Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268058/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji w systemie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: „Ogrody przyjazne naturze -Sulmierzyce bliżej natury”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6408691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja inwestycji w systemie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: „Ogrody przyjazne naturze -Sulmierzyce bliżej natury”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c22703-0670-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065593/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. Ogrody przyjazne naturze - Sulmierzyce bliżej natury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268058/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197610,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w systemie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: „Ogrody przyjazne naturze - Sulmierzyce bliżej natury”, która obejmuje urządzenie terenów zieleni założenia parkowego wraz z wykonaniem automatycznego systemu nawadniania. W ramach podjętych działań renowacji parku przewidziano utworzenie miejsca przyjaznego dla ptaków i owadów (lokalizacja domków dla owadów, karmników dla ptaków), wykonanie aranżacji zielenią z wykorzystaniem roślin miododajnych, roślin służących do budowy ogrodów sensorycznych oraz utworzenie zielonego ekranu akustycznego wzdłuż drogi powiatowej – stanowiącej jeden z elementów zielonej infrastruktury.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. Prace projektowe, na które składa się:
1) Projekt budowlany na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.);
2) opinia geotechniczna;
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę wymaganych przepisami Prawa Budowlanego;
4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zamiaru przeprowadzenia robót budowlanych na terenie objętym ochroną w MPZP;
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych gestorów sieci, opinii, uzgodnień, ZUDP, badań wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do uzyskania zgody Starosty Powiatowego na realizację zamierzenia budowlanego;
6) wielobranżowe projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami inwestorskimi.
2.2. Roboty budowlane, na które składają się:
1) roboty ziemne (niwelacja terenu);
2) uporządkowanie terenu;
3) urządzenie (zagospodarowanie wraz z nasadzeniami) terenów zieleni;
4) wykonanie przyłączy i instalacji wodociągowych do obsługi automatycznego systemu nawadniania;
5) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej do obsługi automatycznego systemu nawadniania;
6) budowa automatycznego systemu nawadniania.
2.3. Wykonawca uwzględni w cenie oferty zabezpieczenie dziupli wierzby płaczącej preparatem grzybobójczym oraz zaplombowanie.
4. Działka na której realizowana jest inwestycja to nr ewid. 520/1 położona w obrębie geodezyjnym Sulmierzyce. Działka objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Znajduje się częściowo w jednostce planistycznej oznaczonej na rysunku planu symbolem „11a.20ZP” – zieleń parkowa oraz częściowo w jednostce planistycznej oznaczonej na rysunku planu symbolem „3KD-Z1/2” – droga powiatowa DP 472 relacji Sulmierzyce - Siedlce, zgodnie z Uchwałą Nr XXVI/134/2005 Rady Gminy w Sulmierzycach z dnia 04 listopada 2005r. (Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego z 2005 r., Nr 384, poz. 3993 z dnia 28 grudnia 2005 r.) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sulmierzyce zmienionego Uchwałą Nr XXXV/235/21 Rady Gminy Sulmierzyce z dnia 30 czerwca 2021 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego z 2021 r., poz. 3555 z dnia 2 sierpnia 2021 r.) w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sulmierzyce.
Ponadto przedmiotowa działka znajduje się w terenie górniczym kategorii ,,0”, w izoliniach osiadań, w izoliniach przyspieszeń drgań gruntu, w strefie obserwacji archeologicznej ,,OW’’, w strefie ochrony konserwatorskiej historycznych układów przestrzennych ,,B”, panoramy widokowe- strefa ochrony ekspozycji ,,E”.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy oraz programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
6. Przed przystąpieniem Wykonawcy do postępowania zalecane jest dokonanie oględzin miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Nie uwzględnia się dodatkowych wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż obiekt, którego dotyczy rozbudowa i przebudowa jest dostosowany do ww. wymagań.
8. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 2 - letniej gwarancji. Okres gwarancji na instalację nawodnienia stanowi kryterium pozacenowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240834,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240834,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240834,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311026419
7.3.3) Ulica: Słoneczna 18
7.3.4) Miejscowość: Buczek
7.3.5) Kod pocztowy: 98-113
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Urządzanie i Utrzymanie Terenów Zieleni Andrzej Kilańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240834,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie 12 tygodni od dnia zawarcia umowy, w tym:
1) Wykonanie dokumentacji projektowych (przyłączy, instalacji i zieleni) i uzyskanie prawomocnego zgłoszenia/pozwolenia na budowę w terminie 7 tygodni od dnia zawarcia umowy;
2) wykonanie robót budowlanych w terminie 3 tygodni od dnia uzyskania zgłoszenia/prawomocnego pozwolenia na budowę;
3) urządzenie terenów zielonych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w terminie 2 tygodni od dnia wykonania robót budowlanych, potwierdzeniem zakończenia realizacji zadania będzie podpisanie przez strony protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy.
Zamawiający informuje, że właściwy termin realizacji zamówienia podany jest w ogłoszeniu i SWZ. Nie obowiązują terminy wskazane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
2. Zadanie jest współfinansowane z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego w ramach projektu „Województwo Łódzkie Ogrodem Polski” – „Ogrody przyjazne naturze”.
INNE PRZETARGI SULMIERZYCE
- Zakupy inwestycyjne w Urzędzie Gminy (samochód osobowy)
- Remont i przebudowa parkingu przy budynku Sulmierzyckiego Domu Kultury w Sulmierzycach
- Budowa systemu sterowania pompami odwodnieniowymi
więcej: przetargi SULMIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w miejscowości Tynica Gmina Tczów
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja przepompowni na działce nr 130/1 w m. Browina.
- Budowa instalacji gazowej na terenie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II wykonanie
- Modernizacja budynku Stacji Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Matejki w Piszu
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.