skali 1:10000 bądź rysunki graficzne muszą być złożone i spięte do teczki formatu A4;
b) w wersji cyfrowej przekazane drogą mailową lub na płycie cd (płyta z treścią tekstu i mapami w formacie .pdf oraz z możliwością edycji treści w formacie „doc”, mapy i rysunki w formacie plików .shp, Qgis - układ PL-2000 spełniających wymagania art. 16 ust. 1a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015542650
7.3.3) Ulica: Nadarzyńska 54
7.3.4) Miejscowość: Otrębusy
7.3.5) Kod pocztowy: 05-805
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Jabłonka
- Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Kluczewsko wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym
- Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Koniecpol
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Wilków
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Niedźwiada wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Strzelin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.