Og³oszenie z dnia 2023-07-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00372841/01 - Wynik z dnia 2023-08-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji zewnêtrznej budynku Szko³y Podstawowej w Cekcynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cekcyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cekcyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.cekcyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji zewnêtrznej budynku Szko³y Podstawowej w Cekcynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d3d6aae-2d2c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00333098
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00029100/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Remont elewacji zewnêtrznej budynku Szko³y Podstawowej w Cekcynie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d3d6aae-2d2c-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@cekcyn.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników sk³adanych wraz z ofert±)
1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2) Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
4) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Z³o¿enie oferty
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Cekcyn z siedzib± przy ul. Szkolnej 2, 89 – 511 Cekcyn, tel. 52 3347550;
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod.gmina@cekcyn.pl, tel. 52 3347550 lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji zewnêtrznej budynku Szko³y Podstawowej w Cekcynie.
2. Przedsiêwziêcie polegaj±ce na remoncie elewacji zewnêtrznej budynku Szko³y Podstawowej w Cekcynie jest realizowane w ramach zadania pn. „Przebudowa i remonty placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Cekcyn”.
3. Zamawiaj±cy na realizacjê przedmiotowego zadania otrzyma³ dofinansowanie z Ministerstwa Finansów, na dofinansowanie zadañ w³asnych jednostek samorz±du terytorialnego.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) oczyszczenie i zmycie istniej±cej struktury, kornika;
2) uzupe³nienie braków w elewacji;
3) przygotowanie pod³o¿a przez gruntowanie;
4) przyklejenie siatki na ¶cianach i o¶cie¿ach;
5) wykonanie podk³adu pod tynk;
6) u³o¿enie tynku sylikonowego;
7) malowanie elewacji farb± sylikonow±;
8) czyszczenie i malowanie pionów rynnowych w kolorze elewacji lub pochodnym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami o nastêpuj±cych wagach:
A – cena (brutto) – 60%
B – okres gwarancji jako¶ci – 40%
3. Sposób oceny ofert:
A/ Kryterium ³±cznej ceny brutto
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Cena oferowana najni¿sza
A = -------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej
B/ Kryterium okresu gwarancji
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Okres gwarancji jako¶ci oferty badanej w miesi±cach
B = --------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Najd³u¿szy okres gwarancji jako¶ci spo¶ród badanych ofert
Minimalny okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy, liczony od dnia odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
Maksymalny okres gwarancji jako¶ci oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci wynosz±cego wiêcej ni¿ 60 miesiêcy oceniona bêdzie warto¶æ 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone.
UWAGA!
W przypadku nie wskazania okresu gwarancji jako¶ci w formularzu ofertowym, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje okres gwarancji jako¶ci w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria. Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór:
P (punkty) = A+B
5. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakosci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.2. Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
a) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej
lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.
Zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± wykonywaæ wy³±cznie osoby posiadaj±ce odpowiednie uprawnienia budowlane, bêd±ce cz³onkami w³a¶ciwych izb samorz±du zawodowego.
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa siê po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorz±du zawodowego w Polsce na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2A do SWZ;
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2B do SWZ;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy);
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy),
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Za³±cznikiem Nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych robót budowlanych, dostawy i us³ug.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci Umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w wypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) w razie wyst±pienia nadzwyczajnej zmiany stosunków lub wyst±pienia okoliczno¶ci o obiektywnym charakterze, niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, których wp³ywu na zobowi±zanie strony nie uwzglêdnia³y przy zawieraniu Umowy (nie dotyczy awarii sprzêtu, warunków atmosferycznych) termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie. Podstaw± przesuniêcia terminu realizacji zadania mog± byæ uwarunkowania formalno – prawne, w szczególno¶ci konieczno¶æ dokonania na etapie wykonawstwa robót zmian w dokumentacji projektowej,
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron zwi±zanych z zaistnieniem warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywania robót zgodnie z ich przewidywana technologi± wykonania, termin realizacji zamówienia mo¿e zostaæ wyd³u¿ony przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych warunków:
- o ile, w dniu wyst±pienia w/w okoliczno¶ci Wykonawca wyst±pi do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem dotycz±cym przerwania robót, i okoliczno¶æ ta zostanie stwierdzona w dzienniku budowy, z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku braku potwierdzenia uzasadnionych okoliczno¶ci Zamawiaj±cy ma prawo zakwestionowaæ w/w zg³oszenie,
- na okres maksymalnie wyznaczony powy¿szymi okoliczno¶ciami, o obowi±zku przyst±pienia do dalszych robót Zamawiaj±cy musi zostaæ poinformowany osobnym pismem i analogicznym wpisem do dziennika budowy.
Brak spe³nienia w/w warunków uniemo¿liwia Wykonawcy na powo³ywanie siê na opisane okoliczno¶ci jako podstawê do aneksowania umowy;
3) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji zamówienia, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu. Zmiana terminu mo¿e nast±piæ o czas wystêpowania tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci, a w uzasadnionych przypadkach równie¿ o czas niezbêdny na usuniêcie skutków tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci.
Do okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu wy¿ej, zaliczyæ nale¿y w szczególno¶ci:
a) przypadek wyst±pienia si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Wykonawcy losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o nieuchronne, nadzwyczajne i niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Przypadkami si³y wy¿szej s± m. in. pandemia, epidemia, po¿ar, powód¼ i inne klêski ¿ywio³owe, strajki, ataki terrorystyczne oraz dzia³ania w³adz pañstwowych takie jak: zakaz importu lub eksportu, blokada granic lub portów itp.,
b) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
Wykonawca powinien udowodniæ Zamawiaj±cemu (przedstawiaj±c stosowne dokumenty i o¶wiadczenia), ¿e niedotrzymanie terminu wynika z przyczyn nienale¿±cych po jego stronie.
4) w razie zmiany harmonogramu prac (je¿eli zmiana harmonogramu spowodowana jest wyd³u¿eniem terminu realizacji zamówienia musi byæ ona wprowadzona aneksem do umowy, natomiast je¿eli zmiana harmonogramu nie spowoduje wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia zmiana mo¿e nast±piæ za zgod± Zamawiaj±cego i nie wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy);
5) w razie zmiany stawki podatku VAT – dopuszcza siê zmianê ceny za realizacjê przedmiotu zamówienia wed³ug zasady, ¿e do warto¶ci netto przedmiotu zamówienia doliczona zostanie nowa warto¶æ podatku VAT,
Szczegó³owe informacje dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy znajduj± siê w Za³±czniki Nr 6 do SWZ zamieszczonym na stronie prowadzonego postêpowania.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z udzia³u w postêpowaniu wyklucza siê wykonawców, którzy podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z pó¼n. zm.).PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemys³owca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegaj±ca na budowie ci±gu pieszo - rowerowego wzd³u¿ drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowo¶ci Boronów - ul. Wolno¶ci wraz z o¶wietleniem
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papie¿a Jana Paw³a II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostk± Ratowniczo-Ga¶nicz± w K³odzku" ETAP III
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.