Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00297959/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność
Gminy Miasta Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875635000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2d3a0ada-2b99-4e06-a9c3-5a66faa972a91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własnośćGminy Miasta Suwałki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564a254b-17c1-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026767/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 ul. Chłodna 16 - remont klatki schodowej szt. 1 - roboty ogólnobudowlane
1.1.36 Zasoby Gminy Miasta Suwałki - remonty wolnych lokali
1.1.49 ul. Waryńskiego 11 - odnowienie malowania ścian w bramie i ściany frontowej, remont cokołu, wymiana uszkodzonych rynien spustowych z montażem osłon zabepieczających systemowych
1.1.50 ul. Waryńskiego 9 - remont cokołu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297959/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254927,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 8 w budynku Osiedle II bl. 7 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 18374,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Chłodna 16 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 18931,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Remont wolnych lokali mieszkalnych w budynkach:- ul. Tadeusza Kościuszki 16 m 9 w Suwałkach,
- ul. Tadeusza Kościuszki 20 m 8 w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno-użytkowe oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno-użytkowymi, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 75575,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 28 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 91Aw Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 30771,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Remont cokołów frontowych budynków mieszkalnych przy ul. Ludwika Waryńskiego 9 i 11wraz z remontem bramy budynku przy ul. Ludwika Waryńskiego 11 w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 11199,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część 6: Remont wolnych lokali mieszkalnych Nr 6, 8, 13 w budynku przy ul. Wesoła 30w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno-użytkowe oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 110827,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 3 w budynku przy ul. Bakałarzewska 2w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 9642,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24931,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24931,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24931,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane Mariusz Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441555688
7.3.3) Ulica: Młynarskiego 14/97
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MARIUSZ PIASECKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE MARIUSZ PIASECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24931,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 24.08.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 24.08.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 24.08.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 24.08.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132342,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133645,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132342,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prace Budowlano - Remontowe Brando Sławomir Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441789541
7.3.3) Ulica: Antoniego Patli 2
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132342,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 24.08.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.