Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256603/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00267533/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00322364/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia TIK, oprogramowania graficznego, pomocy dydaktycznych i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi - w podziale na 5 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia TIK, oprogramowania graficznego, pomocy dydaktycznych i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi - w podziale na 5 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b00be6a3-3174-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000511/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa wyposażenia TIK, punktów dostępowych do sieci wi-fi, oprogramownia graficznego i wyposażenia pracowni językowych dla wybranych szkół i przedszkola gm. Wrocław - 5 zadań.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie 1, 2, 3, 4 - „Klucz do przyszłości – program rozwoju kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław i Gminy Czernica” Zadanie 5 - „Mali odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256603/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/TP/J/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311261,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK.1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i montażu sprzętu TIK (zwanego dalej „sprzętem”) dla Liceum Ogólnokształcącego Nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu (zwanej dalej „szkołą”), tj.:
1) tablica multimedialna z projektorem i uchwytem – 1 sztuka
2) laptop nauczycielski z torbą – 3 sztuki
3) szafa mobilna ładująca na tablety – 2 sztuki
4) tablet dla ucznia – 32 sztuki
5) monitor interaktywny – 2 sztuki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 1”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 88398,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Dostawa laptopów graficznych.1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy laptopów graficznych (zwanych dalej „sprzętem”) do Zespołu Szkół Plastycznych we Wrocławiu (zwanej dalej „szkołą”), tj.:
1) laptop nauczycielski do grafiki z torbą – 4 sztuki
2) laptop graficzny uczniowski – 32 sztuki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 2”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 190800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud dla zespołów.1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud dla zespołów, wszystkie aplikacje – wersja edukacyjna MUE (Multi European Languages) K12 (dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych) do Zespołu Szkół Plastycznych we Wrocławiu - 36 stanowisk (licencja 4-letnia).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 3, stanowiącym załącznik nr 3 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 3”).
Zamawiający informuje, iż wymaga dostarczenia konkretnego oprogramowania graficznego (tj. Adobe Creative Cloud dla zespołów wszystkie aplikacje – wersja edukacyjna MUE (Multi European Languages) K12 (dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych), w związku z czym w OPZ wskazał nazwę własną produktu bez jednoczesnego dopuszczenia możliwości składania ofert równoważnych z uwagi na fakt, iż Zespół Szkół Plastycznych we Wrocławiu (ZSP), dla którego dedykowane jest przedmiotowe zamówienia, w wachlarzu prowadzonych przez siebie zajęć edukacyjnych, oferuje specjalizację pn. „Projektowanie graficzne”. Podstawa programowa dla prowadzenia zajęć ze specjalizacji „Projektowanie graficzne” oraz program tej specjalizacji obejmują m.in. naukę projektowania graficznego z wykorzystaniem właśnie oprogramowania Adobe Creative Cloud. Tym samym uczniowie ZSP są już w trakcie realizacji zajęć dydaktycznych oraz prac dyplomowych z wykorzystaniem tego pakietu, a nauczyciele wykorzystujący w procesie dydaktycznym oprogramowanie graficzne, biegle znają pakiet Adobe Creative Cloud i na tym oprogramowaniu pracują, ucząc młodzież zasad projektowania. Mając na uwadze powyższe jedynym rozwiązaniem zapewniającym kompatybilność i poprawne funkcjonowanie infrastruktury sprzętowej szkoły oraz możliwość realizacji jej oferty edukacyjnej jest dostawa tego właśnie, konkretnego systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 25668,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowych.W ramach przedmiotowego Zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pomocy dydaktycznych do nauki języka angielskiego i niemieckiego (zwanych dalej „pomocami”) dla Liceum Ogólnokształcącego Nr II im. Piastów Śląskich z oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu (zwanego dalej „szkołą”), tj.:
1) program multimedialny do nauki języka angielskiego – 1 sztuka
2) karty obrazkowe do nauki języka angielskiego (zestaw) – 1 sztuka
3) gry dydaktyczne - planszowe, karciane (zestaw) – 2 sztuki
4) plansze ścienne do nauki języka angielskiego (zestaw) – 2 sztuki
5) fiszki (duży zestaw) – słownictwo i gramatyka do nauki języka angielskiego – 1 sztuka
6) gramatyka obrazkowa do nauki języka angielskiego – 1 sztuka
7) zestaw ćwiczeń ze słownictwa do nauki języka angielskiego (+ folia powiększająca) – 1 sztuka
8) zestaw ćwiczeń z gramatyki do nauki języka angielskiego (+ folia powiększająca) – 1 sztuka
9) program multimedialny do nauki języka niemieckiego – 1 sztuka
10)plansze ścienne do nauki języka niemieckiego (zestaw) – 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 4, stanowiącym załącznik nr 4 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 4”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2395,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - dostawa fabrycznie nowych punktów dostępowych do sieci Wi-Fi.W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy i montażu 2 punktów dostępowych do sieci Wi-Fi (zwanych dalej „sprzętem”) dla Przedszkola Nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu (zwanego dalej „przedszkolem”).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 5, stanowiącym załącznik nr 5 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 5”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73814,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76845,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73814,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 730173184
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 84k
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73814,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222636,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234684,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222636,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472275263
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222636,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3173,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3173,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3173,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 193036672
7.3.3) Ulica: Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3173,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.