Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00297472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa kalendarzy książkowych i ściennych na 2023 rok.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk i dostawa kalendarzy książkowych i ściennych na 2023 rok.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a67515c9-0c0e-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11019,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wydruk i dostawa kalendarzy książkowych i ściennych na 2023r. na cele promocji Podkarpackiego Parku Naukowo – Technologicznego Aeropolis oraz Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Przedmiotem zamówienia jest opracowania projektów graficznych, składu, druku oraz dostawy kalendarzy książkowych i ściennych na 2023 rok w ilości:
Kalendarz książkowy na rok 2023 o formacie A4 – 250 sztuk,
Kalendarz książkowy na rok 2023 o formacie A5 – 150 sztuk,
Kalendarz książkowy, kieszonkowy na rok 2023 o formacie A6 – 100 sztuk,
Kalendarz ścienny trójdzielny na rok 2023 – 150 sztuk.
2. Zamawiający nie dzieli zamówienie na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań - art. 121 Pzp.
Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
4. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
5. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
6. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
9. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy,
10. Termin wykonania zamówienia nie więcej niż 30 dni roboczych licząc od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego wizualizacji wszystkich kalendarzy książkowych i ściennych, zgodnie z harmonogramem określonym w Opisie przedmiotu zamówienia.
Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Pozostałe terminy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11250,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11250,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Drożdżyk Firma Salenko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9151115102
7.3.3) Ulica: Śliczna 42/26
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-566
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SALENKO WOJCIECH DROŻDŻYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SALENKO WOJCIECH DROŻDŻYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11250,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa części lotniczych
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24.
- Dostawa urządzeń i pomocy rehabilitacyjnych dla zwierząt
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 8 szt. krzeseł biurowych obrotowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i konfekcjonowanie materiałów na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie w 2025 roku.
- Opracowanie i druk materiałów promujących XXVII Warmińsko-Mazurskie Dni Rodziny w formie zaproszeń i plakatu
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: "Europa dla Aktywnych" (i wydania specjalnego) i "Języki Obce w Szkole" oraz dodatku "Twój Eurodesk".
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.