eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SannikiBudowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

- https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c01591bc-0371-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019081/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260270/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365853,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki. Zamówienie polega na dostawie i montażu łącznie 27 szt. lamp solarnych bez turbiny wiatrowej.
Lampy solarne zostaną wybudowane w następujących miejscowościach:
1) Lasek – 11 lamp solarnych,
2) Brzezia -12 lamp solarnych,
3) Sielce -4 lampy solarne.
Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy, na koszt
i ryzyko Wykonawcy oraz rozładunek i montaż w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca, w oferowanej cenie, zobowiązany jest uwzględnić wszystkie materiały, czynności i wszelkie koszty, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie z własnym doświadczeniem i wiedzą techniczną.
Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę uliczne lampy solarne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.
Zamówienie obejmuje oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lamp, montaż -osadzenie fundamentu, ustawienie słupa oświetleniowego.

2. Zadanie p.n. " Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki" jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu - Mazowsze dla klimatu 2022.
3. Zamawiający wymaga:
a) udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi uwzględniony do oceny przez Zamawiającego wynosi 60 m-cy (wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji niż 60 miesięcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy).
Okres gwarancji jakości i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.
b) usunięcia awarii w ciągu 2 dni od momentu jej zgłoszenia pod sankcją kary umownej określonej we wzorze umowy,
c) przeprogramowania lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji na życzenie Zamawiającego/użytkownika.
4. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy
o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami
5. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.
6. Minimalne wymagane parametry techniczne:
Parametr Wartość minimalna
Panel Moc 200 W / 18V
Materiał Ogniwa monokrystaliczne
Uchwyt / stelaż panelu PV Umożliwiający skierowanie go w kierunku południowym oraz pod odpowiednim kątem w stosunku do ziemi
Materiał obudowy aluminium
Bateria litowa Pojemność 570 Wh
Ilość cykli ładowania 2 000
Umiejscowienie Zabudowana w głowicy lampy
Głowica lampy Strumień świetlny 4 800 lm
Moc świetlna 30 W
Wydajność led 160 lm / W
Barwa światła 6000 K ÷ 6500 K
Temperatura pracy od - 20 do + 60º C
Żywotność 50 000 h
System Rozkład światła W kształcie skrzydeł nietoperza
Czas świecenia (pełne naładowanie) 2 – 3 deszczowe dni
Instalacja Lampy należy zamontować na wysięgniku (ramieniu) nie krótszym niż 1m (stal ocynkowana), słup (stal ocynkowana) o wysokości od 6m do 8m, kable łączące lampę z panelem PV winny być umieszczone wewnątrz wysięgnika. Odległość między lampami – minimum 30 metrów (pełne pokrycie światłem)
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10º ÷ 20º w celu właściwego doświetlenia terenu
Unifikacja (jednolitość wyglądu) - lampy należy zamontować na wysięgniku,
- panele PV należy zamontować na szczycie słupa,
Montaż w gruncie Montaż/ Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo Budowlane.
Sterowanie /
Zarządzanie trybami pracy lampy Czujnik zmierzchu
sterowanie pilotem – 4 tryby pracy.
Możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:
- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu, przerwa nocna
- opóźnienie załączenia po zachodzie słońca
Czujnik ruchu pozwalający na zwiększenie natężenia światła
w przypadku wykrycia ruchu
Słupy, wysięgnik Słup stalowy, ocynkowany o wysokości od 6m do 8m.
Słupy muszą posiadać certyfikaty oraz DWU dla pierwszej strefy wiatrowej, adekwatnie do masy i powierzchni wiatrowej zamontowanych opraw świetlnych paneli fotowoltaicznych, ich stelaży oraz wysięgników.
Wymagane jest również oświadczenie producenta o możliwości montażu na słupie oprawy świetlnej wraz z panelem oraz o dopuszczalnej masie i powierzchni bocznej wiatrowej
Wysięgnik stalowy, ocynkowany, nie krótszy niż 1 m, musi dawać możliwość wewnętrznego (wewnątrz wysięgnika) przeprowadzenia przewodu łączącego lampę z panelem PV.
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10 – 20 stopni, w celu właściwego doświetlenia terenu.
Fundament betonowy, prefabrykowany.
Montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 164634,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego i oświetlenie terenu w ramach funduszu sołeckiego. Zamówienie polega na dostawie i montażu łącznie 33 szt. lamp solarnych bez turbiny wiatrowej w ramach następujących zadań.
1). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzezia” (1 lampa)
2). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Czyżew” (1 lampa)
3). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Działy” (2 lampy)
4). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lasek” (2 lampy)
5). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lwówek” (3 lampy)
6). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Mocarzewo” (2 lampy)
7). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Barcik” (1 lampa)
8). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Osmólsk” (3 lampy)
9). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Sanniki” (7 lamp)
10). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Staropol” (3 lampy)
11). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Barcik” (1 lampa)
12). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szkarada” (3 lampy)
13). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Wysoka” (3 lampy)
14). „Oświetlenie terenu Remizy OSP w miejscowości Wólka Wysoka” (1 lampa)
Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz rozładunek i montaż w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca, w oferowanej cenie, zobowiązany jest uwzględnić wszystkie materiały, czynności i wszelkie koszty, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie z własnym doświadczeniem i wiedzą techniczną.
Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę uliczne lampy solarne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.
Zamówienie obejmuje oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lamp, montaż -osadzenie fundamentu, ustawienie słupa oświetleniowego.
3. Zamawiający wymaga:
a) udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi uwzględniony do oceny przez Zamawiającego wynosi 60 m-cy (wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji niż 60 miesięcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy).
Okres gwarancji jakości i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.
b) usunięcia awarii w ciągu 2 dni od momentu jej zgłoszenia pod sankcją kary umownej określonej we wzorze umowy,
c) przeprogramowania lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji na życzenie Zamawiającego/użytkownika.
4. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami
5. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.
6. Minimalne wymagane parametry techniczne:
Parametr Wartość minimalna
Panel Moc 200 W / 18V
Materiał Ogniwa monokrystaliczne
Uchwyt / stelaż panelu PV Umożliwiający skierowanie go w kierunku południowym oraz pod odpowiednim kątem w stosunku do ziemi
Materiał obudowy aluminium
Bateria litowa Pojemność 570 Wh
Ilość cykli ładowania 2 000
Umiejscowienie Zabudowana w głowicy lampy
Głowica lampy Strumień świetlny 4 800 lm
Moc świetlna 30 W
Wydajność led 160 lm / W
Barwa światła 6000 K ÷ 6500 K
Temperatura pracy od - 20 do + 60º C
Żywotność 50 000 h
System Rozkład światła W kształcie skrzydeł nietoperza
Czas świecenia (pełne naładowanie) 2 – 3 deszczowe dni
Instalacja Lampy należy zamontować na wysięgniku (ramieniu) nie krótszym niż 1m (stal ocynkowana), słup (stal ocynkowana) o wysokości od 6m do 8m, kable łączące lampę z panelem PV winny być umieszczone wewnątrz wysięgnika. Odległość między lampami – minimum 30 metrów (pełne pokrycie światłem)
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10º ÷ 20º w celu właściwego doświetlenia terenu
Unifikacja (jednolitość wyglądu) - lampy należy zamontować na wysięgniku,
- panele PV należy zamontować na szczycie słupa,
Montaż w gruncie Montaż/ Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo Budowlane.
Sterowanie /
Zarządzanie trybami pracy lampy Czujnik zmierzchu
sterowanie pilotem – 4 tryby pracy.
Możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:
- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu, przerwa nocna
- opóźnienie załączenia po zachodzie słońca
Czujnik ruchu pozwalający na zwiększenie natężenia światła
w przypadku wykrycia ruchu
Słupy, wysięgnik Słup stalowy, ocynkowany o wysokości od 6m do 8m.
Słupy muszą posiadać certyfikaty oraz DWU dla pierwszej strefy wiatrowej, adekwatnie do masy i powierzchni wiatrowej zamontowanych opraw świetlnych paneli fotowoltaicznych, ich stelaży oraz wysięgników.
Wymagane jest również oświadczenie producenta o możliwości montażu na słupie oprawy świetlnej wraz z panelem oraz o dopuszczalnej masie i powierzchni bocznej wiatrowej
Wysięgnik stalowy, ocynkowany, nie krótszy niż 1 m, musi dawać możliwość wewnętrznego (wewnątrz wysięgnika) przeprowadzenia przewodu łączącego lampę z panelem PV.
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10 – 20 stopni, w celu właściwego doświetlenia terenu.
Fundament betonowy, prefabrykowany.
Montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 201219,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsultacje Energetyczne Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743218562

7.3.3) Ulica: Mjr. Henryka Sucharskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Miasto i Gmina Sanniki zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz.1129 ze zm.) unieważniło postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki” w zakresie części II zamówienia.
Cena obu ofert przewyższała kwotę 195.436,08 zł, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia.
W związku z tym, iż zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, zamawiający na podstawie 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz.1129 ze zm. ) unieważnił postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu - Mazowsze dla klimatu 2022.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.